or Connect
New Posts  All Forums:

Posts by Pinkdollface

I have both the Chikuhodo and Hakuhodo. The Chikuhodo is softer and therefore it applies product with less coverage. If you don't want to order from both companies the Hakuhodo is definitely a good choice. I slightly prefer the Chikuhodo for what you want to use it for. It gives a really nice and soft effect, very natural looking (which that's what the Hourglass powders do too, so a perfect combination). I think for setting concealer it would be perfect, because it's so...
Ik had het ook al gezien en heb 2 Fashion Revival en een BU van Living Legend besteld. Wel fijn die restocks
Haha tja mijn lichaam voelt soms wat uit verhouding daardoor.Inderdaad beide hebben we een zeer complete rode lipstick collectie (ok misschien dat er nog zo'n rode Nars Audacious lipstick bij moet). Het is zeker wennen me niet op te mogen maken, maar het kan gewoon echt niet. Ik werk in een cleanroom en wordt helaas niet als clean gezien. Het scheelt wel tijd in de morgen, omdat ik niet een half uur voor de spiegel hoef te zitten voor mijn make up Dat probeer ik ook, maar...
Dankje! Ik ben ook niet echt dun, maar bij mij zijn het vooral de heupen en mijn kont waar het vet gaat zitten (om het zo maar te noemen) en mijn taille is wel smal. De jurken vallen onder juist heel breed uit door de belvorm van de rok dus heb ik geen last van mijn heupen.Ja het is zeker spannend om samen te gaan wonen. Ik kijk er echt naar uit om er helemaal ons eigen plekje van te maken.Je hebt jezelf heel lang onder controle gehouden, dus een keer een terugval is niet...
Sorry van de late reactie.Het voelt inderdaad bevrijdend. Het scheelt ook dat ik geen make up op mijn werk kan dragen. Nu ik het minder draag is er ook minder reden nog meer te kopen. Owja die splurges op parfum gebied (die ik dus ook had) kan ik me nog herinneren. Hoe is de Frank 'N Furter lipstick? Is die echt anders dan andere rode lipsticks? Hij leek me een beetje standaard ofzo (maar wel mooi). Gefeliciteerd met het opmaken van je eerste lipstick! Het was voor mij ook...
Hey! Lang niet gesproken! Alles verder goed met jou?Ik heb me ook een paar maanden goed gedragen wat make up betreft en dat ging makkelijker door Specktra te mijden. Ik merk wel dat ik nu minder gevoelig ben voor de hype dan eerst. Verder merk ik ook dat ik het niet meer zo leuk vind om de topics echt bij te houden. Het is me te veel leeswerk geworden, dus kijk ik alleen nog af en toe. Je zal me dus niet meer zoveel zien als vroeger. Ik heb ook nog een andere hobby erbij...
Thank you! I used Nightmoth lipliner with it. A lipliner is necessary with dark lips I think and Nightmoth is perfect for LL.I am even more afraid now, but also more curious. I think curiousity will win The only thing I think could be the case with these lipsticks that I don't like is transfering. I love matte lipsticks because they hardly have any transfer. The Audacious lipsticks might do that and even if they keep their intensity I don't like lipstick getting on my cups...
You're welcome!Haha perfect example
Thanks!I searched for my old FOD picture, since I sold it I can't directly compare it. It looks like it has some purple undertone going on and that keeps it from being a pure brick red. I really wanted true brick red, so therefore I prefer HA. Top HA bottom FOD.
Thank you!Of course you got two DG I knew you'd love that one And reading the comments on here my suspections of you getting a lot of the Nars Audacious lipsticks are true as well I have only seen a couple of reviews of them and I think I should try some. I'm afraid though to look into that thread for recommendations on the colours. It will probably make it even harder to choose.
New Posts  All Forums: