MAC in the Netherlands?

Corally

Well-known member
Ja ik werd helemaal verliefd toen ik al sneak peeks op instagram zag van FW, maar ik denk dat het voor mij uiteindelijk geen collectie is waar ik iets van ga kopen. Vooral die oogschaduws dacht ik echt wauwiee. Maar ze lijken heel sheer te zijn en dat vind ik een beetje jammer vooral voor die hoeveeheid en prijs. En ik heb mac oogschaduws min of meer afgezworen tenzij het een heeeele unieke kleur is. De lippenstifts klinken wel mooi, maar heb echt al genoeg koraal en beige tinten. Ik moet zowiezo echt ff kappen met lipsticks kopen het loopt uit de hand bij mij. Ook van allebei die designer collecties (vooral Charlotte Olympia) vind ik de lipsticks echt heeeel mooi, maar heb het geld er niet voorover door de speciale verpakking. Dus wederom skippen. Niks uit de Ellie Goulding collectie komt helaas in de buurt van iets wat past bij mijn huidtint dus, al klinkt alles wel heel mooi qua kleur. Moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik daar niet voor zal hoeven stalken of iets, dat wordt weer vechten xD Ja ik heb echt precies dezelfde redenen voor het aanzienelijk minder LE mac kopen als jij eigenlijk. HAHAH jaaaa Heavenly Creatures was ook voor mij btj out of control qua aankopen!  Ik denk dat ik maar snel mijn markplaats sale lijstje ga maken! Genoeg mac miskopen hiero. Trouwens, kom je er voor redelijke prijzen vanaf? ( zeg maar niet minder dan 70% vd prijs)  
Hangt er vanaf hoeveel je het gebruikt hebt! En om wat voor product het gaat. Mineralize en ED producten gaan vrij makkelijk weg. Dingen die ik alleen maar geswatched of een of twee keer gebruikt heb zet ik voor +- -20% minder op marktplaats en als ik het vaker gebruikt heb doe ik een lagere prijs. En ik ben al aardig wat dingen kwijt maar er staat ook nog veel te koop (dus misschien moet ik sommige prijzen toch wat verlagen maar ik wacht hier nog even mee). En er zijn altijd mensen die een debiel aanbod doen, maar dat is niet alleen met mac. Als je het niet wilt voor de prijs moet je gewoon nee zeggen, klaar. Wat ik verkocht heb aan MAC heb ik allemaal voor mijn vraagprijs verkocht. Mijn advertenties worden trouwens over twee dagen van marktplaats gehaald, heb zo geen zin om ze er weer op te zetten. :haha: Zo irritant aan marktplaats.
 

Sulaika

Well-known member
En ik koop best vaak dingen op MP ...nu bv een lipstick Godess of the sea van die zomer collectie van vorig jaar of 2 jaar terug. Ik vind het eigenlijk wel eng om daar te kopen ben altijd bang dat ik genaaid word. Ik verkoop ook wel eens wat gister nog iets op de post gedaan voor iemand van Lime Crime.
Hangt er vanaf hoeveel je het gebruikt hebt! En om wat voor product het gaat. Mineralize en ED producten gaan vrij makkelijk weg. Dingen die ik alleen maar geswatched of een of twee keer gebruikt heb zet ik voor +- -20% minder op marktplaats en als ik het vaker gebruikt heb doe ik een lagere prijs. En ik ben al aardig wat dingen kwijt maar er staat ook nog veel te koop (dus misschien moet ik sommige prijzen toch wat verlagen maar ik wacht hier nog even mee). En er zijn altijd mensen die een debiel aanbod doen, maar dat is niet alleen met mac. Als je het niet wilt voor de prijs moet je gewoon nee zeggen, klaar. Wat ik verkocht heb aan MAC heb ik allemaal voor mijn vraagprijs verkocht. Mijn advertenties worden trouwens over twee dagen van marktplaats gehaald, heb zo geen zin om ze er weer op te zetten.
girlhaha.gif
Zo irritant aan marktplaats.
En ik koop best vaak dingen op MP ...nu bv een mac lipstick Godess of the sea van die zomer collectie van vorig jaar of 2 jaar terug. Ik vind het eigenlijk wel eng om daar te kopen ben altijd bang dat ik genaaid word. Ik verkoop ook wel eens wat gister nog iets op de post gedaan voor iemand van Lime Crime.

Wat heb jij erop staan? Kan ik het ook in de gaten houden als je wat erop hebt staan
greengrin.gif
 

allthingsmakeup

Well-known member
Wel een beetje dubbel die advertenties op MP. Uit nieuwsgierigheid even gekeken. Het argument wat verkopers gebruiken is: ja ik had er 2 gekocht maar heb er maar een nodig en daarom verkoop ik mijn BU zodat ik andere mensen blij kan maken. Dit klinkt nobel maar als je ziet dat ze deze per opbod verkopen, dan is bij mij het sociale gevoel weg. De werkelijke vraag is welke intentie had de verkoper toen hij 2 dezelfde items kocht? Voor mij de reden om ver van MP weg te blijven.
 

Sulaika

Well-known member
Wel een beetje dubbel die advertenties op MP. Uit nieuwsgierigheid even gekeken. Het argument wat verkopers gebruiken is: ja ik had er 2 gekocht maar heb er maar een nodig en daarom verkoop ik mijn BU zodat ik andere mensen blij kan maken. Dit klinkt nobel maar als je ziet dat ze deze per opbod verkopen, dan is bij mij het sociale gevoel weg. De werkelijke vraag is welke intentie had de verkoper toen hij 2 dezelfde items kocht? Voor mij de reden om ver van MP weg te blijven.
Hahahaha echt he! Ik geloof er geen zak van LOL Heb je ook die advertentie gezien van iemand die opgelicht is? Ze heeft dus 112€ overgemaakt naar iemand voor mac spullen en heeft nooit wat ontvangen.
 

allthingsmakeup

Well-known member
Heb je ook die advertentie gezien van iemand die opgelicht is? Ze heeft dus 112€ overgemaakt naar iemand voor mac spullen en heeft nooit wat ontvangen.
Nee nog niet! Ik vind het sneu voor de koper, maar ook een beetje naïef. Ik vind €50,- al eng om over te maken aan iemand die ik (nog) niet ken.
 

Fulkii

Well-known member
En ik koop best vaak dingen op MP ...nu bv een lipstick Godess of the sea van die zomer collectie van vorig jaar of 2 jaar terug. Ik vind het eigenlijk wel eng om daar te kopen ben altijd bang dat ik genaaid word. Ik verkoop ook wel eens wat gister nog iets op de post gedaan voor iemand van Lime Crime. En ik koop best vaak dingen op MP ...nu bv een mac lipstick Godess of the sea van die zomer collectie van vorig jaar of 2 jaar terug. Ik vind het eigenlijk wel eng om daar te kopen ben altijd bang dat ik genaaid word. Ik verkoop ook wel eens wat gister nog iets op de post gedaan voor iemand van Lime Crime. Wat heb jij erop staan? Kan ik het ook in de gaten houden als je wat erop hebt staan :D
Ik heb er nu nog niks op staan, maar heb me Evening Rendezvous daar wel kunnen verkopen yay!
 

Fulkii

Well-known member
Wel een beetje dubbel die advertenties op MP. Uit nieuwsgierigheid even gekeken. Het argument wat verkopers gebruiken is: ja ik had er 2 gekocht maar heb er maar een nodig en daarom verkoop ik mijn BU zodat ik andere mensen blij kan maken. Dit klinkt nobel maar als je ziet dat ze deze per opbod verkopen, dan is bij mij het sociale gevoel weg. De werkelijke vraag is welke intentie had de verkoper toen hij 2 dezelfde items kocht? Voor mij de reden om ver van MP weg te blijven.
HAHA jaaaaa en dan beginnen ze met prijs die minstens 10 euro hoger is dan de originele prijs en dan wachten ze nog tot mensen gaan bieden! Doe je dan idd niet zo "nobel" voor inderdaad..
 

Fulkii

Well-known member
Oja wat ik ook heel grappig vind is al die neppe MAC dingen die je op marktplaats kan vinden hahahaha xD Wie trapt daar nou in gek! (Aannemende dat er vooral mac verslaafden naar marktplaats gaan voor mac). Soms zetten ze er gelukkig wel "namaak" bij, scheelt weer voor diegene die niet zo bekend zijn met mac
 

Sulaika

Well-known member
Oja wat ik ook heel grappig vind is al die neppe MAC dingen die je op marktplaats kan vinden hahahaha xD Wie trapt daar nou in gek! (Aannemende dat er vooral mac verslaafden naar marktplaats gaan voor mac). Soms zetten ze er gelukkig wel "namaak" bij, scheelt weer voor diegene die niet zo bekend zijn met mac
Hahahhaa...echt hé...en dan die prijzen alsof een mac zo weinig kost LOL
 

Sulaika

Well-known member
Ziet er mooi uit idd...in mijn lievelings kleur paars. Ik zie de smileys niet meer en kan geen thanks meer geven.
 

Corally

Well-known member
Moet je bij de general settings veranderen! Ik had hetzelfde probleem. Dit moet je aan hebben staan: Enhanced Interface - Full WYSIWYG Editing.


Ik mis zelf ontzettend dat gebeuren met hoeveel nieuwe posts er zijn zodat je meteen na de nieuwste post kan gaan. Nu moet je echt gaan zoeken waar de nieuwe berichten beginnen. Ik hoop dat ze dat nog veranderen. En ik hoop dat de plaatjes aan de zijkant ook terugkomen.
 

Sulaika

Well-known member
Thanks. Ik zie ze wel nu maar nu moeten we zeker de smiley code typen :thanx:
Die foto's aan de zijkant mis ik ook ja....ik ga echt niet elke pagina af om een foto te bekijken hoor. Hoop dat ze dat wel terug zetten
 

Sulaika

Well-known member
Ja het rare is dat wanneer ik op een smiley klik hij niet in de tekst vak komt. Maar als ik de code typ wel.....vreemd
 

Latest posts

Top