MAC in the Netherlands?

rooocelle

Well-known member
Bad Girl is mooooi!! Had ik niet verwacht na de foto van Nikkie en Veracamilla! Heb hem net op gedaan. Zal morgen proberen een foto te maken
smiles.gif
Ik vond hem super mooi bij Nikkie en Vera Camilla. Ziet hij er bij jou anders uit?
 

MissHolland

Well-known member
Nikkie zei dat het echt een no go was voor voor haar huidskleur. Ik ben net zo licht als haar en vind hem op haar foto ook niet geweldig. Jammer dat ze geen full face foto had geplaatst. Vond hem bij Vera wel mooi maar zou hem mooier vinden als hij net iets minder bruin zou zijn. Dacht dat de kleur mij gewoon niet zo staan dat het er heel raar zou uit zien. Mij vind hem prachtig hihi. Heb jij je lipstick al? En wat vind je er van?
 

Corally

Well-known member
Leuk dat de lipstick bevalt! :D Heb het eerste deel van mijn lijstje doorgegeven aan m'n cp'er: Instigator, Punk Couture, Studded Kiss van Punk Couture en Studio Fix Powder. Denk dat ik van Magnetic Nude Magnetic Appeal en Fairly Precious edsf en misschien de blush At Dusk en/of Autoerotique wil en als het kan ook nog VG1. Mijn cp'er gaat PC online bestellen en MN in de winkel kopen dus ik heb nog even de tijd om erover na te denken (en ik heb meer swatches nodig!). Wil eigenlijk ook nog een fluidline maar ik heb er al zoveel open dus die sla ik waarschijnlijk over. Carnal Instinct wilde ik eerst heel graag maar Liba zei dat 'ie erg metallic is en dat is een no no voor mij.
 

MissHolland

Well-known member
Wauw! Mooie lijst Corally!! Heb echt een no buy maar hoop dat ik ook wat van de ED collectie kan kopen! Zou heel graag een blush willen proberen.
 

MissHolland

Well-known member
Dan heb je 2 leuke pakketjes om open te maken
greengrin.gif
Word moeilijk kiezen wat je als eerst gaat gebruiken of valt dat wel mee?

Ik heb ook 3 kasten erbij besteld. 1 mascara kwast (naja is niet echt een kwast maar zo een had ik nog niet.. voor mijn wenkbrauwen) een platte oogschaduw kwast een een ovaal vormige kwast voor in de crease. Daar had ik ook al 2 van. Maar die van MAC gaat dan naar mijn moeder. Ze zijn van Koyudo. Heb ze in 2 bestellingen gedaan dan bleef ik onder de 25 euro. Echt jammer dat ze de prijs op het pakketje niet naar beneden willen doen want de Koyudo kwasten zijn net zo fijn als Hakuhodo. Waarschijnlijk heb ik ze pas in het nieuwe jaar maar dat is het wachten waard.
 

Pinkdollface

Well-known member
Dan heb je 2 leuke pakketjes om open te maken
greengrin.gif
Word moeilijk kiezen wat je als eerst gaat gebruiken of valt dat wel mee?

Ik heb ook 3 kasten erbij besteld. 1 mascara kwast (naja is niet echt een kwast maar zo een had ik nog niet.. voor mijn wenkbrauwen) een platte oogschaduw kwast een een ovaal vormige kwast voor in de crease. Daar had ik ook al 2 van. Maar die van MAC gaat dan naar mijn moeder. Ze zijn van Koyudo. Heb ze in 2 bestellingen gedaan dan bleef ik onder de 25 euro. Echt jammer dat ze de prijs op het pakketje niet naar beneden willen doen want de Koyudo kwasten zijn net zo fijn als Hakuhodo. Waarschijnlijk heb ik ze pas in het nieuwe jaar maar dat is het wachten waard.
Ik denk dat ik het Naked 3 palette en Pleasure Bomb ga gebruiken en voordat ik PB op doe probeer ik BGRR en Nars Dragon Girl even. Dan heb ik alleen de Nars Night Porter oogschaduw nog niet geprobeerd, maar die is erg donker en daarvoor moet ik even rustig een goede look bedenken. Het handige is dat Naked 3 zo neutraal is en het dus met alle lipsticks te combineren valt.

Wat leuk dat je wat nieuwe kwasten erbij krijgt! Ik ben benieuwd. Ik ben erg blij met de kwasten die ik nu heb en probeer er even geen bij te kopen, omdat ze toch best duur zijn en ik het wat rustiger aan wil doen met geld uitgeven.
 

Ladyhawke

Well-known member
Mijn naked 3 is ook binnen gekomen vandaag :D. Ik vind het echt een supermooi palet en ik vind het bijna zonde om te gaan gebruiken haha
 

MissHolland

Well-known member
Ja goeie kwasten zijn helaas duur.. Ik heb kwa oogschaduw nog niet echt goeie kwasten. Heb na deze bestelling een kleine crease brush, een normale en een grote en een platte kwast voor het bewegend ooglid. Meer heb ik niet dus dat valt best mee haha. Heb vooral veel gezichts kwasten. Wil ook heel graag nog een platte poeder kwast en een BU van mijn Fu-Pa foundation kwast. Daar kan ik echt niet meer zonder leven. Maar dat komt volgend jaar wel eens een keer als ik weer wat meer geld te besteden heb. Ik moet het ook wat rustiger aan doen. Ga dit jaar sowieso niets meer kopen en in januari ook niet omdat ik aan het einde van die maand naar Engeland ga. En eigenlijk wil ik daarna ook proberen iedere maand wat te sparen.

Ben benieuwd wat jullie van de Naked 3 vinden. De Naked Basics staat nog steeds hoog op mijn lijstje maar zo'n grote palette is ook wel erg mooi. Ga iig in Engeland kijken of ze Urban Decay ook hebben dan kan ik ze in het echt zien.
 

Corally

Well-known member
Ja goeie kwasten zijn helaas duur.. Ik heb kwa oogschaduw nog niet echt goeie kwasten. Heb na deze bestelling een kleine crease brush, een normale en een grote en een platte kwast voor het bewegend ooglid. Meer heb ik niet dus dat valt best mee haha. Heb vooral veel gezichts kwasten. Wil ook heel graag nog een platte poeder kwast en een BU van mijn Fu-Pa foundation kwast. Daar kan ik echt niet meer zonder leven. Maar dat komt volgend jaar wel eens een keer als ik weer wat meer geld te besteden heb. Ik moet het ook wat rustiger aan doen. Ga dit jaar sowieso niets meer kopen en in januari ook niet omdat ik aan het einde van die maand naar Engeland ga. En eigenlijk wil ik daarna ook proberen iedere maand wat te sparen. Ben benieuwd wat jullie van de Naked 3 vinden. De Naked Basics staat nog steeds hoog op mijn lijstje maar zo'n grote palette is ook wel erg mooi. Ga iig in Engeland kijken of ze Urban Decay ook hebben dan kan ik ze in het echt zien.
Natuurrrlijk hebben ze Urban Decay in Engeland. :D Leuk dat jullie je pakketjes allemaal binnen hebben! :cheer: Kom net terug van Anouk symphonica in rosso. Ik vind der muziek eigenlijk niks (alleen de hele oude nummers vind ik leuk) en ik vond haar vreselijk op Pinkpop maar een vriendin had gratis kaartjes dus ik ging mee en het was eigenlijk heel leuk haha! Haar stem kwam veel mooier over en het begeleidende orkest was ook super.
 

MissHolland

Well-known member
Ja hopelijk verkopen ze Urban Decay waar wij heen gaan. Het word idd bijna in ieder land verkocht. Wat een verassing dat het toch heel leuk was hihi viel dat even mee. Grappig ook dat haar stem zo anders klonk.
 

Pinkdollface

Well-known member
Hier zijn mijn foto's van Bad Girl RiRi en Pleasure Bomb. Had ze ook al in het RiRi Holiday topic geplaatst, maar hier zijn ze wat makkelijker terug te vinden.

Ik vind ze beide heel mooi, maar Pleasure Bomb is toch echt mijn favoriet. Ik heb ook het Naked 3 palette gebruikt voor mijn ogen en daar ben ik heel erg blij mee. Naked 3 is neutraler voor mij dan het originele Naked palette. De roze ondertonen zijn echt perfect.
 

Pinkdollface

Well-known member
Ik heb zojuist nog de Velvet Matte Lippencil in Dragon Girl van Nars geprobeerd. Ik ben erg onder de indruk! Hij voelt heel satijnachtig aan op de lippen en is volledig mat. Ik geloof niet dat hij mijn lippen uit gaat drogen en het voelt ook niet als een dikke laag lipstick. De kleur lijkt tussen Ronnie Red en Love Goddess van Mac te zitten, maar dan mat, terwijl LG een glans heeft en RR ook niet helemaal mat is. Ik zou wel een foto willen maken, maar ik zie er zo laat niet meer fris genoeg uit voor een foto vind ik. Ik ben er echt blij mee en nu wil ik toch wel vaker wat Nars producten proberen. Het is trouwens ook veel makkelijker om de kleur netter aan te brengen dan een gewone lipstick, omdat het dus een potlood is.
 

MissHolland

Well-known member
Wauw ze staan je prachtig Pinkdollface!! Ik heb ook nog geprobeerd een foto te maken maar 4 uur was al te laat want toen werd het al donker. Dus morgen nog eerder proberen een foto te maken haha. BGRR lijkt het zelfde bij jou te zijn als bij mij. Vind hem zo mooi! Ik hoop dat het je lukt een BU voor mij te halen. Tot nu toe heb ik hem iedere dag op gehad. Was vanmiddag naar de paarden geweest. Had ze ook een kus gegeven. Kwam ik binnen dacht ik ojee had die lipstick nog op! Maar niets afgegeven en hij zat er nog net zo mooi op haha. Vind je look met de Naked3 ook erg mooi gelukt. Nars heeft idd ook fijne producten, echt jammer dat het hier niet verkocht word. Heb ook een matte lip pencil (sex machine) die brengt ook erg fijn aan. Maar staat mij alleen als ik bruin ben. Dragon Girl is ook een mooie kleur. Die potloden zijn idd handig maar het nadeel is wel dat je ze moet slijpen vind ik. Ze hadden beter zo'n draai ding kunnen doen.
 

Corally

Well-known member
Wat zie je er leuk uit PDF, vind PB het mooiste staan bij je! En: http://www.temptalia.com/sleek-makeup-launches-garden-eden-divine-new-blushes-january-2014 Zo leuk dat Sleek weer nieuwe blush palettes gaat uitbrengen. :bigheart: En het is ook een tijdje geleden dat ze een leuk oogschaduwpalette hebben uitgebracht, ik vind deze er tot nu toe erg mooi uitzien. :D
 

Pinkdollface

Well-known member
Ik hoop voor iedereen die naar de counters/store is gegaan voor de RiRi Holiday collectie dat het beter verliep dan bij mij in Eindhoven. Wat een chaos....Ik was er een half uur van tevoren en ik was de eerste bij de ingang waar ik stond (er is nog een tweede ingang, maar ik dacht dat die altijd iets later openging). Een paar minuten later arriveerde de volgende en het werd uiteindelijk heel druk. De man die de deuren opende zei dat hij alle deuren zou openen en we pas naar binnen mochten op zijn teken. Dus we stonden daar met z'n allen klaar om naar binnen te rennen en dat gebeurde toen hij het teken gaf. Het was letterlijk rennen om als eerst bij de counter te zijn. Ja ik weet dat het behoorlijk dramatisch klinkt, maar als iedereen dat doet dan doe jij dat ook omdat je anders te laat bent. Ik kwam als eerste bij de display en seconden later arriveerde er mensen van de andere ingang. Ik denk dat daar een andere bewaker stond en dat die met de bewaker aan onze kant tegelijk het teken gaf. De display was afgezet met een touw dacht ik, maar toen bleek dat dat de rij moest voorstellen en wanneer dat duidelijk werd was het al te laat en stond hij helemaal vol. De rij was zo opgesteld dat hij vanaf de andere ingang makkelijker te bereiken was, dus ik en de mensen van mijn ingang waren behoorlijk pissig omdat het niet meteen duidelijk was gemaakt en wij nu aan de verkeerde kant van de rij vooraan stonden. Ik vind het idee van een rij wel goed, maar dat had dan naar mijn idee buiten al aangegeven moeten worden. De manager wilde dat we allemaal een rij zouden vormen en dat ze dan alles kon uitdelen, maar wij waren het er totaal niet mee eens dat we achter aan moesten sluiten. De mensen die wel al in de rij stonden begonnen ook moeilijk te doen tegen ons omdat we niet mee wilde werken, maar zeg nou zelf als jij al een half uur stond te wachten en bij jou ingang de eerste was zou jij dit toch ook niet pikken. Ik kan er toch niets aan doen dat het mij niet meteen duidelijk was waar ik moest staan voor de rij. Was dat wel zo geweest dan was ik eerste of tweede in de rij geweest. Iemand aan mijn kant stelde voor aan de manager om de rijen om en om producten te geven. Uiteindelijk werd dit ongeveer gehanteerd, maar het gevolg is dat ik maar 1 Pleasure Bomb en 1 Bad Girl RiRi heb. Ik wilde eigenlijk nog een Pleasure Bomb en Bad Girl RiRi maar Pleasure Bomb was al op en ook al was BGRR er nog ik hoefde hem niet meer omdat ik het gewoon een klote actie van Mac vind (niet van de mensen die in deze counter werkten, maar gewoon van het hele systeem en de kleine voorraad die Mac heeft). MissHolland ik heb voor jou gelukkig de BU, dus die ga ik opsturen. Ik denk dat ik nu best bitchy ben overgekomen op de andere mensen die voor de collectie kwamen, maar ik was gewoon echt pissig en het kon me niet meer schelen wat ze van me dachten. Ik wilde gewoon mijn lipsticks!
 

Pinkdollface

Well-known member
Ah bah. Begint hier ook steeds meer te lijken als in Amerika. Wat stom zeg.
ssad.gif
Ja inderdaad. Ik begin nogal moe te worden van dit gedoe met Mac en ik ben ook een stuk minder aan het kopen dan vroeger. Ok ik koop nog steeds aardig wat make-up, maar meer van andere merken.
 

Corally

Well-known member
Ja inderdaad. Ik begin nogal moe te worden van dit gedoe met Mac en ik ben ook een stuk minder aan het kopen dan vroeger. Ok ik koop nog steeds aardig wat make-up, maar meer van andere merken.
Ik ook! Verder koop ik Inglot (maar dat gaat nu een beetje moeilijk zonder winkel in Amsterdam T_T), af en toe wat van die LE collecties van Sleek en heel soms wat van Catrice. En ook heel soms een high-end iets (meestal highlighters) maar dat gebeurt bijna nooit haha. Denk dat ik van Magnetic Nude nu ook alleen Fairly Precious wil. Misschien nog Autoerotique maar denk het niet. Dacht dat ik toch minstens 7/8 dingen zou kopen van MN dus dat scheelt haha. Maar verder ga ik nog wel 3 lippies kopen van PC en SF powder en denk dat ik VG1 er ook bij neem haha. Toevallig is het nu wat meer bij elkaar maar na All About Orange heb ik alleen 1 lipstick gekocht (FTS van Indulge) en verder niks (volgens mij ook niks van andere merken.. kan haast niet eigenlijk :blink:). Ben benieuwd of PC nog naar NL komt, Beautyscene heeft namelijk alleen over MN en Huggables gepost..
 
Top