MAC in the Netherlands?

Sulaika

Well-known member
Thanks! Ik kijk wel wanneer ik dat doe.

Heeft iemand wat van de Dark desires colletie gehaald?

Ik heb alleen de kwast, oogpotlood raven en ls Heavy petting gehaald. Ik wilde nog midnight tryst halen maar volgens mij lijkt hij veel op embark.
 

Fulkii

Well-known member
Hey girls, klopt t dat de MAC collection calendar, het volledige overzicht van wat er uitkomt, nog niet beschikbaar is op dit nieuwe forum?
 

Sulaika

Well-known member
Vandaag mn bestelling ontvangen en ja hoor geen Raven....en dit terwijl hij gewoon online staat en stond pfffff moe word ik ervan!
 

Sulaika

Well-known member
En nou ben ik boos hoor. Heb hoe dom ook heb ik m weer besteld op 2dec. En normaal moet je wel na een dag een mail krijgen van je bestelling is verzonden. Vandaag dus niks ontvangen dus log ik net in op de mac site en guess what? Staat het op geannuleerd terwijl ik betaald heb.
Ik heb net een boos mailtje gestuurd ben benieuwd wat ze nu te melden hebben :mad:
 

Corally

Well-known member
En nou ben ik boos hoor. Heb hoe dom ook heb ik m weer besteld op 2dec. En normaal moet je wel na een dag een mail krijgen van je bestelling is verzonden. Vandaag dus niks ontvangen dus log ik net in op de mac site en guess what? Staat het op geannuleerd terwijl ik betaald heb.
Ik heb net een boos mailtje gestuurd ben benieuwd wat ze nu te melden hebben :mad:

Lekker dan :S Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.
 

Fulkii

Well-known member
En nou ben ik boos hoor. Heb hoe dom ook heb ik m weer besteld op 2dec. En normaal moet je wel na een dag een mail krijgen van je bestelling is verzonden. Vandaag dus niks ontvangen dus log ik net in op de mac site en guess what? Staat het op geannuleerd terwijl ik betaald heb.
Ik heb net een boos mailtje gestuurd ben benieuwd wat ze nu te melden hebben :mad:

Oh jeej. Heb je al wat gehoord? Ik probeer het altijd te vermijden om van die verschrikkelijke website te bestellen. Aangezien ze niet begrijpen wat klantenservice is echt mongolen zijn het
 

Sulaika

Well-known member
Als het goed is komt het morgen binnen. 3x moeten bestellen dus...en geen eens een compensatie of zo....Echt SLECHT!
 

Corally

Well-known member
Waah echt awesome. Heb nog geen twee weken geleden een OPI All Stars 10-pack (mini's) gewonnen en ik heb net een mailtje gekregen dat ik Becca x Jaclyn Hill Champagne Glow Palette heb gewonnen. Ik win echt bijna nooit iets en ik wilde heel graag Champagne Pop dus echt supertof dit!! Ben nog wakker en ik moest dit even met jullie delen, ben zo blij hihi!

Ik hoop dat jullie een leuke kerst hebben gehad! :eek:
 
Last edited:

Fulkii

Well-known member
Gefeliciteerd!! Waar heb je dat gewonnen? Ik heb ook eeeeindelijk Champagne Pop te pakken hij wordt bij een nederlandse webshop verkocht was zoooo blij, vooral omdat t niet lukte het uit Amerika te halen.
 

Latest posts

Top