MAC in the Netherlands?

Fulkii

Well-known member
Is ie mooi? Ik krijg als het goed is vandaag mn Douglas pakketje binnen :yay:

Heb je m al binnen? Ik heb m gehaald maar heb spijt :/ Ik heb m niet goed in t daglicht gezien toen ik t uitporbeerde en twijfelde maar heb m toch gehaald, deed m vandaag op maar vind m niet zo. Had m niet moeten gebruiken dan kon ik me terugbreng of verkopen als nieuw >.< Btj miskoop. Ik dacht dat t een beetje en taupe/caramel achtige kleur zou zijn, maar het is echt mauve, paarsig dus. Bij mij iig. Btj jammer dus.
 

Fulkii

Well-known member
En idd! Temptalia's swatches zijn helemaaaal niet accuraat! De swatches op haar lippen als de 'gewone' swatches reflecteren echt niet hoe de kleuren er in het echt uit ziet. (Komt denk ik doordat ze studiolicht gebruikt in haar foto's)
 

Sulaika

Well-known member
Dames hoe gaat het hier?

Ik heb vandaag nog 2 retro matte liquids kunnen krijgen, ik weet dat ze permanent zijn maar wilde niet lang wachten voor een re stock.

Ik ben niet echt onder de indruk van de komende collecties, ik hoop dat er een zomer colletie komt of is die van Chris Chan Poesia de zomer collectie?
Die vind ik zoooooo mooi.....dat ik die zeker weten ga stalken.
Mijn Lijstje:
Compact PP (had ik nooit de behoefte naar, maar de verpakking omg)
Oogschaduws Electric mandarin, mu mu bloom , en misschien royal woo
Lipstick Vermllion Vee en/of DDDevelish

Ik hoop dat er swatches komen.
 

Corally

Well-known member
Haha snap ik! Liquid lipsticks zijn helemaal niks voor mij dus ik sla ze sowieso over.

Van Flamingo Park wil ik de blushes Spring Flock en Oh My en misschien de l/s Flocking Fabulous. Van Charlotte Olympia wil ik misschien lipsticks maar ik vind de verpakking echt afschuwelijk dus weet niet of ik me daaroverheen kan zetten haha. En van Chris Chang wil ik Plum Princess l/s, Vermillion Vee l/s en de P+P Powder (inderdaad, voornamelijk voor de verpakking haha, maar wil die poeder sowieso een keer proberen). Maar duurt nog wel een tijdje voordat we swatches zien aangezien die in Amerika in juni uitkomt. Chris Chang is wel een zomercollectie maar niet de grote zomercollectie. En tussendoor komen ook nog wel wat collecties MAC kennende, waar we nog niks vanaf weten.

Ik heb trouwens laatst nog die nieuwe warme Dior highlighter gekocht, die is zoooo mooi. Heb hem nog steeds niet gebruikt omdat ik het patroontje niet wil verpesten. :rolleyes:
 
Last edited:

Sulaika

Well-known member
Die dior highlighter is idd erg mooi.....maar ik ben niet zo van de highlighters meer l/s en oogschaduws
 

Ladyhawke

Well-known member
Ik heb among the fireflies in mijn mandje op de maccosmetics site. Alleen ik twijfel een beetje. Op internet kan ik niet echt goede swatches vinden. Ik heb al redelijk wat nudes in mijn bezit waaronder Spirit, Velvet Teddy, Kinda Sexy en Faux. Heb ik Among the fireflies dus echt nodig haha.
 

Corally

Well-known member
Ik heb among the fireflies in mijn mandje op de maccosmetics site. Alleen ik twijfel een beetje. Op internet kan ik niet echt goede swatches vinden. Ik heb al redelijk wat nudes in mijn bezit waaronder Spirit, Velvet Teddy, Kinda Sexy en Faux. Heb ik Among the fireflies dus echt nodig haha.

Ja! :D Als ik niet zoveel lipsticks had, dan had ik zelfs een BU gekocht. Misschien doe ik dat nog zelfs eigenlijk want ik wist niet dat hij nog te krijgen was op de mac website.
 

Corally

Well-known member
Die dior highlighter is idd erg mooi.....maar ik ben niet zo van de highlighters meer l/s en oogschaduws

Haha oke. Ik van alles eigenlijk. Lipstick, blush, highlighter, oogschaduw, etc.. En dan natuurlijk parfum, nagellak, gezichts/lichaamsverzorging... Echt vreselijk. :hehe:
 
Last edited:

Fulkii

Well-known member
Haha oke. Ik van alles eigenlijk. Lipstick, blush, highlighter, oogschaduw, etc.. En dan natuurlijk parfum, nagellak, gezichts/lichaamsverzorging... Echt vreselijk. :hehe:

Hahahahah precies, dat hele lijstje geld ook voor mij xD

Verslaafd aan ongeveer alles, het een meer dan het ander, maar dan nog haha!

Bedoel je de beige achtige highlighter van Dior Glowing gardens? Die heb ik gister gehaald hijs zooooooooooo mooi. Gelukkig had ik nog een cadeaukaart, want het is meer dan het dubbele wat ik normaal aan een highlighter zou uitgeven :eek:
 
Last edited:

Corally

Well-known member
Hahahahah precies, dat hele lijstje geldt ook voor mij xD

Verslaafd aan ongeveer alles, het een meer dan het ander, maar dan nog haha!

Bedoel je de beige achtige highlighter van Dior Glowing gardens? Die heb ik gister gehaald hijs zooooooooooo mooi. Gelukkig had ik nog een cadeaukaart, want het is meer dan het dubbele wat ik normaal aan een highlighter zou uitgeven :eek:

Haha vreselijk toch! :eek: En ik heb idd die highlighter gekocht, die warme. Ik had nog een 25% kortingscode en een cadeaukaart dus gelukkig was hij 'gratis' :D. Echt zoooo mooi idd!
 

Corally

Well-known member
Jullie nog iets gekocht van Flamingo Park? Ik heb alleen de blushes Spring Flock en Oh, My! gekocht. :) De collectie is veel te vroeg online trouwens! Gelukkig was ik nog op tijd voor de blushes maar er waren al wat lippies uitverkocht zag ik.
 

macaddictx

Well-known member
Heb The Fashion Flock en Long Legged ans Fabolous gekocht. Have Your Cake wil ik nog bij de Bijenkorf kopen, sinds ik nog tegoed op mijn Bijenkorf kaart heb. Maar waarom is MAC altijd zo sloom met verzenden?
 

Corally

Well-known member
Echt hè. De enige reden dat ik bij MAC heb besteld is omdat Oh, My! MAC online exclusive is. Vind die exclusives zo irritant. Ik denk dat ik mijn pakje dinsdag krijg? Als het Douglas was had ik mijn pakketje afgelopen vrijdag al :'D
 

macaddictx

Well-known member
Daarom bestel ik het altijd liever bij Douglas, maar helaas zijn de collecties altijd eerder uit bij MAC. Volgens mij krijg ik het pakketje ook vandaag. Zag net dat er nieuwe Look in the Box op de site staan. Zien er interessant uit, alleen heb ik bijna uit elke box wel wat.. Haha! Ben benieuwd naar jullie goodies!
 

Corally

Well-known member
Heb mijn pakketje vandaag gekregen! Ben verliefd op de blushes. Had ze bijna niet besteld omdat ik al zoveel had gekocht de afgelopen tijd maar ben blij dat ik het toch gedaan heb. En inderdaad, ik bestel ook veeeel liever bij Douglas.

Die look in a box'es zien er leuk uit inderdaad. Ik wil misschien die Sun Siren look in a box maar ik heb Vegas Volt al.. Ik heb trouwens niks over deze collectie gehoord? Ik kan hier niks over vinden op Specktra/online.
 

macaddictx

Well-known member
Fijn om te horen! De lipsticks zijn ook mooi.

Ik kon er ook al niks over vinden. Ik vind die met Vegas Volt ook het mooist, maar zit met hetzelfde probleem. Is trouwens wel een goede deal voor de prijs. Ik twijfel dan nu ook enorm haha.
 

Corally

Well-known member
Mooi! :D En ik ook hoor haha. Maar ik wil toch eerst swatches hebben. :p Vind het zo raar dat ik niks kan vinden over deze collectie.
 

macaddictx

Well-known member
Heel apart! Volgens mij moest dit nog lang niet uitkomen. De enigste box waar ik niks uit heb is de roze en de rode. Maar zoals bij de paarse, in de tekst staat de blush Mocha maar bij de kleuren staat Breath of Plum. In dat geval wil ik de paarse kit wel haha. Zo'n box scheelt wel de helft!
 

Sulaika

Well-known member
Ik heb ook wat van FP gekocht. Oh, My, Nice to meet you lp en 2 oogschaduws....Just wing it en Birds eye view. En guess wat, krijg ik mn bestelling binnen mis ik 1 oogschaduw, dus nu heb ik weer ruzie met MAC. Ik wacht nu nog op antwoord van de logistiek daar. Want op mijn factuur was het zelfs gechecked zeg maar (zo'n vinkje met potlood) Dus het is weer afwachten....moe word ik ervan. Heb ook alleen maar besteld door die Oh, my anders had ik het gewoon op mn werk gehaald pffffff
 

macaddictx

Well-known member
Oh meen je! Je hebt wel heel veel geluk met MAC.. Laat maar weten hoe het afloopt! Wel blij met de andere goodies?

Ik zit nog steeds te twijfelen om Have Your Cake en/of Life's a Picnic te bestellen, maar heb al twee lipsticks van FP gekocht en mag van mezelf niet zoveel make-up meer kopen. :p
 

Latest posts

Top