Mac Addicts in Norway,Sweden or Denmark?

Status
Not open for further replies.

Hilde

Well-known member
Yup, her er jeg.
smiles.gif
Bor i Norge og er ganske ny her på forumet.
 

dewinter

Well-known member
-






Quote:
Originally Posted by Hilde
Yup, her er jeg.
smiles.gif
Bor i Norge og er ganske ny her på forumet.

 

Hilde

Well-known member
Jeg likte quaden fra cham-pale kolleksjonen. Den har tre permanente skygger som jeg har tittet på før. Og en ny som likner litt på greensmoke? sumtous olive? jeg husker ikke helt.
tong.gif


De første mac tingene jeg kjøpte var faktisk i sverige på Åhlens gøteborg. Det var adoring carmine rose-settet og sandy B leppestift.
smiles.gif
 

dewinter

Well-known member
Quote:
Originally Posted by Hilde
Jeg likte quaden fra cham-pale kolleksjonen. Den har tre permanente skygger som jeg har tittet på før. Og en ny som likner litt på greensmoke? sumtous olive? jeg husker ikke helt.
tong.gif


De første mac tingene jeg kjøpte var faktisk i sverige på Åhlens gøteborg. Det var adoring carmine rose-settet og sandy B leppestift.
smiles.gif

 

Hilde

Well-known member
Ja, bortsett fra et tu boquet og den nye grønne kan man få tak i de andre i en vanlig butikk. Men jeg likte den for jeg har faktisk ingen av dem fra før. Den skotskrutete

Jeg tror det jeg ser etter er noe mer..emm..sukkersøtt?
tong.gif
Slik som hello kitty, sugarsweet, barbie og heatherette var. De fleste av disse var før MAC kom til norge. Bortsett fra hello kitty. Jeg prøvde fashion mews, og jeg så forferdelig ut med den.
tong.gif


Og jeg synes madam mim hadde vært kul å ha til venomous villains. Kanskje lager de en mer sukkersøt disney-kolleksjon en gang.

Når det gjelder tartan-tale har jeg ikke sett noen spesielle ting jeg har lyst på, men jeg liker forpakningen
tong.gif
 

dewinter

Well-known member
Quote:
Originally Posted by Hilde
Ja, bortsett fra et tu boquet og den nye grønne kan man få tak i de andre i en vanlig butikk. Men jeg likte den for jeg har faktisk ingen av dem fra før. Den skotskrutete

Jeg tror det jeg ser etter er noe mer..emm..sukkersøtt?
tong.gif
Slik som hello kitty, sugarsweet, barbie og heatherette var. De fleste av disse var før MAC kom til norge. Bortsett fra hello kitty. Jeg prøvde fashion mews, og jeg så forferdelig ut med den.
tong.gif


Og jeg synes madam mim hadde vært kul å ha til venomous villains. Kanskje lager de en mer sukkersøt disney-kolleksjon en gang.

Når det gjelder tartan-tale har jeg ikke sett noen spesielle ting jeg har lyst på, men jeg liker forpakningen
tong.gif

 

Hilde

Well-known member
Quote:
Originally Posted by dewinter
Om du vill se socker söta Disney ting kolla in Paul & Joe's makeup
greengrin.gif


Aldri hørt om det merket før.
smiles.gif
Fant noe Bambigreier på Ebay, emn det var veldig dyrt.
cry.gif
Selges det i Sverige?
 

ThePowderPuff

Well-known member
Jeg glæder mig som et lille barn til Cham Pale quad'en. Eller det vil sige, der er så mange gengangere og et eller andet sted er det jo kun den grå-brune-grønne jeg er interesseret i, så måske man kan genskabe looket på en anden måde? Ellers ser jeg frem til Peacocky. Gad godt vide, hvornår den kommer til Skandinavien, er der nogle af jer, der ved det?
 

ThePowderPuff

Well-known member
Quote:
Originally Posted by Hilde
Ja, bortsett fra et tu boquet og den nye grønne kan man få tak i de andre i en vanlig butikk. Men jeg likte den for jeg har faktisk ingen av dem fra før. Den skotskrutete

Jeg tror det jeg ser etter er noe mer..emm..sukkersøtt?
tong.gif
Slik som hello kitty, sugarsweet, barbie og heatherette var. De fleste av disse var før MAC kom til norge. Bortsett fra hello kitty. Jeg prøvde fashion mews, og jeg så forferdelig ut med den.
tong.gif


Og jeg synes madam mim hadde vært kul å ha til venomous villains. Kanskje lager de en mer sukkersøt disney-kolleksjon en gang.

Når det gjelder tartan-tale har jeg ikke sett noen spesielle ting jeg har lyst på, men jeg liker forpakningen
tong.gif


Der er et par af øjenskyggepaletterne der ser fine ud. Og My Highland Honey er altså bare en SÅ fed blush. Jeg har fået den allerede
thmbup.gif


Men jeg tror heller ikke jeg køber noget selv. Ønsker mig det nok bare i julegave.
 

dewinter

Well-known member
Quote:
Originally Posted by Hilde
Aldri hørt om det merket før.
smiles.gif
Fant noe Bambigreier på Ebay, emn det var veldig dyrt.
cry.gif
Selges det i Sverige?

 

Freja

Member
Vet nån när MAC börjar sälja sin Tartan kollektion i Sverige? Har kollat runt på nätet, hittat inga release dates nånstans
shrugs.gif
 

Hilde

Well-known member
Jeg antar den åttende siden den kommer ut sent i oktober i USA, men jeg har ikke kilder på dette, bare antagelser utifra når andre kolleksjoner er kommet ut. Jeg tror jeg stikker innom mac i morgen.
 

Hilde

Well-known member
Og ALT var utsolgt av venomous villains foruten noen pigmenter i den permanente kolleksjonen, slik som melon.

Fant ut at jeg var N4 i deres foundation.
 

Hilde

Well-known member
Jeg var på Oslo City, men jeg tittet in i den andre også( Glas magasinet) og det var sold out klistremerker på alle der også.
 
Status
Not open for further replies.

Latest posts

Top