MAC in the Netherlands?

allthingsmakeup

Well-known member
Ah bedankt! Ik vind het ook maar raar. Misschien iets fout gegaan bij het persbericht? Ik weet het ook niet haha. :p Maar dan staan er nu drie mineralize blushes op mijn lijstje haha.

Nou dan doen we het nu andersom:stickpoke:Ik heb nog even gekeken maar idd niemand praat over 3 blushes.
 

Sulaika

Well-known member
Ik kan het niet laten, en ga van de Mineralize skinfinish 2 kopen als ik ze te pakken krijg dan. Ik wil Sunny Side en Naturally Enhanced.

Morgen ga ik stalken hahaha en anders Zaterdag maar extra vroeg op werk zijn om ze daar te kopen.

DieV ibe tribe collectie….omg…..IM IN LOVE! Daar wil ik zeker een oogschaduw quad van, lipstick(s) en wie weet een compact en een blush….Ik neem aan dat t een wat grotere collectie is.

En dan die Chris Chan collectie pfffff

En nu maar hopen dat er daarna niks leuks meer komt hahaha….zal mn bankrekening erg leuk vinden.
 
Last edited:

allthingsmakeup

Well-known member
Had het inderdaad gelezen! Maar misschien dat het toch al eind april online bij MAC al te kopen is. Daar komt het vaak al iets eerder uit. Ik kijk nu heel erg naar die collectie uit. De verpakking is echt prachtig!!

Ja, ik hoor nu begin mei dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben met eind april :D
 

allthingsmakeup

Well-known member
Ik kan het niet laten, en ga van de Mineralize skinfinish 2 kopen als ik ze te pakken krijg dan. Ik wil Sunny Side en Naturally Enhanced.

Morgen ga ik stalken hahaha en anders Zaterdag maar extra vroeg op werk zijn om ze daar te kopen.

DieV ibe tribe collectie….omg…..IM IN LOVE! Daar wil ik zeker een oogschaduw quad van, lipstick(s) en wie weet een compact en een blush….Ik neem aan dat t een wat grotere collectie is.

En dan die Chris Chan collectie pfffff

En nu maar hopen dat er daarna niks leuks meer komt hahaha….zal mn bankrekening erg leuk vinden.

Maar waarom stalken als je ze gewoon op je werk kunt halen :confused:. Ik zou zeggen maak het jezelf vooral niet moeilijk. En ja de Vibe Tribe collectie is de zomer collectie van MAC dus de grote:D
 

filio

Well-known member
Wist niet dat er een nederlandse mac forum was :) maar ik ga morgen mac ook stalken want wil bijna alle msfs behalve faintly fabulous die is nog een twijfel geval want sunny side is alleen donkerder
 

Fulkii

Well-known member
Ja over een paar weken is het al zover idd! Hoop wel dat we snel genoeg swatches en reviews zien want wij zijn eerder dan Amerika natuurlijk. Heb geen zin om de guinea pig te zijn want wij kunnen niks terugsturen als het niet bevalt hahaha.


Als je het van de (nederlandse) MAC webshop bestelt, mag je het wel gebruikt terugsturen. Dat is een "service" van hun. Ook de enige service die ze ooit zullen verlenen in de hele geschiedenis dat ze bestaan, maar dat terzijde.
Maar dan moet je natuurlijk wel 7.50 verzendkosten betalen om alles terug te laten versturen :/ Dat is t enige nadeel. Als je het overweegt zou ik voor de zekerheid ff bellen, aangezien ze erom bekend staan niet netjes met hun klanten om te gaan, maar dat is wel wat mij toen aan de telefoon verteld is.
 

Sulaika

Well-known member
Maar waarom stalken als je ze gewoon op je werk kunt halen :confused:. Ik zou zeggen maak het jezelf vooral niet moeilijk. En ja de Vibe Tribe collectie is de zomer collectie van MAC dus de grote:D

Ik vergroot graag mn kansen...en ik begin pas om 1u dus ben bang dat alles al weg is rond die tijd maar als het moet hang ik wel wat uurtjes rond daar:p
 

Corally

Well-known member
Het is online! Ik heb Faintly Fabulous en Nuanced besteld. :D

Edit: En ik krijg een mascara sample, super leuk!
 

Corally

Well-known member
Ik zag net een foto van de Future MAC display en er zijn toch maar 2 mineralize blushes. Misschien dat Lured To Love op het laatste moment gecanceld is ofzo?
 

Sulaika

Well-known member
Het is online! Ik heb Faintly Fabulous en Nuanced besteld. :D

Edit: En ik krijg een mascara sample, super leuk!

Mooi zo!
Ik heb de 2 die ik wilde ook kunnen bestellen :D


Het was trouwens best laat online hé? Ik zag t pas rond half 12, en ik krijg false lashes sample bij…..had liever mascara gewild aangezien ik een mascara tic heb.
 

Corally

Well-known member
Mooi zo!
Ik heb de 2 die ik wilde ook kunnen bestellen :D


Het was trouwens best laat online hé? Ik zag t pas rond half 12, en ik krijg false lashes sample bij…..had liever mascara gewild aangezien ik een mascara tic heb.

False Lashes is die mascara sample hahaha. Iedereen krijgt die bij elke order. Vind het wel leuk! En mooi dat het bestellen bij jou ook gelukt is. :D Ik zag het trouwens ook rond half 12, maar dat is best wel een normale tijd toch?
 

allthingsmakeup

Well-known member
False Lashes is die mascara sample hahaha. Iedereen krijgt die bij elke order. Vind het wel leuk! En mooi dat het bestellen bij jou ook gelukt is. :D Ik zag het trouwens ook rond half 12, maar dat is best wel een normale tijd toch?

Volgens mij kwam de collectie ook niet eerder als half 12 uit. En volgens MAC-begrippen een hele normale tijd.
 

allthingsmakeup

Well-known member
Ik zag net een foto van de Future MAC display en er zijn toch maar 2 mineralize blushes. Misschien dat Lured To Love op het laatste moment gecanceld is ofzo?

Ik denk het, want het zou een online exclusive moeten zijn en hij staat er niet bij op maccosmetics.com. Heb ik je blij gemaakt met een dooie mus:oops:.
 

Corally

Well-known member
Volgens mij kwam de collectie ook niet eerder als half 12 uit. En volgens MAC-begrippen een hele normale tijd.

Ja dat dacht ik ook haha.

Ik denk het, want het zou een online exclusive moeten zijn en hij staat er niet bij op maccosmetics.com. Heb ik je blij gemaakt met een dooie mus:oops:.

Haha ach! Heb ik meer geld voor Vibe Tribe. :p Maar toch wel een beetje vreemd allemaal haha.
 

Sulaika

Well-known member
False Lashes is die mascara sample hahaha. Iedereen krijgt die bij elke order. Vind het wel leuk! En mooi dat het bestellen bij jou ook gelukt is. :D Ik zag het trouwens ook rond half 12, maar dat is best wel een normale tijd toch?


HAHAHAA....gelukkig dan :D

Ik weet nog van vorig jaar dat nieuwe collecties rond 10 uur online kwamen.....bij die kerstcollectie was het pas rond 1uur online.
 

allthingsmakeup

Well-known member
En ik maar hopen dat de prijs van de oogschaduw paletten ook in Nederland naar beneden zouden gaan. Op maccosmetics.com betaal je $65 (komt nog wel tax bovenop, maar toch) en in Nederland 115 euro. Het lijkt of ze het in Amerika toch wat beter snappen. Het valt me ook op dat de laatste tijd lang niet alle limited collecties binnen een paar uur uitverkocht zijn en in Amerika al helemaal niet meer. Ik hoop trouwens ook dat de overige producten goedkoper gaan worden:)
 

Sulaika

Well-known member
Gisteren naar de bijenkorf geweest omdat ik dacht dat de Versicolour stains uit waren.....ze komen pas dit weekend of volgend weekend uit ze wisten het niet precies. Maar goed ik zag dus die MSF's liggen (3 maar)...Perfectly Lit stond erbij en ik heb m geswatched op mijn hand en werd verliefd hahahaha....heb m gekocht (oeps) maar hij is echt mooi als highlighter voor mij en het was de laatste. Ik ben er echt blij mee :D Vandaag ook Sunny Side en Naturally Enhanced binnen gekregen en een ieniemienie sample gekregen :p
 

Sulaika

Well-known member
En ik maar hopen dat de prijs van de oogschaduw paletten ook in Nederland naar beneden zouden gaan. Op maccosmetics.com betaal je $65 (komt nog wel tax bovenop, maar toch) en in Nederland 115 euro. Het lijkt of ze het in Amerika toch wat beter snappen. Het valt me ook op dat de laatste tijd lang niet alle limited collecties binnen een paar uur uitverkocht zijn en in Amerika al helemaal niet meer. Ik hoop trouwens ook dat de overige producten goedkoper gaan worden:)

Ja daar had ik ook op gehoopt! Het is zo oneerlijk :mad:
 

Corally

Well-known member
Gisteren naar de bijenkorf geweest omdat ik dacht dat de Versicolour stains uit waren.....ze komen pas dit weekend of volgend weekend uit ze wisten het niet precies. Maar goed ik zag dus die MSF's liggen (3 maar)...Perfectly Lit stond erbij en ik heb m geswatched op mijn hand en werd verliefd hahahaha....heb m gekocht (oeps) maar hij is echt mooi als highlighter voor mij en het was de laatste. Ik ben er echt blij mee :D Vandaag ook Sunny Side en Naturally Enhanced binnen gekregen en een ieniemienie sample gekregen :p

Zo te horen was het voorbestemd haha. Ik heb mijn bestelling een paar minuten geleden binnengekregen. Ik vind die nieuwe mineralize verpakking echt zo vreselijk lelijk zeg, deze msfs zijn de eerste mineralize producten voor mij met die nieuwe verpakking. :p Maar met de producten zelf ben ik tot nu heel erg blij en dat is het allerbelangrijkste haha.
 
Last edited:

Sulaika

Well-known member
Zo te horen was het voorbestemd haha. Ik heb mijn bestelling een paar minuten geleden binnengekregen. Ik vind die nieuwe mineralize verpakking echt zo vreselijk lelijk zeg, deze msfs zijn de eerste mineralize producten voor mij met die nieuwe verpakking. :p Maar met de producten zelf ben ik tot nu heel erg blij en dat is het allerbelangrijkste haha.

Ik heb moeite met ze open te maken. Ik heb ook mineralize blushes 1 oud verpakking en 2 nieuwe....en guess what?! In de nieuwe zit iets minder erin (oud 3,5 en nieuw 3,2). Oude gold deposit 10gr en deze nieuwe msf's 8gr.
 

Latest posts

Top