or Connect
Specktra › Welcome to the Specktra Community! › MAC Chat › Color Collections › MAC Fashion Sets 2013 Collection (April 2013)
New Posts  All Forums:Forum Nav:

MAC Fashion Sets 2013 Collection (April 2013) - Page 21

post #601 of 5953
Just received a pic of Heroine lipstick, lipliner, and lipgloss from a friend who attended update today!! Can't wait!!!
post #602 of 5953
Didn't read through the numerous pages yet, but has anyone posted pics of the other sets yet?
post #603 of 5953
Quote:
Originally Posted by chinablaq View Post

Didn't read through the numerous pages yet, but has anyone posted pics of the other sets yet?

yes.gif i did.
post #604 of 5953
Quote:
Originally Posted by erine1881 View Post

yes.gif i did.

I actually found some on Instagram. What page did you share yours on?
post #605 of 5953
Oh crap!! After seeing pics I now want Ablaze too.. Crap...
So it's Embrace Me lipstick, Silly lipstick and liner and now Ablaze lipstick and perhaps liner... Crap haha
post #606 of 5953
Quote:
Originally Posted by Naynadine View Post

Looks like some swatches of this collection:

 

.@hairandmakeupbyjazz | #macupdate #ilovemacgirls #fashionsets | Webstagram - the best Instagram viewer

 

I am amazed she still has this picture up.

post #607 of 5953
Quote:
Originally Posted by chinablaq View Post

I actually found some on Instagram. What page did you share yours on?

Oh crap! It didn't post ssad.gif

Here it is again. Pros to the IG user

post #608 of 5953
Quote:
Originally Posted by erine1881 View Post

Oh crap! It didn't post ssad.gif

Here it is again. Pros to the IG user

Plz specktras zoom in the pic and check out the woc on the right with the lipstick. I WANT THAT LIPSTICK
post #609 of 5953
Quote:
Originally Posted by erine1881 View Post

Oh crap! It didn't post ssad.gif

Here it is again. Pros to the IG user

I wonder if the blues and pale peach and yellow on her hand are somehow related to baking beauties!!
post #610 of 5953
Quote:
Originally Posted by Baby1black View Post


I wonder if the blues and pale peach and yellow on her hand are somehow related to baking beauties!!


One can only hope! :)

post #611 of 5953
Quote:
Originally Posted by Baby1black View Post


Plz specktras zoom in the pic and check out the woc on the right with the lipstick. I WANT THAT LIPSTICK

That's gorgeous! I wonder if it's ablaze?

post #612 of 5953

heat.gifth_drool.gifTx erine!! I see purples, pinks and blues oh my! I see peach, yellows and purple. I see PURPLES!!!!!!!!!!!! eyelove.gif

 

By-the-way, that lipstick that woman on the left hand side is wearing is to die for. I need to know what it is.icon_eek.gif

 

Quote:
Originally Posted by erine1881 View Post


Oh crap! It didn't post ssad.gif

Here it is again. Pros to the IG user

post #613 of 5953

Does her watch say MAC on it,lol?

post #614 of 5953
Quote:
Originally Posted by vaisforluvrs View Post

Does her watch say MAC on it,lol?

 

At least those pics are from a Mac booklet. I saw it (and this page) today. Did not get a chance to check out the shade though.

post #615 of 5953
Quote:
Originally Posted by vaisforluvrs View Post

Does her watch say MAC on it,lol?

The one i posted?

Every single hashtag had the word mac in it!
post #616 of 5953

Need to know what lipstick this is. It's to die for!!!!!

post #617 of 5953
Quote:
Originally Posted by Corally View Post


I wish there were also blushes. eyelove.gif

I do too. I would jump on these colors as blushes.

post #618 of 5953
Quote:
Originally Posted by KiKi Kontour View Post

ooooooooooooooooooooooooooooooh ok!!! now i understand. yea that makes sense!!!

 

i need to stick to my list n NOT veer off. oh so hard

 

SN: i have a burning question i've been meanin to ask outloud for a while now...ok sooo Christine basically waits til the collections come out for her reviews n etc...does she no longer get samples from mac to review anymore? i was wondering how karen always gets stuff extra early (i.e. archie collection) and not her. i mean i'd think anybody who was included in the blogger's obsession collection would get the priviledge of gettin shyt early shrugs.gif im just curious...

I was thinking the same thing....I'm like she was the go to MAC BLOG site....but, she say's sometimes from MAC she get's samples later and they don't send her everything so, in turn she has to purchase the products herself....but, then I see Karen's blog and she has everything under the sun....

post #619 of 5953
Quote:
Originally Posted by OctoberViolet View Post

Need to know what lipstick this is. It's to die for!!!!!


IDK but it looks like the blue based purple we have been lusting after.  Maybe the metallic purple from the metallics and nudes collex?

post #620 of 5953
Quote:
Originally Posted by allThingsGirl View Post

 

I believe there is a very long side discussion about this in the Archie's Girl collection thread.  :)  Sorry I don't know the page numbers offhand.

Originally Posted by ladyarwen View Post


She actually said a few days ago that she does still get samples, but they usually come AFTER the collections have been released online. Plus, she doesn't get every piece with the samples as we all saw with Taste Temptations. So she prefers to buy everything as soon as she can so she's not missing anything.

yea i seen how she said she was sent samples or something but im guessing she doesn't get em for EVERY collection huh? interesting!!

Quote:
Originally Posted by Richelle83 View Post

 

I am amazed she still has this picture up.

i dnt think that's her actually hand. per her avi pic the hand seems darker than what her skin tone might be so maybe she's reposting what a friend sent her or something

Quote:
Originally Posted by LAKESHA1908 View Post

I was thinking the same thing....I'm like she was the go to MAC BLOG site....but, she say's sometimes from MAC she get's samples later and they don't send her everything so, in turn she has to purchase the products herself....but, then I see Karen's blog and she has everything under the sun....

riiiiiight that's what i was thinkin. im like ooook so they dnt send her everything but another blog everything icon_eek.gif i would just think if she's like the top beauty blogger and actually lived the dream of being apart of a mac collection she should have em on speed dial to get products BEFORE they drop since she does such a thorough review of em!! i know i look fwd to her swatches n reviews to use em as a reference sometimes!

post #621 of 5953
Quote:
Originally Posted by martiangurll View Post


IDK but it looks like the blue based purple we have been lusting after.  Maybe the metallic purple from the metallics and nudes collex?


Speaking of blue purples http://kaoir.com/rudegirl.php#.UQynAmd24nc

 

I gotta get this heat.gif

post #622 of 5953
Quote:
Originally Posted by valkolak View Post


Speaking of blue purples http://kaoir.com/rudegirl.php#.UQynAmd24nc

 

I gotta get this heat.gif

That's pretty. Raquel is up my alley too.

post #623 of 5953

That would be awesome  eyelove.gif

Quote:
Originally Posted by martiangurll View Post


IDK but it looks like the blue based purple we have been lusting after.  Maybe the metallic purple from the metallics and nudes collex?

post #624 of 5953

Wondering when this one will come out in Europe... specifically the Netherlands! :)

post #625 of 5953
Quote:
Originally Posted by erine1881 View Post

Quote:
Originally Posted by KiKi Kontour View Post

really? why? how else do we find sneak peeks to collections? are they suppose to wait closer to the dates of release to reveal em?

They can't say anything, not even colour names!, until mac releases the information to the public. Some things aren't even patented yet, and if it's released before the public announcement is made, another brand could snatch it up, patent it, and MAC's ass would be grass!

Sneak peeks are made by bloggers who let things slip, or artists who violate the confidentiality contract, with or without knowing. I used to post swatches of everything back before they made the contracts. Then i stopped. Didn't wanna risk my job.

 

What about posting swatches from the book once the color story is out?  Is that allowed or would there be consequences?

post #626 of 5953
Quote:
Originally Posted by valkolak View Post


Speaking of blue purples http://kaoir.com/rudegirl.php#.UQynAmd24nc

 

I gotta get this heat.gif

 

Holy Smokes! I'm not familiar with this brand but I'm intrigued. Especially with the Glitzsticks!  love.gif Have you worn this line before? Would you recommend it?

post #627 of 5953
Yep
Quote:
Originally Posted by vaisforluvrs View Post

Does her watch say MAC on it,lol?
post #628 of 5953
Quote:
Originally Posted by valkolak View Post


Speaking of blue purples http://kaoir.com/rudegirl.php#.UQynAmd24nc

 

I gotta get this heat.gif

th_drool.gif And not only the purples...

post #629 of 5953
Quote:
Originally Posted by Gatton View Post

Wondering when this one will come out in Europe... specifically the Netherlands! :)

I guess April/May. The manager from my local counter has update on the 18th of february. I will see if I can find out the date after she went to the update.

post #630 of 5953
Quote:
Originally Posted by MACerette View Post

th_drool.gif And not only the purples...

 

They have some fabulous colours but they charge $25 shipping for one lippie! icon_eek.gif

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Color Collections
Specktra › Welcome to the Specktra Community! › MAC Chat › Color Collections › MAC Fashion Sets 2013 Collection (April 2013)