MAC in the Netherlands?

Corally

Well-known member
Ik heb ook wat van FP gekocht. Oh, My, Nice to meet you lp en 2 oogschaduws....Just wing it en Birds eye view. En guess wat, krijg ik mn bestelling binnen mis ik 1 oogschaduw, dus nu heb ik weer ruzie met MAC. Ik wacht nu nog op antwoord van de logistiek daar. Want op mijn factuur was het zelfs gechecked zeg maar (zo'n vinkje met potlood) Dus het is weer afwachten....moe word ik ervan. Heb ook alleen maar besteld door die Oh, my anders had ik het gewoon op mn werk gehaald pffffff

Wat een pech weer! Komt vast wel allemaal goed maar wel balen dit.

Oh meen je! Je hebt wel heel veel geluk met MAC.. Laat maar weten hoe het afloopt! Wel blij met de andere goodies?

Ik zit nog steeds te twijfelen om Have Your Cake en/of Life's a Picnic te bestellen, maar heb al twee lipsticks van FP gekocht en mag van mezelf niet zoveel make-up meer kopen. :p

Haha ik ken het :p Ik heb trouwens Oh, My! afgelopen zondag voor het eerst gebruikt en die blush is niet normaal gepigmenteerd. Ik zag eruit als een clown terwijl ik echt heel lichtjes met mijn blushkwast de blush aanraakte en dan vervolgens ook nog op een tissue had afgeveegd. Was daarna wel even bezig om dat te corrigeren hahaha. Was denk ik niet handig om het voor de eerste keer te gebruiken op mijn verjaardag.:p
 

Sulaika

Well-known member
Ja heb mn geld gelukkig terug gestort gekregen, maar nu hoef ik die oogschaduw niet meer ik heb al een kleur die erop lijkt.
Die Oh, My blush is echt mooi, ik had trouwens Frankly Scarlet op mn wishlist en het blijkt dat Oh, My er echt op lijkt dus FS is van mn lijstje af.

Voorlopig ff rustig aan met MAC, ik ga proberen niks meer te kopen van MAC tot Chris Chan en de zomer collectie (waar ik erg benieuwd naar ben)
 

Corally

Well-known member
Mooi dat je je geld hebt teruggekregen!

Ik zit trouwens nu heel erg te twijfelen of ik de Faerie Whispers blushes toch niet wil hebben. Heb van die collectie alleen de lipstick Among the Fireflies gekocht maar ik zag net dat de blushes allebei nog te krijgen zijn op de mac website en ik vind ze toch wel erg mooi eigenlijk..

Edit: Ik heb ze net gekocht. Oeps. :eek:
 
Last edited:

allthingsmakeup

Well-known member
Nog liefhebbers voor Charlotte Olympia? Je kunt je opgeven bij Beautyscene en kans maken op kaarten voor de Charlotte Olympia pre party in Den Haag. Zelf had ik een hele hoop verwacht van deze collectie. Helaas ben ik erachter dat het allemaal een beetje tegen schijnt te vallen. Vooral de verpakking heeft een goedkope uitstraling. Ik had persoonlijk bij de naam Charlotte Olympia iets meer klasse verwacht. De l/s is wel weer goed en de prijs valt weer mee in vergelijking met andere designer collecties. Kleine waarschuwing voor mensen die de review van temptalia nog niet gelezen hebben m.b.t. het pigment Overdressed dit bevat 80% minder dan een gewoon pigment uit de reguliere collectie, maar de prijs hebben ze wel verhoogd in Amerika.
 
Last edited:

Corally

Well-known member
Nah hoef niet naar de party. Maar wil waarschijnlijk wel 2 lipsticks, ook al is de verpakking echt verschrikkelijk lelijk en goedkoop. En ik had het ook al gelezen over de pigment op Temptalia, echt belachelijk!
 

allthingsmakeup

Well-known member
Ik ben echt groot fan van de rode lipsticks en classy (neutrale) looks. Dus dacht: dit is de collectie waar ik in moet gaan slaan. Helaas blijken de lipsticks een wat meer gele ondertoon te hebben en aangezien ik nou juist van de strawberry/cherry red ben viel dit een beetje tegen. Gelukkig is er één l/s in de collectie die daaraan nog redelijk voldoet, maar dat houdt in dat het daar ook meteen bij blijft.De verpakking is dan wel niet je van het,, wel beter dan de "gewone" verpakking. Wat betreft Overdressed ja dit vind ik dus schande. Op de foto's lijkt het potje aardig groot, helaas is dit dus echt een marketing truc.
 
Last edited:

Corally

Well-known member
Ik zie net op Beautyscene dat Future MAC Douglas exclusive is. Ik kan alleen maar hopen dat ze meer online stock hebben dan normaal, vind Douglas echt heel fijn maar ze hebben altijd zo weinig voorraad. Ik wil graag de blushes en msf.

Edit: Oh ik zie ook dat MAC online het gaat verkopen, dat scheelt weer.
 
Last edited:

allthingsmakeup

Well-known member
Ik zie net op Beautyscene dat Future MAC Douglas exclusive is. Ik kan alleen maar hopen dat ze meer online stock hebben dan normaal, vind Douglas echt heel fijn maar ze hebben altijd zo weinig voorraad. Ik wil graag de blushes en msf.

Edit: Oh ik zie ook dat MAC online het gaat verkopen, dat scheelt weer.

Het gaat een Walhalla voor MSF liefhebbers worden de komende tijd. Er is alweer een volgende collectie met MSF´s aangekondigd. :heart::heart:
 

Corally

Well-known member
Het gaat een Walhalla voor MSF liefhebbers worden de komende tijd. Er is alweer een volgende collectie met MSF´s aangekondigd. :heart::heart:

Haha echt he. Ik wil vier van de vijf msfs van die collectie hahahha. Naja, ik denk (hoop :p) dat er nog 1 of 2 van mijn lijstje afgaan.
 

allthingsmakeup

Well-known member
Haha echt he. Ik wil vier van de vijf msfs van die collectie hahahha. Naja, ik denk (hoop :p) dat er nog 1 of 2 van mijn lijstje afgaan.

Ik zou er 2 willen....en de caitlyn Jenner lipstick en misschien nog wel een contour kit en van de Brooke Candy een lipstick (mag jij raden welke) en de chinese collectie :whistle::whistle::whistle:.......Dus bij mij mag er wel wat meer dan 1 of 2 dingen van m´n lijstje. Weet jij trouwens hoe limited de l/s caitlyn Jenner is..
 
Last edited:
A

AdrianaR

Guest
Hallo,
Na MAC een keer geprobeerd te hebben ben ik helemaal om en wil ik hierop graag geleidelijk aan overstappen. Na zoeken naar informatie kwam ik op dit forum terecht. Ik zou graag advies hebben over waar ik het beste mee kan beginnen en waar ik dit het beste kan kopen. Zouden jullie mij willen helpen?
 

allthingsmakeup

Well-known member
Hallo,
Na MAC een keer geprobeerd te hebben ben ik helemaal om en wil ik hierop graag geleidelijk aan overstappen. Na zoeken naar informatie kwam ik op dit forum terecht. Ik zou graag advies hebben over waar ik het beste mee kan beginnen en waar ik dit het beste kan kopen. Zouden jullie mij willen helpen?
Welkom :D
Adviseren vind ik een beetje lastig, omdat dit heel persoonlijk is. Een make-up artist van MAC zelf kan je natuurlijk altijd adviseren (dan moet je natuurlijk wel naar een MAC winkel toe willen). Als je dit eng lijkt kun je ook altijd een vriendin meenemen. Zelf ben ik geen fan van de mac foundations, mascara´s vind ik te duur bij MAC, en waarschijnlijk niet veel beter dan bij de drogist. Ik heb wel een MAC concealer `moisture cover´ en ben hier blij mee. Als je veel plekjes hebt dan is misschien een meer dekkende concealer ´MAC sculpt concealer´een betere optie. De lipsticks vind ik erg fijn, vooral omdat je zoveel keus en soorten finishes hebt. Dit geldt ook voor de oogschaduw en blushes. Dit is natuurlijk wel mijn mening het kan zijn dat anderen hier een hele andere mening over hebben.

Waar kun je MAC het beste kopen?
Ltd collecties
Ik zou naar de MAC website gaan en kijken welke grote stad het dichtst bij jou in de buurt is. Grote steden krijgen namelijk meer voorraad. En als je online wil kopen vind ik de Douglas het fijnst. Wel krijgt deze winkel minder voorraad dus eigenlijk is mijn advies houdt de Bijenkorf, Douglas en MAC site in de gaten.
Reguliere collecties: maakt niet zoveel uit welke MAC winkel
 
Last edited:

Corally

Well-known member
Hallo,
Na MAC een keer geprobeerd te hebben ben ik helemaal om en wil ik hierop graag geleidelijk aan overstappen. Na zoeken naar informatie kwam ik op dit forum terecht. Ik zou graag advies hebben over waar ik het beste mee kan beginnen en waar ik dit het beste kan kopen. Zouden jullie mij willen helpen?

Allereerst: welkom! :D En zoals allthingsmakeup al zegt: dit is heel persoonlijk. Waar ben je naar op zoek? Wat gebruik je veel? Ik kan bijv. zeggen dat ik de lipsticks aanraad, maar als je vrijwel nooit lipsticks gebruikt, dan heb je er niet veel aan.

Waar je het beste kan kopen maakt niet uit. Tenzij je pro producten wilt hebben, dan moet je naar een pro store. En als je limited edition producten wilt hebben moet je gewoon voor openingstijd op de release date naar de dichtstbijzijnde counter/store gaan of rond de release date de sites (mac/douglas/bijenkorf) in de gaten houden.
 
Last edited:

Corally

Well-known member
Ik zou er 2 willen....en de caitlyn Jenner lipstick en misschien nog wel een contour kit en van de Brooke Candy een lipstick (mag jij raden welke) en de chinese collectie :whistle::whistle::whistle:.......Dus bij mij mag er wel wat meer dan 1 of 2 dingen van m´n lijstje. Weet jij trouwens hoe limited de l/s caitlyn Jenner is..

Eentje is al van mijn lijstje en ik zit nu op drie msfs, ik twijfel nog over eentje. En ik gok dat jij de rode lipstick wil van Brooke Candy :p En ik heb geen flauw idee hoe het zit met de Caitlyn Jenner lipstick.. weet eigenlijk ook niet of ik die wil hebben, ik heb volgens mij nog geen swatches gezien?

En ik heb ook nog véél meer op mijn lijstje staan hoor haha, ik heb het nu alleen over die msf collectie. :rolleyes: Ik ben trouwens erg benieuwd hoe het zal gaan met de Air Of Style collectie? Aangezien de lipsticks in Amerika Macy's exclusive zijn.
 

allthingsmakeup

Well-known member
Eentje is al van mijn lijstje en ik zit nu op drie msfs, ik twijfel nog over eentje. En ik gok dat jij de rode lipstick wil van Brooke Candy :p En ik heb geen flauw idee hoe het zit met de Caitlyn Jenner lipstick.. weet eigenlijk ook niet of ik die wil hebben, ik heb volgens mij nog geen swatches gezien?

En ik heb ook nog véél meer op mijn lijstje staan hoor haha, ik heb het nu alleen over die msf collectie. :rolleyes: Ik ben trouwens erg benieuwd hoe het zal gaan met de Air Of Style collectie? Aangezien de lipsticks in Amerika Macy's exclusive zijn.

Jij mag niet meer raden:p
Nee ik had ook nog geen swatches van de Caitlyn Jenner l/s gezien, weet ook nog niet zeker of ik de l/s wil. Het zou dan wel schelen als hij gewoon een jaar lang verkrijgbaar zou zijn dan kan ik inderdaad de swatches gewoon afwachten, anders wordt het lastiger.

Wat betreft de Air Of Style collectie; je kunt afwachten of de collectie toch nog in Amsterdam verkocht gaat worden of je kunt je CP´er om hulp vragen? Goedkoop gaat het sowieso niet worden of de trein/auto kosten of de shipping kosten.

Ik zit sowieso met de MSF´s al op 4 (2 collecties) dus hoop dat de Caitlyn niet al te limited is (kan ik nog even sparen).
 

Sulaika

Well-known member
Welkom AdrianaR :hand:

Ik ga eens een kijkje nemen naar die Future collectie, en hopelijk wil ik niks hahahaa....Ik wacht op die Chris Chan colletctie, en ik wil wat van die dj collectie....lipgloss en die gouden eyeliner. Van Charlotte wil ik ook (gelukkig) niks.

Edit: Van de Future wil ik alleen lustre drops - Barbados girl
 
Last edited:

Corally

Well-known member
Jij mag niet meer raden
tongue.png

Nee ik had ook nog geen swatches van de Caitlyn Jenner l/s gezien, weet ook nog niet zeker of ik de l/s wil. Het zou dan wel schelen als hij gewoon een jaar lang verkrijgbaar zou zijn dan kan ik inderdaad de swatches gewoon afwachten, anders wordt het lastiger.

Wat betreft de Air Of Style collectie; je kunt afwachten of de collectie toch nog in Amsterdam verkocht gaat worden of je kunt je CP´er om hulp vragen? Goedkoop gaat het sowieso niet worden of de trein/auto kosten of de shipping kosten.

Ik zit sowieso met de MSF´s al op 4 (2 collecties) dus hoop dat de Caitlyn niet al te limited is (kan ik nog even sparen).

Ik denk dat de Caitlyn lipstick gewoon net zo lang verkrijgbaar is tot de voorraad op is. Niet lang dus ben ik bang.

Ik wil maar 1 lipstick van Air of Style, dus beetje veel gedoe allemaal voor 1 lipstick haha. Dus ik wacht het even af.

Dit is wat ik op dit moment wil van de aankomende collecties:
Charlotte Olympia: Retro Rouge l/s en Starlett Scarlet l/s
Future MAC: Ray Beam m/b, Cosmic Force m/b en Warm Rose of Otherearthly msf
Mineralize Skinfinish: Faintly Fabulous msf, Perfectly Lit msf, Nuanced msf
Air Of Style: Power Driven l/s
Chris Chang: Plum Princess l/s, Vermillion Vee l/s, Prep + Prime Transparent Finishing Pressed Powder
Brooke Candy: Whirl l/s (als die anders is dan de welbekende Whirl, want hij ziet er heel anders uit op de foto's)
Caitlyn Jenner: Finally Free l/s (misschien)

Veels te veel dus haha. Moet echt wat gaan schrappen. :rolleyes: Maar we hebben ook nog niet van alles swatches gezien dus dat zal nog wel komen denk. Ik hoop stiekem ook dat So Select lipstick toch uitgebracht wordt in landen waar het Select Program niet bestaat, ik weet dat Twig er heel erg op lijkt maar vind So Select net iets mooier en hij is matte..
 
Last edited:

allthingsmakeup

Well-known member
Ik denk dat de Caitlyn lipstick gewoon net zo lang verkrijgbaar is tot de voorraad op is. Niet lang dus ben ik bang.

Ik wil maar 1 lipstick van Air of Style, dus beetje veel gedoe allemaal voor 1 lipstick haha. Dus ik wacht het even af.

Dit is wat ik op dit moment wil van de aankomende collecties:
Charlotte Olympia: Retro Rouge l/s en Starlett Scarlet l/s
Future MAC: Ray Beam m/b, Cosmic Force m/b en Warm Rose of Otherearthly msf
Mineralize Skinfinish: Faintly Fabulous msf, Perfectly Lit msf, Nuanced msf
Air Of Style: Power Driven l/s
Chris Chang: Plum Princess l/s, Vermillion Vee l/s, Prep + Prime Transparent Finishing Pressed Powder
Brooke Candy: Whirl l/s (als die anders is dan de welbekende Whirl, want hij ziet er heel anders uit op de foto's)
Caitlyn Jenner: Finally Free l/s (misschien)

Veels te veel dus haha. Moet echt wat gaan schrappen. :rolleyes: Maar we hebben ook nog niet van alles swatches gezien dus dat zal nog wel komen denk. Ik hoop stiekem ook dat So Select lipstick toch uitgebracht wordt in landen waar het Select Program niet bestaat, ik weet dat Twig er heel erg op lijkt maar vind So Select net iets mooier en hij is matte..

Idd een hele waslijst. En volgens mij zit je inmiddels op 4 msf's! So Select is idd heel mooi, toch verwacht ik dat hij nog wel eens terug kan komen als een repro of in 1x in het vaste assortiment zit. Het is namelijk geen gekke maar een hele draagbare kleur en door Kylie Jenner is deze kleur ook best wel een hype (als we het tenminste over dezelfde kleur hebben). Dus misschien als hij in Amerika goed verkoopt dat ze 'm in het vaste assortiment doen. Ik zou hem namelijk zo kopen.

Maar Truus, je zit me nou wel lekker te maken met weer een collectie. Het was de bedoeling dat m'n lijst korter, ik herhaal korter werd i.p.v. langer:p
 
Last edited:

allthingsmakeup

Well-known member
Welkom AdrianaR :hand:

Ik ga eens een kijkje nemen naar die Future collectie, en hopelijk wil ik niks hahahaa....Ik wacht op die Chris Chan colletctie, en ik wil wat van die dj collectie....lipgloss en die gouden eyeliner. Van Charlotte wil ik ook (gelukkig) niks.

Edit: Van de Future wil ik alleen lustre drops - Barbados girl
Ik wist dat je het niet kon laten;)
 

Latest posts

Top