MAC in the Netherlands?

Fulkii

Well-known member
Ja op de bijenkorf site zie ik alles van de collectie behalve de EdSFs en de lipsticks dus. Lijkt erop dat het hem niet gaat worden vandaag met de macsite. Wat achterlijk dit
 

Ladyhawke

Well-known member
Ik zou eigenlijk even willen bellen maar ik zit op m'n werk haha
Al de hele dag de site in de gaten te houden
angelic.gif
 

macaddictx

Well-known member
Het is online! Heb zojuist Oh Darling en All Fired Up besteld.
Wou eigenlijk ook ER, maar weet niet of ik die wel vaak zou dragen. Anders had ik hem alleen maar puur voor de verpakking gekocht.
 

Ladyhawke

Well-known member
Pff jaa hoor oh darling al uitverkocht
nouja ik heb dark side ls en nightmoth ll besteld!

Weet iemand of het nog bij Douglas online komt?
 

macaddictx

Well-known member
Pff jaa hoor oh darling al uitverkocht
nouja ik heb dark side ls en nightmoth ll besteld!

Weet iemand of het nog bij Douglas online komt?
Ging echt snel! Ik had hem heel snel afgerekend, en toen ik terug keerde was die al uitverkocht.

Volgens mij komt die volgende week zaterdag bij de Douglas.
 

NL5671

Member
Ik was gisteravond langs de Bijenkorf in E'hoven geweest en baalde enorm toen ik de display zag staan. Mijn SA vertelde dat Magic of the Night al donderdag te verkrijgen was :wtf: Alleen Shaft of Gold en All Fired Up waren nog te krijgen :shock: . Heb SoG gekocht en moet maar hopen dat ik OD en ER kan scoren bij de Douglas!
 

Corally

Well-known member
Pff geen Douglas lauch vandaag? Ik weet dat 7 november de officiële datum is dat alles overal verkrijgbaar moet zijn maar dat klopt vaak voor geen meter en had echt verwacht dat het vanochtend online zou komen bij Douglas omdat Bijenkorf en MAC het al hebben. Heb m'n wekker om de 10 minuten gezet, ben echt kapot. Ik had in dat collectie topic gezet dat ik geen CP wil hebben als ik 'm mis maar dat ga ik dus echt wel doen. Of een duurdere versie via marktplaats kopen. Wil ER zo graag hebben. Normaal gesproken is er ook totaal geen gezeik met kertcollecties, dan is er gewoon genoeg stock. Ik heb echt het idee dat NL geen reet heeft gekregen van de collectie.
 

Fulkii

Well-known member
Heb mijn dingetjes kunnen halen vandaag. (SOG,OD en de allerlaatste ER) Ik stond om 9.45 voor de deur samen met een ander meisje en die zei inderdaad dat de collectie er al sinds donderdag on counter was zeg maar. Ik dacht wtfffff. Ik had dus de laatste ER. Gelukkig bleek dat de highlighters pas echt vandaag verkocht werden en ze hadden er echt maar 5 ofzo!! Dus gelukkig was het het vroeg opstaan helemaal waard. Maar ze waren echt binnen 3 min weg, iedereen die maar de counter kwam (6 mensen ofzo maar) wilden zowiezo OD. SOG was nog niet uitverkocht toen ik wegging.
 

Fulkii

Well-known member
Pff geen Douglas lauch vandaag? Ik weet dat 7 november de officiële datum is dat alles overal verkrijgbaar moet zijn maar dat klopt vaak voor geen meter en had echt verwacht dat het vanochtend online zou komen bij Douglas omdat Bijenkorf en MAC het al hebben. Heb m'n wekker om de 10 minuten gezet, ben echt kapot. Ik had in dat collectie topic gezet dat ik geen CP wil hebben als ik 'm mis maar dat ga ik dus echt wel doen. Of een duurdere versie via marktplaats kopen. Wil ER zo graag hebben. Normaal gesproken is er ook totaal geen gezeik met kertcollecties, dan is er gewoon genoeg stock. Ik heb echt het idee dat NL geen reet heeft gekregen van de collectie.
Klopt, iig van de highlighters is er superweinig binnen gekomen gewoon! Echt zo stom.
 

Corally

Well-known member
Pff geen Douglas lauch vandaag? Ik weet dat 7 november de officiële datum is dat alles overal verkrijgbaar moet zijn maar dat klopt vaak voor geen meter en had echt verwacht dat het vanochtend online zou komen bij Douglas omdat Bijenkorf en MAC het al hebben. Heb m'n wekker om de 10 minuten gezet, ben echt kapot. Ik had in dat collectie topic gezet dat ik geen CP wil hebben als ik 'm mis maar dat ga ik dus echt wel doen. Of een duurdere versie via marktplaats kopen. Wil ER zo graag hebben. Normaal gesproken is er ook totaal geen gezeik met kertcollecties, dan is er gewoon genoeg stock. Ik heb echt het idee dat NL geen reet heeft gekregen van de collectie.
Klopt, iig van de highlighters is er superweinig binnen gekomen gewoon! Echt zo stom.
Van ER ook. Die was ook binnen een paar minuten uitverkocht op de mac site. En als ik het zo hoor was er ook niet veel in de winkel.. Maar mooi dat je alles hebt kunnen krijgen! Ben bang dat ik ER alleen via een CP of marktplaats zal krijgen. Heb vanaf nu tentamenweken dus heb ook geen tijd meer om de Douglas website te stalken. Echt kak dit.
 

Corally

Well-known member
Ik ga mijn CP'er maar om een CP vragen.. Ik kan wel wachten tot zaterdag (en ER waarschijnlijk mislopen omdat ik geen tijd heb om te stalken omdat ik in de tentamenperiode zit) maar misschien is ER dan wel uitverkocht op de Amerikaanse site.. ik ga geen risico nemen. Edit: Heb er even over nagedacht en heb haar net een pm gestuurd. Heb ook nog steeds geen lippies gekocht van die 'nieuwe' matte lip collectie dus heb ook maar meteen Velvet Teddy, D For Dangerous en Whirl op mijn cp lijstje gezet. Whirl is een twijfelgevalletje maar ik ben er zo benieuwd naar. Wil eigenlijk ook nog Tropic Tonic maar heb Vegas Volt al en wil ook Men Love Mystery maar ik heb Up The Amp al, en dat schijnen bijna dupes te zijn dus daar wacht ik nog even mee.
 

Fulkii

Well-known member
Na lang nadenken heb ik besloten me Evening Rendezvous toch te verkopen, ik vind hem gewoon niet zo mooi bij mij. Ik heb hem 2x in de winkel getest, dus ik mijn exemplaar is nog ongebruikt! Anyone interested??? PM me!! Anders gaat ie op marktplaats :)
 

Latest posts

Top