MAC in the Netherlands?

Sulaika

Well-known member
Ja ik snap echt niet waarom wij hier in NL zo weinig krijgen. Op de usa site zijn ze na 2 weken nog op voorraad, vind het zo oneerlijk :mad:
 

filio

Well-known member
Ik heb HC uiteindelijk via de amerikaanse mac samen met wat andere dingen wou namelijk ook een cp bestelling plaatsen
 

allthingsmakeup

Well-known member
@Corally Als je het echt op safe wil spelen zou ik nu een cp doen en niet afwachten tot de online release in Nederland. Ik snap dat het extra kosten meebrengt maar als je de lipstick echt heel graag wil....
 

Sulaika

Well-known member
cp is iemand uit waarschijnlijk US iets voor haar koopt en het dan opstuurt naar NL, ze zal uiteraard wel eerst geld geven aan der, en het moet iemand zijn die je vertrouwd.

Ik heb ook een oproep gedaan via facebook en kreeg 3 dames die het wel voor mij wilde doen, maar vertrouw het toch niet :s
Dus ik gebruik een shipping service die ik voornameijk gebruik voor colourpop LOL maar nu ook voor MAC dus aangezien wij hier in NL zo weinig krijgen :mad:
 

Sulaika

Well-known member
Wat is cp? ik bedoelde namelijk een colourpop bestelling:eek:

cp is iemand uit waarschijnlijk US iets voor haar koopt en het dan opstuurt naar NL, ze zal uiteraard wel eerst geld geven aan der, en het moet iemand zijn die je vertrouwd.

Ik heb ook een oproep gedaan via facebook en kreeg 3 dames die het wel voor mij wilde doen, maar vertrouw het toch niet :s
Dus ik gebruik een shipping service die ik voornameijk gebruik voor colourpop LOL maar nu ook voor MAC dus aangezien wij hier in NL zo weinig krijgen :mad:
 

Corally

Well-known member
Wat is cp? ik bedoelde namelijk een colourpop bestelling:eek:
Oh haha ik dacht dat je custom purchase bedoelde. Cp wordt op dit op dit forum vooral gebruikt als afkorting voor 'custom purchase'. Je geeft dan geld aan iemand en die persoon koopt dan de producten voor je en verzendt het via de post naar je.

@Corally Als je het echt op safe wil spelen zou ik nu een cp doen en niet afwachten tot de online release in Nederland. Ik snap dat het extra kosten meebrengt maar als je de lipstick echt heel graag wil....

Naja ik wacht het gewoon af. Vind de originele HC net wat mooier dus mocht ik hem mislopen dan heb ik toch nog iets om me te troosten lol.

Heb net m'n bestelling binnen gekregen. Ik ben echt gek op deze collectie. :eek:
Straks de producten maar even proberen!

Ik heb mijn bestelling ook binnen! Everything is so pretty!! Ik wil eigenlijk nog veel meer dingen kopen door die verpakking. WAAROM IS DIE VERPAKKING ZO MOOI. :rofl:Ik moet sowieso nog HC hebben en ik denk dat ik ook nog een bronzer wil.

cp is iemand uit waarschijnlijk US iets voor haar koopt en het dan opstuurt naar NL, ze zal uiteraard wel eerst geld geven aan der, en het moet iemand zijn die je vertrouwd.

Ik heb ook een oproep gedaan via facebook en kreeg 3 dames die het wel voor mij wilde doen, maar vertrouw het toch niet :s
Dus ik gebruik een shipping service die ik voornameijk gebruik voor colourpop LOL maar nu ook voor MAC dus aangezien wij hier in NL zo weinig krijgen :mad:

Nee snap ik! Zou het ook niet gedaan hebben. En Colour Pop moet echt is makkelijker verkrijgbaar worden hoor! Zo'n leuk merk. Ik ga geen shipping service gebruiken want dan ben ik helemaal niet te stoppen met alle make-up die ik dan opeens kan kopen hahaha. Zelfbescherming. :rolleyes:
 

Corally

Well-known member
De volgende collectie is online Chris Chang en nog een paar andere
Waaah thanks! Wat is dit voor sneaky surprise attack op een woensdag?! Had zonder jou nooit gekeken. En de poeder is als eerste uitverkocht? o.o Die wilde ik ook wel maarja ben blij dat ik ieder geval de lipsticks heb. De poeder wilde ik toch vooral voor de verpakking haha. Dus ik heb Vermillion Vee en Plum Princess besteld! :D Heb jij nog wat gekocht?

Beautyscene valt me de laatste tijd trouwens best tegen wat betreft het verschaffen van release dates rondom mac collecties. Misschien ligt het wel aan MAC zelf hoor. Maar van Brooke Candy hadden we geen datum en voor deze collectie ook niet. Heel irritant!
 
Last edited:

macaddictx

Well-known member
Op een woensdag? Krijgen we dit nu ook nog.. Sneaky hoor!
Ik wou alleen DDDevilish en die is al uitverkocht. Niet een enorme ramp, maar wou graag iets in die verpakking. :(
Is eigenlijk maar goed ook, wou zaterdag nog wat van Vibe Tribe kopen.
 
Last edited:

Corally

Well-known member
Ja heel vreemd dit! Krijgen we nu ook al collecties op random dagen?
Misschien dat Chris Chang ook te krijgen is bij de Bijenkorf als je zaterdag gaat? Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe het zit met de verkrijgbaarheid van de collectie in Nederland, we hebben er totaal geen info over gekregen.
 

filio

Well-known member
Heb de collectie gemist.... wou plum princesses en misschien een oogschaduw maar nu denk ik laat maar....


@ corally ja het viel mij ook op dat beautyscene mij tegen valt als het gaat om info geven en swatches want ze kreeg de vibe tribe collectie eerder ontvangen maar nog geen post gezien.
 

Corally

Well-known member
Ik zie net trouwens dat de collectie Soft Serve ook online is. Ik wil Put Me To Shame hebben maar ik ga even wachten want mijn bankrekening raakt wel heel snel leeg nu haha. En ik denk niet dat er iets uitverkocht zal raken van die collectie.
 

Corally

Well-known member
Heb de collectie gemist.... wou plum princesses en misschien een oogschaduw maar nu denk ik laat maar....


@ corally ja het viel mij ook op dat beautyscene mij tegen valt als het gaat om info geven en swatches want ze kreeg de vibe tribe collectie eerder ontvangen maar nog geen post gezien.

Ja dat is echt balen! :( Ik was zelf echt net op tijd, want een paar minuten later was PP al uitverkocht.

Ja ik snap ook niet wat er aan de hand is, ze was naar mijn idee altijd vrij goed wat betreft informatieverschaffing, reviews etc. maar de laatste paar maanden (?) is het echt minder geworden. Misschien dat ze zich minder focust op MAC nu?
 

macaddictx

Well-known member
Ja heel vreemd dit! Krijgen we nu ook al collecties op random dagen?
Misschien dat Chris Chang ook te krijgen is bij de Bijenkorf als je zaterdag gaat? Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe het zit met de verkrijgbaarheid van de collectie in Nederland, we hebben er totaal geen info over gekregen.

Geen idee ook of die ook bij Bijenkorf/Douglas uit komt. Je hebt inderdaad gelijk over dat we zo weinig informatie krijgen. Normaal is Beautyscene wel snel en altijd op tijd met zulke dingen.. Jammer!

Edit: Heb net Bijenkorf gevraagd op Twitter en hun geven aan dat ze de collectie rond 6 juni binnen krijgen.
 
Last edited:

Latest posts

Top