MAC in the Netherlands?

Sulaika

Well-known member
Ik ben echt blij met alles
eyelove.gif
Ik had trouwens ook Moon is Blue oogschaduw gekocht
blush-anim-cl.gif

OD was voor mij een twijfel maar ik heb m getest en hij kan prima op mijn huidskleur....ik doe sowieso nooit te veel highlighter op. Ik was erop voorbereid dat ik m moest verkopen maar dat hoeft gelukkig niet meer.

Voorlopig ga ik niks meer kopen, de collecties die er gaan komen zijn voor mij niet erg interessant. Ik wil wel van de Faerie Whispers 1 kwast (133) en van Dark desires 1 oogschaduw Midnight Tryst en de 246 kwast.

En misschien wat van de Selena collectie.

Jullie nog wat van de komende collecties op jullie wishlist staan ?
 

Corally

Well-known member
Ik ben echt blij met alles :eyelove:  Ik had trouwens ook Moon is Blue oogschaduw gekocht:blush: OD was voor mij een twijfel maar ik heb m getest en hij kan prima op mijn huidskleur....ik doe sowieso nooit te veel highlighter op. Ik was erop voorbereid dat ik m moest verkopen maar dat hoeft gelukkig niet meer. Voorlopig ga ik niks meer kopen, de collecties die er gaan komen zijn voor mij niet erg interessant. Ik wil wel van de Faerie Whispers 1 kwast (133) en van Dark desires 1 oogschaduw Midnight Tryst en de 246 kwast. En misschien wat van de Selena collectie. Jullie nog wat van de komende collecties op jullie wishlist staan ?
Wat heb je nou allemaal gekocht dan? :D Fijn dat alles bevalt. Selena is nog zo ver weg joh! Richting eind 2016. Denk dus dat er nog wel wat meer komt wat je wilt hebben haha. :haha: Er zijn nog zoveel collecties niet bekend. Mijn huidige wishlist: Van Ellie Goulding: Powder Blush I'll Hold My Breath - Medium warm bronze (Matte)/Peachy pink pearl (Satin) -> heel misschien Lipstick Without Your Love - Warm seashell pink (luster) -> alleen als het een cremesheen is want het is onduidelijk of het nou een lustre is of een cremesheen Lipstick Only You - Muted midtone coral (lustre) -> zelfde als hierboven Halcyon Nights - 4 powder shadows with a skinfinish underneath -> misschien Van Faerie Whispers: Fly By Twilight foiled shadow - Taupe -> misschien, vind de swatches van de foiled eyeshadows er niet heel spannend uitzien Pearl Sunshine beauty powder - Soft peach w/ pink pearl Cheek Pollen blush - Warm nude (Satin) A Sprinkle of Magic l/s - Dirty orange nude (Frost) -> misschien, alleen als die niet frosty is Midsummer Night l/s - Midtone coral nude (Cremesheen) Among the Fireflies l/s - Soft mocha (Cremesheen) Er zullen vast wel wat dingen afvallen!
 

Sulaika

Well-known member
Er zullen vast wel wat dingen afvallen!
Ik heb de EDSF in OD en SoG. ER, PM, AFU ls en de oogschaduws Tonights the night en Moon is Blue gekocht!

Die soft mocha kleur lijkt mij ook wel wat van de Faerie Whispers maar moet echt swatches zien.
Ja die foiled eyeshadows zien er niet echt bijzonder uit vind ik.
Die Selena is nog ver weg idd....ik zal ook vast wat van de zomer collectie kopen
flower.gif
 

Corally

Well-known member
Ik heb de EDSF in OD en SoG.  ER, PM, AFU ls en de oogschaduws Tonights the night en Moon is Blue gekocht! Die soft mocha kleur lijkt mij ook wel wat van de Faerie Whispers maar moet echt swatches zien. Ja die foiled eyeshadows zien er niet echt bijzonder uit vind ik. Die Selena is nog ver weg idd....ik zal ook vast wat van de zomer collectie kopen :flower:
Oeeh aardig wat bij elkaar! :D Dan is het echt fijn als alles is wat je ervan verwacht had. En je hebt dan van elke kleur verpakking een paar dingen dus dat is ook heel leuk haha. Ik heb sowieso swatches nodig om te beslissen haha. Het klinkt meestal mooier in de color story dan dat het echt is. Die foiled eyeshadows zien er mooier uit in de pan, maar ik ben een sucker voor taupe dus wie weet! Maar denk eigenlijk dat het een skip wordt want het zal vast weer een belachelijke prijs hebben die ik niet wil betalen voor een mono oogschaduw. Ik wil ook wel wat van de Selena collectie trouwens! Ben benieuwd hoe de collectie eruit gaat zien.
 

linmanu

Active member
Ik heb de EDSF in OD en SoG.  ER, PM, AFU ls en de oogschaduws Tonights the night en Moon is Blue gekocht! Die soft mocha kleur lijkt mij ook wel wat van de Faerie Whispers maar moet echt swatches zien. Ja die foiled eyeshadows zien er niet echt bijzonder uit vind ik. Die Selena is nog ver weg idd....ik zal ook vast wat van de zomer collectie kopen :flower:
Heb je tonights the night al gedragen? Ik vind het echt prachtig! Hoe ziet de 246 kwast eruit? Kan het niet vinden!
 

Sulaika

Well-known member
Heb je tonights the night al gedragen? Ik vind het echt prachtig! Hoe ziet de 246 kwast eruit? Kan het niet vinden!
Nee nog niet gedragen maar heb m al geswatched en hij is echt prachtig. Ik weet niet hoe die 246 kwast eruit ziet ik heb gelezen dat t een synthetische oogschaduw kwast is. Ik hou van kwasten dus koop meestal ook de kwasten die bij een collectie uitgekomen zeker als ze LE zijn
 

Fulkii

Well-known member
Zocht iemand deze highlighter van Dior nog? http://www.debijenkorf.nl/dior-golden-light-compact-poeder-2068090794
 

Corally

Well-known member
Ik durf het niet te zeggen! Wel jammer dat je hem niet hebt kunnen bemachtigen! :( Mijn CP is een eergisteren verstuurd dus ik zou ER en de andere lippies met een beetje geluk over een paar dagen moeten hebben. :D
 

Sulaika

Well-known member
Mijn wishlist Dark desires collectie
001_unsure.gif

Ik zou minder gaan kopen pffff

Lipstick - Heavy petting
Into the well eyeshadow - Midnight Tryst
Khol potlood - Raven (misschien ook Mystery)
246 Kwast.

Gaan jullie nog iets halen uit deze collectie?
 

Corally

Well-known member
Nope, niks! Heb Boyfriend Stealer al trouwens. En mijn lippies zijn binnen :D Nog niet uitgeprobeerd maar ze zien er mooi uit! :flower:
 

allthingsmakeup

Well-known member
Heb toch nog Oh, Darling kunnen bemachtigen! Wel m'n les geleerd voor de volgende collecties. Nu staan Ellie, Faerie en Charlotte op mijn lijstje.
 

Fulkii

Well-known member
Mijn wishlist Dark desires collectie
001_unsure.gif

Ik zou minder gaan kopen pffff

Lipstick - Heavy petting
Into the well eyeshadow - Midnight Tryst
Khol potlood - Raven (misschien ook Mystery)
246 Kwast.

Gaan jullie nog iets halen uit deze collectie?
Ik ben wel klaar voor dit jaar denk ik haha. En ik heb ook flink gezondigd bij de 40% korting actie bij de ici. Heb hele mooie nude lippes gehaald voor donker/getinte huid van YSL en Chanel die ik al heel lang wilde. 40% dus dit was me kans eindelijk xD
Heavy petting leek wel mooi maar vind m niet uniek genoeg. Ik zie eigenlijk niks aan deze collectie wat me ook maar enigzins aanspreekt moet ik eerlijk zeggen en nadat ik de swatchen etc op temptalia heb gezien, wel zeker weet van niet, hijs super sheer! Ik heb inmiddels wel genoeg rode en donkere lippies, dus wordt een skip.


Ik zie trouwens ook niks spannends aankomen wat mac betreft, of ligt het aan mij? Ik missss echt van die knal collecties zoals To the Beach of Venomous Villains waarbij je rustig 300 euro apart kan leggen bahahah
2cents.gif
Me portemonnee mist het niet, maar ben lang niet heel excited geweest voor het merendeel van een mac collectie :/, meestal 0-3 items nog maar op me wishlist
 

Fulkii

Well-known member
Heb toch nog Oh, Darling kunnen bemachtigen! Wel m'n les geleerd voor de volgende collecties. Nu staan Ellie, Faerie en Charlotte op mijn lijstje.
Ah congrats!!
pompom.gif
Douglas? Hoop dat je niet hebt hoeven te kamperen voor de deur of iets!

(had perongeluk op reply geklikt)
 

Corally

Well-known member
Ik zie trouwens ook niks spannends aankomen wat mac betreft, of ligt het aan mij? Ik missss echt van die knal collecties zoals To the Beach of Venomous Villains waarbij je rustig 300 euro apart kan leggen bahahah:2cents: Me portemonnee mist het niet, maar ben lang niet heel excited geweest voor het merendeel van een mac collectie :/, meestal 0-3 items nog maar op me wishlist
Ik heb zelf aardig wat interesse Faerie Whispers en ook nog een beetje in Ellie Goulding en Zac Posen en ook wel de lippies van Charlotte Olympia, maar heb zeker meer swatches nodig. Maar idd, de dagen dat ik honderden euro's per collectie uitgaf zijn al een tijdje voorbij. Laatste keer dat ik dat deed was met Heavenly Creatures (grootste haul ever voor mij), maar een groot deel daarvan heb ik alweer verkocht haha en sommige dingen heb ik nog te koop staan. :haha: Ik zit meestal in de 0-2 range per collectie tegenwoordig, maar dat komt ook een wel beetje omdat ik al 1. zoveel make-up heb en 2. mac constant duurder wordt (dus soms zitten er ook dingen in een collectie die ik wel wil hebben maar te duur vind voor wat het is en dat ik het gewoon weiger te kopen haha). Vind het niet héél erg eigenlijk, scheelt een boel geld! :lol:
 

Fulkii

Well-known member
Ik heb zelf aardig wat interesse Faerie Whispers en ook nog een beetje in Ellie Goulding en Zac Posen en ook wel de lippies van Charlotte Olympia, maar heb zeker meer swatches nodig. Maar idd, de dagen dat ik honderden euro's per collectie uitgaf zijn al een tijdje voorbij. Laatste keer dat ik dat deed was met Heavenly Creatures (grootste haul ever voor mij), maar een groot deel daarvan heb ik alweer verkocht haha en sommige dingen heb ik nog te koop staan.
girlhaha.gif
Ik zit meestal in de 0-2 range per collectie tegenwoordig, maar dat komt ook een wel beetje omdat ik al 1. zoveel make-up heb en 2. mac constant duurder wordt (dus soms zitten er ook dingen in een collectie die ik wel wil hebben maar te duur vind voor wat het is en dat ik het gewoon weiger te kopen haha). Vind het niet héél erg eigenlijk, scheelt een boel geld!
lol.gif
Ja ik werd helemaal verliefd toen ik al sneak peeks op instagram zag van FW, maar ik denk dat het voor mij uiteindelijk geen collectie is waar ik iets van ga kopen. Vooral die oogschaduws dacht ik echt wauwiee. Maar ze lijken heel sheer te zijn en dat vind ik een beetje jammer vooral voor die hoeveeheid en prijs. En ik heb mac oogschaduws min of meer afgezworen tenzij het een heeeele unieke kleur is. De lippenstifts klinken wel mooi, maar heb echt al genoeg koraal en beige tinten. Ik moet zowiezo echt ff kappen met lipsticks kopen het loopt uit de hand bij mij. Ook van allebei die designer collecties (vooral Charlotte Olympia) vind ik de lipsticks echt heeeel mooi, maar heb het geld er niet voorover door de speciale verpakking. Dus wederom skippen. Niks uit de Ellie Goulding collectie komt helaas in de buurt van iets wat past bij mijn huidtint dus, al klinkt alles wel heel mooi qua kleur. Moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik daar niet voor zal hoeven stalken of iets, dat wordt weer vechten xD

Ja ik heb echt precies dezelfde redenen voor het aanzienelijk minder LE mac kopen als jij eigenlijk. HAHAH jaaaa Heavenly Creatures was ook voor mij btj out of control qua aankopen!

Ik denk dat ik maar snel mijn markplaats sale lijstje ga maken! Genoeg mac miskopen hiero. Trouwens, kom je er voor redelijke prijzen vanaf? ( zeg maar niet minder dan 70% vd prijs)
 

Latest posts

Top