or Connect
Specktra › Welcome to the Specktra Community! › Sharing your obsession › Hauls › I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)
New Posts  All Forums:Forum Nav:

I don't usually do this, but... (Pic Heavy!) - Page 2

post #31 of 55

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

Is the neutral palette from CS worth it?
Well pigmented???

Nice haul btw!
I've seen the gosh products but they are expensive for a drugstore brand I think...
post #32 of 55

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

Hhahaha, those pictures at the end are hilarious! But talkin about ur haul...IT's SOOOO PREEETTY! i totally luv it! im so freakin' jelaous! lol! Enjoy it honey
post #33 of 55

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

I'm drooling!!!
post #34 of 55
Thread Starter 

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

Quote:
Originally Posted by Willa View Post
Is the neutral palette from CS worth it?
Well pigmented???

Nice haul btw!
I've seen the gosh products but they are expensive for a drugstore brand I think...
Yeah, i totally expected them to be chalky and bleh but they're really pigmented and smooth!... now what's this GOSH brand you speak of?
post #35 of 55
Thread Starter 

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

Quote:
Originally Posted by ♥MiCHiE♥ View Post
LOL!

You got the Cake Mascara!!! I love those! They take more time in the morning, but you can put so much of it on and your lashes look natural, but better IMO.
You're the one who inspired me to get it, actually!
Quote:
Originally Posted by makeba View Post
your haul is lovely. i love the wallet pics they had me rollin!! i cant stop laughing!!! i would love to know how the cake mascara works for you!
I'll let ya know, for sure!

Quote:
Originally Posted by ClaireAvril View Post
lovelay! Just got umm.. Taj Mahal too.
It's sooooo pretty girl, I know you'll love it. I can't wait to wear it. Why not today? LOL
Quote:
Originally Posted by MacAtFirstSight View Post
aww so jealous~! enjoy your purchase

btw, how do you like the NARS Taj Mahal?
I love looking at it, that's for sure. I think I'll give it it's first run today! Y'all gonna end up making me do my first FOTD
post #36 of 55

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

How do you like the CS shadows?
post #37 of 55

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

Enjoy your goodies.
post #38 of 55

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

nice, i like ur haul, enjoy
post #39 of 55

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

great haul! Enjoy =)
post #40 of 55

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

i knew about the 88 colour pallete but never heard of the 28 neutral palette!! thanks to you i shall be investigating on ebay lol xx
post #41 of 55

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

How do you use the Green Been Lustreglass?

I've always wanted to try it becaues it's such a cool color, but I'm not sure when or how I can use it.

Awesome haul by the way
post #42 of 55

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

Yeah colours like the green are hard to pull off but fab all the same!

I think these are great if you want to go clubbing, partying, or for fancy dress, Halloween etc. Or simply great for the camera if you like to experiment with fashion makeup and looks for film : )

Either that or you could experiment with using it over the top of a more traditional coloured lipstick and see what comes out - you'd be surprised what comes out. I used to have the darkest chocolate lipgloss ever, but when mixed with some of my fave lipsticks it looked very classy! : D
post #43 of 55

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

haha love the pictures at the end! Enjoy all of it it looks like a good time!
post #44 of 55

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

LMAO love the end of the haul
post #45 of 55
Thread Starter 

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

Quote:
Originally Posted by vivbabe10 View Post
How do you use the Green Been Lustreglass?

I've always wanted to try it becaues it's such a cool color, but I'm not sure when or how I can use it.
Quote:
Originally Posted by allthatgl1tt3rs View Post
Yeah colours like the green are hard to pull off but fab all the same!
Actually, Spring Bean was the closest thing I could find to one of my favorite lipglasses that was discontinued... Squirt. This is just like Squirt except it has a little sparkle. It looks like honey on my lips... the green look in the tube is very deceptive, LOL.
post #46 of 55

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

Geez...it's like...heaven...! lol! i'm in luv with ur haul giiiirl!!!
post #47 of 55

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

enjoy your haul xx
post #48 of 55

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

Lots of fun stuff! It's fun to get a ton of stuff at once.
post #49 of 55

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

ENABLER!!!!!! I so just ordered the CS neutral palette because of you!!!
post #50 of 55
Thread Starter 

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

Quote:
Originally Posted by TISH1127 View Post
ENABLER!!!!!! I so just ordered the CS neutral palette because of you!!!
post #51 of 55

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

Wow, what a great haul, enjoy it !
post #52 of 55

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

Great Haul! Your petticoat looks so pretty. Enjoy!
post #53 of 55

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

this is a totally awesome haul
plus a very very entertaining post
post #54 of 55
Thread Starter 

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

Thanks ladies!

I have an update:

During the Urban Decay Friends and Family Sale, I got:

UDPP
Deluxe Shadow Box
24/7 Velvet Rope Set
Big Fatty Mascara in Indigo and Electric Blue


During Coastal Scent's Cyber Monday sale I got:

Contour/Blush palette
Various Italian badger brushes ( I forget which ones, I wasn't home when they arrived so they've been siiting at the post office all week- I think I got the crease, doefoot stippler, buffer, angled blush, and the angled eyeliner)

And from Sephora:

Aqua Eyes set (I love them but I feel kinda cheated, they pencils are hella small but I know I'll get the full sizes now that I know how I like em)

and the infamous 92 shadow.






I'm finished for the year y'all, I promise. That's easy to say with only 2 weeks left though, huh? LMAO
post #55 of 55

Re: I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)

Great haul!!! at the pictures of your feelings and your wallet!!
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Hauls
Specktra › Welcome to the Specktra Community! › Sharing your obsession › Hauls › I don't usually do this, but... (Pic Heavy!)