Mac Addicts in Norway,Sweden or Denmark?

Status
Not open for further replies.

ThePowderPuff

Well-known member
Jeg endte med quad'en og de to neglelakker fra Cham Pale. Alle tre ting er så fine, Jeg er helt syg med quad'en og neglelakkerne er for en gangs skyld top kvalitet fra en MAC neglelak. Jeg har Very Important Platinum på nu og det er den fedeste farve! Jeg fatter ikke, at Temptalia synes den lavede streger, den ligger SÅ pænt på mig.
 
Här har Purity (purity.webblogg.se) listat några av dom kommande kollektionerna från MAC.
Listan uppdateras jämt och ständigt. :)
http://purity.webblogg.se/2011/january/mac-kollektioner-2011.html
 

Hilde

Well-known member
wonder woman ser jeg fram til, men det er ikke kommet ut swatches ennå, eller reviews så jeg gidder ikke bry meg så mye ennå. :p Men jeg liker forpakningene.

Viva glam gaga 2 ser ikke ut som en farge jeg kan bruke i det hele tatt, men jeg liker nr 1.
 

ThePowderPuff

Well-known member
Uuuuhuuuuu jeg har gode ting i dag.

Prøve på Sheen Supreme: http://www.pudderdaaserne.dk/2011/02/09/sneak-peek-og-test-mac-sheen-supreme-lipstick/

Og også Jeanius og Wonder Woman, som kommer op senere.

Og gode nyheder! Både Sheen Supreme, Wonder Woman, Jeanius, Viva Glam Gaga 2 og Creme Blends kommer til Skandinavien til marts så mange af tingene kommer samtidigt med USA! HURRA! Det er faktisk kun Wonder Woman vi får en måned senere, resten er samtidig.
 

ThePowderPuff

Well-known member
Jag också, blir spännande MEN jag är skeptisk till WW storleken....jag hade hellre betalat mindre och fått mindre produkter eftersom det tar tid att använda upp en standard mac msf ...:-D

Jeg har det på samme måde. Sidder lige nu og kigger på en Penultimate i kæmpe størrelse. Undskyld men hvad er meningen med det? Hvis der er noget du IKKE vil have i oversize, så er det da din flydende eyeliner?
 

Sexy Sadie

Well-known member
Er nordmann. Besøker Specktra nå og da, men er egentlig ikke så glade i MAC, så jeg følger ikke med på kolleksjonene eller noe. Vi har MAC i Trondheim, trøndelagfylkenes største by.
 

Sexy Sadie

Well-known member
Den bryr jeg meg ikke så mye om, men Candy Yum-Yum - Neon pink (Matte) fra Oh so Cute collection skal bli min,
 

sayah

Well-known member
Någon som är sugen på Surf Baby kollektionen?

Njae, Saffron-skuggan ser fin ut men inte så mycket mer. Och så är förpackningen hemsk.
ohboy.gif
 

ThePowderPuff

Well-known member
Nogen andre som har kigget på Surf Baby i dag? Den er lanceret i Danmark i dag og vel også i Sverige og Norge går jeg ud fra?

Jeg har købt Careblend bronzeren og Hibiscus læbestiften og overvejer lidt at gå tilbage og købe Saffron og Sun Blonde.

Det er min yndlingskollektion fra MAC meget længe, jeg synes der er så meget fint.
 
Nogen som ved om "MAC for Cindy Sherman Collection" kommer til scandinavien ?? Vil så gerne have fat i Lightscapade.

Så vidt jeg ved kom Mikey Contractor Collection aldrig til scandinavien så det gør mig lidt nervøs.
 
Status
Not open for further replies.
Top