MAC in the Netherlands?

Corally

Well-known member
Ik heb moeite met ze open te maken. Ik heb ook mineralize blushes 1 oud verpakking en 2 nieuwe....en guess what?! In de nieuwe zit iets minder erin (oud 3,5 en nieuw 3,2). Oude gold deposit 10gr en deze nieuwe msf's 8gr.

Ja ik heb daar ook moeite mee! ik dacht dat het aan mij lag haha. Maar ik zou me niet zo zorgen maken over de hoeveelheid gram hoor. Ik heb ook oudere msfs die bijvoorbeeld 6,5 gram zijn en 7 gram zijn en veel oudere mineralize blushes die 3.2 gram zijn. Maar qua volume (hoeveelheid product) merk ik echt geen verschil.
 
Last edited:

Sulaika

Well-known member
Ja ik heb daar ook moeite mee! ik dacht dat het aan mij lag haha. Maar ik zou me niet zo zorgen maken over de hoeveelheid gram hoor. Ik heb ook oudere msfs die bijvoorbeeld 6,5 gram zijn en 7 gram zijn en veel oudere mineralize blushes die 3.2 gram zijn. Maar qua volume (hoeveelheid product) merk ik echt geen verschil.

Hahaha.....gelukkig ben ik niet de enige.

Ja ik zal die dingen toch nooit op kunnen maken ;)
 

allthingsmakeup

Well-known member
Waarom nu nog Zac Posen collectie bij de Bijenkorf (liep de collectie niet op maccosmetics.nl)? In ieder geval zijn de MSF ook gearriveerd bij de Bijenkorf 6 eeuwen later :hehe:

Nou Debbie van Beautyscene wordt ook wakker en geeft aan dat er toch wel een behoorlijk prijsverschil tussen de oogschaduw paletten zit en pleit dus voor prijsverlaging in Nederland (zou ze meelezen ;))? Ik hoop ook dat het palette in Nederland niet goed verkocht gaat worden, zodat MAC eindelijk begrijpt dat dit niet kan.
 
Last edited:

Corally

Well-known member
Waarom nu nog Zac Posen collectie bij de Bijenkorf (liep de collectie niet op maccosmetics.nl)? In ieder geval zijn de MSF ook gearriveerd bij de Bijenkorf 6 eeuwen later :hehe:

Nou Debbie van Beautyscene wordt ook wakker en geeft aan dat er toch wel een behoorlijk prijsverschil tussen de oogschaduw paletten zit en pleit dus voor prijsverlaging in Nederland (zou ze meelezen ;))? Ik hoop ook dat het palette in Nederland niet goed verkocht gaat worden, zodat MAC eindelijk begrijpt dat dit niet kan.

Hahaha dat zou wel chill zijn. Toch belachelijk dat het niet gewoon overal goedkoper wordt gemaakt.

Ik zag net trouwens swatches van die Caitlyn Jenner lipstick en ik ga hem denk ik skippen. Vind hem wel mooi maar hij net een beetje te rozig voor mijn smaak. Dus ik kan dat geld beter bewaren voor Vibe Tribe. Ik zit nu trouwens ook heeeeel erg te twijfelen over de mineralize blushes, ik zag net swatches van Cosmic Force mb en hij is zo ontzettend licht... denk eigenlijk dat ik hem niet zal zien op mijn huid. Bij Temptalia zie je 'm ook nauwelijks zitten. Ik ben wel ietsje lichter dan haar maar ik weet niet.. En ik weet dat die andere blush ook heel licht is. Dus misschien moet ik ze toch maar allebei skippen ._. Zou ik wel echt jammer vinden want wilde zo graag nieuwe mineralize blushes. :(
 

allthingsmakeup

Well-known member
Hahaha dat zou wel chill zijn. Toch belachelijk dat het niet gewoon overal goedkoper wordt gemaakt.

Ik zag net trouwens swatches van die Caitlyn Jenner lipstick en ik ga hem denk ik skippen. Vind hem wel mooi maar hij net een beetje te rozig voor mijn smaak. Dus ik kan dat geld beter bewaren voor Vibe Tribe. Ik zit nu trouwens ook heeeeel erg te twijfelen over de mineralize blushes, ik zag net swatches van Cosmic Force mb en hij is zo ontzettend licht... denk eigenlijk dat ik hem niet zal zien op mijn huid. Bij Temptalia zie je 'm ook nauwelijks zitten. Ik ben wel ietsje lichter dan haar maar ik weet niet.. En ik weet dat die andere blush ook heel licht is. Dus misschien moet ik ze toch maar allebei skippen ._. Zou ik wel echt jammer vinden want wilde zo graag nieuwe mineralize blushes. :(

Ja, overal even duur dat zou eerlijker zijn. Maar ik moet wel zeggen dat ik medelijden heb met de mensen in Australië. Ik zou als ik jou was voor So Select gaan en gewoon bestellen in Amerika. Misschien ook wel een beter match. En Cosmic Force gewoon bestellen. Het is wel geen a little lusty kleur, maar wel een mooie dagelijkse nude. En het is niet zo dat ik hem bij Temptalia niet zie.
 

Corally

Well-known member
Ja idd, in Australië is het wel heel erg. En ik ga idd voor So Select, als ik een keer geld over heb voor een CP (zal dus nog wel ff duren met de aankomende collecties haha). Ik ga nog even nadenken over de blushes :) ik wilde heel graag nieuwe mineralize blushes aan mijn stash toevoegen maar op dit moment vind ik Vibe Tribe veel interessanter en mijn lijst daarvoor is ellenlang haha.
 

Corally

Well-known member
Brooke Candy is online zag ik net! Heb Witching Hour gekocht. :) Caitlyn is ook al online maar die is al uitverkocht. Verbaasd me wel een beetje eigenlijk omdat het een cremesheen is.
 

allthingsmakeup

Well-known member
Brooke Candy is online zag ik net! Heb Witching Hour gekocht. :) Caitlyn is ook al online maar die is al uitverkocht. Verbaasd me wel een beetje eigenlijk omdat het een cremesheen is.

Zag ´m inderdaad online, maar heb de Caitlyn Jenner lipstick toch niet gekocht uiteindelijk. Candy, Vibe Tribe en Chris Chang sla ik ook over. Ik ga voor de Trolls. En volgens mij zei Debbie dat de Caitlyn Jenner lipstick gewoon een tijdje beschikbaar blijft. Of dit echt zo is moet nog blijken.....
 

Corally

Well-known member
Zag ´m inderdaad online, maar heb de Caitlyn Jenner lipstick toch niet gekocht uiteindelijk. Candy, Vibe Tribe en Chris Chang sla ik ook over. Ik ga voor de Trolls. En volgens mij zei Debbie dat de Caitlyn Jenner lipstick gewoon een tijdje beschikbaar blijft. Of dit echt zo is moet nog blijken.....

Aah wat knap dat je dat allemaal kan overslaan! :p Van Trolls wil ik alleen misschien Glow Rida hebben maar verder niks. Al ben ik best wel trots dat mijn Vibe Tribe lijstje naar 5 producten is gegaan haha. Chris Chang is nog steeds 2 lipsticks en wss de poeder.
 

macaddictx

Well-known member
Ik heb me in kunnen houden haha. Ik ben wel erg geïnteresseerd in de nieuwe palettes.
Maar wil eerst toch wachten op Vibe Tribe, Chris Chang en de Trolls.
 

Corally

Well-known member
Ja ik ook :| Hele ochtend gestalkt voor de zekerheid want ja je weet maar nooit met MAC... ik kijk heel even niet en de collectie is online en HC is vrijwel meteen uitverkocht. Echt zo kut. Heb wel Adobe Brick, Painted Canyon, Dunes At Dusk en een make-up tas. Ik had eigenlijk verwacht dat Dunes At Dusk als eerste uitverkocht zou zijn. Iemand uit Engeland wilt wel een HC voor me kopen dus ik denk dat ik dat aanbod maar ga aannemen. Want ik heb nu geen flauw idee wanneer het bij Douglas online zal komen en als het net zo snel gaat als vandaag dan loop ik 'm toch weer mis..
 

macaddictx

Well-known member
Typisch weer om het nu opeens online te gooien..

Balen dat jullie HC niet hebben kunnen krijgen. :(
Ik was op school en keek heel af en toe maar voor de zekerheid. Opeens zag ik de foto's al wel staan, maar er stonden nog geen producten bij. Toen ik hem refreshte stonden ze er wel. Heb voor nu Hot Chocalate, Painted Canyon en Dunes at Dusk besteld. De 28e komen ze ook online bij Bijenkorf en Douglas (heb ze beide laatst gevraagd). Ik heb ongeveer 20 euro om te verzilveren bij Bijenkorf en denk dat ik daarvoor Call of the Canyon ga kopen. Zit ook nog te twijfelen over Modern Mandarin en Arrowhead. Dit is echt mijn grootste haul ooit. :hehe:

Ik hoop echt dat het jullie nog lukt om HC te bemachtigen!!
 

Sulaika

Well-known member
Ja ik heb ook wat gekocht, Modern mandarin en Adobe brick en de skin nagellak.
Wel balen hoor, ik was het echt vergeten want ik had er echt rekening mee gehouden dat het deze of volgende week donderdag online zou komen.

Ik heb HC maar op de US site besteld word dan via een shipping service maar heb het alleen gedaan omdat ik nog wat van colourpop hier naar toe moet shippen dus die kunnen er ook wel bij....en heb gelijk Vermillion Vee van Chris Chan besteld :D
 

filio

Well-known member
Ben het mis gelopen :doh: ging van 26st uit. Als ik website had gestalkt zou ik het nog voor mij werk kunnen bestellen kan mac niet dingen even op voorraad houden ik koop steeds minder om die reden.. Ik ga anders volgende week zaterdagochtend naar mac toe of website stalken ik wil HC
 

Latest posts

Top