Corally
Well-known member
Oh wat raar, ik heb dat probleem niet. Misschien moet je het even aankaarten in dit topic: http://www.specktra.net/showthread....edback-and-suggestions-with-the-new-site-here!
Hey girls, klopt t dat de MAC collection calendar, het volledige overzicht van wat er uitkomt, nog niet beschikbaar is op dit nieuwe forum?
Hey girls, klopt t dat de MAC collection calendar, het volledige overzicht van wat er uitkomt, nog niet beschikbaar is op dit nieuwe forum?
Oh irritant!Vandaag mn bestelling ontvangen en ja hoor geen Raven....en dit terwijl hij gewoon online staat en stond pfffff moe word ik ervan!
En nou ben ik boos hoor. Heb hoe dom ook heb ik m weer besteld op 2dec. En normaal moet je wel na een dag een mail krijgen van je bestelling is verzonden. Vandaag dus niks ontvangen dus log ik net in op de mac site en guess what? Staat het op geannuleerd terwijl ik betaald heb.
Ik heb net een boos mailtje gestuurd ben benieuwd wat ze nu te melden hebben
En nou ben ik boos hoor. Heb hoe dom ook heb ik m weer besteld op 2dec. En normaal moet je wel na een dag een mail krijgen van je bestelling is verzonden. Vandaag dus niks ontvangen dus log ik net in op de mac site en guess what? Staat het op geannuleerd terwijl ik betaald heb.
Ik heb net een boos mailtje gestuurd ben benieuwd wat ze nu te melden hebben
Mag ik vragen welke webshop dit is?