MAC in the Netherlands?

Corally

Well-known member
Geen idee ook of die ook bij Bijenkorf/Douglas uit komt. Je hebt inderdaad gelijk over dat we zo weinig informatie krijgen. Normaal is Beautyscene wel snel en altijd op tijd met zulke dingen.. Jammer!

Edit: Heb net Bijenkorf gevraagd op Twitter en hun geven aan dat ze de collectie rond 6 juni binnen krijgen.

Vind het ook erg jammer! Ze was altijd dé persoon voor dit soort dingen.

Mooi dat Bijenkorf het in ieder geval krijgt!

Ik zie nu al op marktplaats de lipsticks van Chris Chang staan die worden aangeboden voor 30 euro.. :doh:

Lekker dan :/ Dit soort praktijken krijgen we ook steeds meer in NL merk ik.
 

allthingsmakeup

Well-known member
Waaah thanks! Wat is dit voor sneaky surprise attack op een woensdag?! Had zonder jou nooit gekeken. En de poeder is als eerste uitverkocht? o.o Die wilde ik ook wel maarja ben blij dat ik ieder geval de lipsticks heb. De poeder wilde ik toch vooral voor de verpakking haha. Dus ik heb Vermillion Vee en Plum Princess besteld! :D Heb jij nog wat gekocht?

Beautyscene valt me de laatste tijd trouwens best tegen wat betreft het verschaffen van release dates rondom mac collecties. Misschien ligt het wel aan MAC zelf hoor. Maar van Brooke Candy hadden we geen datum en voor deze collectie ook niet. Heel irritant!

Nee niets gekocht :D
En ja BS valt me ook een beetje tegen ik had idd ook veel eerder info via haar verwacht. De laatste paar maanden is het niet veel soeps. Om heel eerlijk te zijn weet ik ook niet of MAC haar nog zo heel veel interesseert behalve de MSF`s dan. Het heeft volgens mij wat meer met de persreisjes te maken. Ter verdediging moet ik wel zeggen dat andere Nederlandse bloggers/vloggers ook heel laat waren met het melden van de Candy Brooke collectie.

@macaddictx Ik kijk dus heel bewust niet meer op marktplaats, ebay of amazon.
 
Last edited:

Sulaika

Well-known member
Waaah thanks! Wat is dit voor sneaky surprise attack op een woensdag?! Had zonder jou nooit gekeken. En de poeder is als eerste uitverkocht? o.o Die wilde ik ook wel maarja ben blij dat ik ieder geval de lipsticks heb. De poeder wilde ik toch vooral voor de verpakking haha. Dus ik heb Vermillion Vee en Plum Princess besteld! :D Heb jij nog wat gekocht?

Beautyscene valt me de laatste tijd trouwens best tegen wat betreft het verschaffen van release dates rondom mac collecties. Misschien ligt het wel aan MAC zelf hoor. Maar van Brooke Candy hadden we geen datum en voor deze collectie ook niet. Heel irritant!

Ik keek pas om 14uur en mn Electic mandarin plus compact al uitverkocht!!!! Balen dus! grrrr

Ja beauyscene is niet meer up to date....zo jammer
 

Sulaika

Well-known member
Oh haha ik dacht dat je custom purchase bedoelde. Cp wordt op dit op dit forum vooral gebruikt als afkorting voor 'custom purchase'. Je geeft dan geld aan iemand en die persoon koopt dan de producten voor je en verzendt het via de post naar je.



Naja ik wacht het gewoon af. Vind de originele HC net wat mooier dus mocht ik hem mislopen dan heb ik toch nog iets om me te troosten lol.



Ik heb mijn bestelling ook binnen! Everything is so pretty!! Ik wil eigenlijk nog veel meer dingen kopen door die verpakking. WAAROM IS DIE VERPAKKING ZO MOOI. :rofl:Ik moet sowieso nog HC hebben en ik denk dat ik ook nog een bronzer wil.



Nee snap ik! Zou het ook niet gedaan hebben. En Colour Pop moet echt is makkelijker verkrijgbaar worden hoor! Zo'n leuk merk. Ik ga geen shipping service gebruiken want dan ben ik helemaal niet te stoppen met alle make-up die ik dan opeens kan kopen hahaha. Zelfbescherming. :rolleyes:


Dan zou ik er inderdaad niet aan beginnen LOL.....Ik ga voorlopig ook niks meer halen heb nu veel besteld tijdens de flash sale die ze hadden.
 

allthingsmakeup

Well-known member
Heb de collectie gemist.... wou plum princesses en misschien een oogschaduw maar nu denk ik laat maar....


@ corally ja het viel mij ook op dat beautyscene mij tegen valt als het gaat om info geven en swatches want ze kreeg de vibe tribe collectie eerder ontvangen maar nog geen post gezien.

Volgens mij heeft het met een embargo te maken. Het valt mij namelijk op dat in Amerika collecties ook niet altijd weken van te voren worden aangekondigd. Alleen snap ik dat hele embargo niet zo. omdat ze bij MAC toch hopelijk wel begrijpen dat wij ook Amerikaanse sites kunnen bekijken en daar alsnog onze info kunnen krijgen. Wel balen dat je ernaast zat. Hopelijk is de PRO Store of de Flagship store in Den Haag niet te ver van je huis.
 

filio

Well-known member
Nah heb geen mac in de buurt (woon in alkmaar) Maar ja heb nu geen zin meer in of ik ga via amerika want ben toch bezig met bestellen :marchmellow:
 

allthingsmakeup

Well-known member
Nah heb geen mac in de buurt (woon in alkmaar) Maar ja heb nu geen zin meer in of ik ga via amerika want ben toch bezig met bestellen :marchmellow:

Doen :D! Al blijf ik het jammer vinden dat de voorraad in Nederland zo beperkt is. Je moet de laatste 2 jaar tot op de minuut er bovenop zitten wil je als echte MAC-fan nog iets kunnen bemachtigen. En als je werkt en daar geen internet hebt of niet elke seconde je mobiele telefoon erbij kunt pakken dan heb je eigenlijk al pech. Daarnaast valt het me ook op dat steeds meer collecties alleen nog in de randstad wordt uitgegeven. Normaal zou bijv. de kerst/zomer collectie behoorlijk verkrijgbaar moeten zijn (meer voorraad dan normale collecties) dit viel (heb ik dus vorig jaar gemerkt) behoorlijk tegen en dit zien we dus ook weer bij Vibe Tribe. Daarom zeg ik tegen iedereen koop maar via het buitenland, alhoewel ik dit dus graag anders zou willen doen.
 

macaddictx

Well-known member
Vibe Tribe is nu ook online bij Douglas! Alles is er nu nog. Alleen bij Arrowhead staat er binnenkort nieuw.. Terwijl dat het enigste is wat ik nog wou. Heb gisteren Call of the Caynon besteld bij Bijenkorf. Krijg die vandaag, dus ben erg benieuwd!
 

Corally

Well-known member
Doen :D! Al blijf ik het jammer vinden dat de voorraad in Nederland zo beperkt is. Je moet de laatste 2 jaar tot op de minuut er bovenop zitten wil je als echte MAC-fan nog iets kunnen bemachtigen. En als je werkt en daar geen internet hebt of niet elke seconde je mobiele telefoon erbij kunt pakken dan heb je eigenlijk al pech. Daarnaast valt het me ook op dat steeds meer collecties alleen nog in de randstad wordt uitgegeven. Normaal zou bijv. de kerst/zomer collectie behoorlijk verkrijgbaar moeten zijn (meer voorraad dan normale collecties) dit viel (heb ik dus vorig jaar gemerkt) behoorlijk tegen en dit zien we dus ook weer bij Vibe Tribe. Daarom zeg ik tegen iedereen koop maar via het buitenland, alhoewel ik dit dus graag anders zou willen doen.

Ik vind het ook jammer en raar! In andere Europese landen krijgen ze veel meer voorraad.
 

Corally

Well-known member
Vibe Tribe is nu ook online bij Douglas! Alles is er nu nog. Alleen bij Arrowhead staat er binnenkort nieuw.. Terwijl dat het enigste is wat ik nog wou. Heb gisteren Call of the Caynon besteld bij Bijenkorf. Krijg die vandaag, dus ben erg benieuwd!

Ik heb HC weten te bemachtigen! :D *happy* Dus dinsdag krijg ik de Chris Chang lippies en HC yay. Ben benieuwd wat je van COTC vindt. Ik heb tot nu toe trouwens alleen maar gestaard naar mijn VB goodies, niet echt tijd gehad deze week om er iets mee te doen haha. Wilde vanochtend eigenlijk ook nog een bronzer in mijn mandje gooien maar ik denk dat ik die maar skip. Met al die extra dimension highlighters die eraan komen en de Star Trek collectie moet ik echt opletten wat ik vanaf nu ga kopen haha. Weet niet of jullie het al gezien hebben maar het beste gedeelte uit de Star Trek collectie is US only :( dus dat wordt voor mij sowieso een CP.
 

macaddictx

Well-known member
Ik heb HC weten te bemachtigen! :D *happy* Dus dinsdag krijg ik de Chris Chang lippies en HC yay. Ben benieuwd wat je van COTC vindt. Ik heb tot nu toe trouwens alleen maar gestaard naar mijn VB goodies, niet echt tijd gehad deze week om er iets mee te doen haha. Wilde vanochtend eigenlijk ook nog een bronzer in mijn mandje gooien maar ik denk dat ik die maar skip. Met al die extra dimension highlighters die eraan komen en de Star Trek collectie moet ik echt opletten wat ik vanaf nu ga kopen haha. Weet niet of jullie het al gezien hebben maar het beste gedeelte uit de Star Trek collectie is US only :( dus dat wordt voor mij sowieso een CP.

Gelukkig dat je HC hebt weten te bemachtigen. Arrowhead is nog steeds niet beschikbaar..
Douglas had volgens mij wel wel meer voorraad dan MAC en Bijenkorf.

Dat is wel balen dat heel veel US only is. Denk dat ik al die collecties ga skippen, al te veel uitgeven aan Vibe Tribe haha.
 

Corally

Well-known member
Raar dat ze Arrowhead op dit moment niet hebben. Waarom heb je het gisteren niet op Bijenkorf besteld toen je COTC bestelde? Of viste je achter het net?

Ik denk eigenlijk dat veel mensen nog aan het slapen waren en dat het daarom niet zo hard ging haha. Maar wie weet. Ben in ieder geval blij dat ik HC te pakken heb!

Ja vind het heel raar (en stom!) dat ze delen van die collectie US only hebben gemaakt. Zou logischer zijn om dat voor de Selena collectie te doen aangezien ze in veel landen vrij onbekend is. Knap hoor van je als je die collecties kan skippen haha!
 
Last edited:

macaddictx

Well-known member
Raar dat ze Arrowhead op dit moment niet hebben. Waarom heb je het gisteren niet op Bijenkorf besteld toen je COTC bestelde? Of viste je achter het net?

Ik denk eigenlijk dat veel mensen nog aan het slapen waren en dat het daarom niet zo hard ging haha. Maar wie weet. Ben in ieder geval blij dat ik HC te pakken heb!

Ja vind het heel raar (en stom!) dat ze delen van die collectie US only hebben gemaakt. Zou logischer zijn om dat voor de Selena collectie te doen aangezien ze in veel landen vrij onbekend is. Knap hoor van je als je die collecties kan skippen haha!

Die was gisteren al uitverkocht bij de Bijenkorf, en dat terwijl ik vet vroeg keek. Nou ja, Douglas site maar even in de gaten houden.

Bij welke collecties komen die mineralize skinfinish trouwens uit? Volgens mij heb ik dat helemaal gemist..
 

Corally

Well-known member
Ah balen!

Er is nog geen naam bekend maar er zijn een paar foto's voorbij gekomen in het early buzz topic. MAC noemt het strobe powders maar ze zien er gewoon uit als edsf, en het zijn er 6 dusss .__.
 

allthingsmakeup

Well-known member
Ah balen!

Er is nog geen naam bekend maar er zijn een paar foto's voorbij gekomen in het early buzz topic. MAC noemt het strobe powders maar ze zien er gewoon uit als edsf, en het zijn er 6 dusss .__.

Fijn dat je HC nog hebt weten te bemachtigen! En ja ik had via BC al iets gezien over die strobe powders. Er zou ook een mooie uitkomen bij de Fall Fashion week. Wel balen dat het leukste deel van de ST collectie US only is. Dat wordt dus weer sparen als ik ook de Trolls nog wil.
 
Last edited:

Corally

Well-known member
Fijn dat je HC nog hebt weten te bemachtigen! En ja ik had via BC al iets gezien over die strobe powders. Er zou ook een mooie uitkomen bij de Fall Fashion week. Wel balen dat een deel van de ST collectie US only is. Ik heb niet gekeken maar zijn het ook de msf items of alleen nagellak en l/s? Dat wordt dus weer sparen als ik ook de Trolls nog wil.

Jaa heel fijn! :) Het zijn de trip the light fantastic powders en de pressed pigments die US only zijn. Dus alles wat ik wil hebben van die collectie is US only... naja ik wil eigenlijk ook de nagellakjes maar denk niet dat ik die uiteindelijk ga kopen. Op dit moment staan de drie poeders en drie van de vier pressed pigments op mijn lijstje :eek:
 

allthingsmakeup

Well-known member
Jaa heel fijn! :) Het zijn de trip the light fantastic powders en de pressed pigments die US only zijn. Dus alles wat ik wil hebben van die collectie is US only... naja ik wil eigenlijk ook de nagellakjes maar denk niet dat ik die uiteindelijk ga kopen. Op dit moment staan de drie poeders en drie van de vier pressed pigments op mijn lijstje :eek:

Volgens mij wordt het bij ons weer een mega lijst :p Blue Nectar is niet mijn collectie maar ik denk wel dat het in jouw straatje past.
 
Last edited:

Latest posts

Top