MAC in the Netherlands?

Pinkdollface

Well-known member
Denk dat ik van Magnetic Nude nu ook alleen Fairly Precious wil. Misschien nog Autoerotique maar denk het niet. Dacht dat ik toch minstens 7/8 dingen zou kopen van MN dus dat scheelt haha. Maar verder ga ik nog wel 3 lippies kopen van PC en SF powder en denk dat ik VG1 er ook bij neem haha. Toevallig is het nu wat meer bij elkaar maar na All About Orange heb ik alleen 1 lipstick gekocht (FTS van Indulge) en verder niks (volgens mij ook niks van andere merken.. kan haast niet eigenlijk
blink.gif
). Ben benieuwd of PC nog naar NL komt, Beautyscene heeft namelijk alleen over MN en Huggables gepost..
Jammer dat Inglot nu tijdelijk geen winkels heeft in nederland. Ik hou ook erg van Guerlain en Chanel en daar het ik verschillende dingen van gekocht. Ook heb ik laatst mijn eerste Laura Mercier en Hourglass producten ontvangen. Het LM Artist palette is echt prachtig en samen met Naked 3 zijn het mijn favoriete neutrale paletten. Het Ambient Light palette is mijn eerste Hourglass product en die is ook heel mooi en zeker voor de kerstdagen!

Ik weet nog niet zo goed wat ik van Magnetic Nudes wil, maar Fairly Precious gaat het denk ik wel worden. Misschien wordt dat zelfs het enige product. Ik had inderdaad al door dat je weinig had gekocht de afgelopen maanden. Echt goed van je! Het leuke is dat de dingen die je dan koopt ook echt speciaal zijn. Ik hoop dat Punk Couture nog komt, want ik moet anders misschien mijn cp vragen of ze ook mijn BU's kan regelen. Beautyscene heeft de Magnetic Nudes en Huggables info deze week pas gepost, dus misschien komt de Punk Couture post ergens in de komende dagen. Ik verwacht wel dat de collectie naar nederland komt, maar alleen online ofzo.
 

rooocelle

Well-known member
Zo boos dat ik Pleasure Bomb weer heb gemist! Voor Magnetic Nude wil ik alleen Carnal Instinct, vind de blushes etc. niet zo bijzonder deze keer. Van Punk Couture wordt het hopelijk Punk Couture, Studded Kiss en heel misschien Instigator. Ik hoop echt dat Punk Couture hier komt, het is m'n favoriete collectie van 2013/2014!!
 

Corally

Well-known member
Jammer dat Inglot nu tijdelijk geen winkels heeft in nederland. Ik hou ook erg van Guerlain en Chanel en daar het ik verschillende dingen van gekocht. Ook heb ik laatst mijn eerste Laura Mercier en Hourglass producten ontvangen. Het LM Artist palette is echt prachtig en samen met Naked 3 zijn het mijn favoriete neutrale paletten. Het Ambient Light palette is mijn eerste Hourglass product en die is ook heel mooi en zeker voor de kerstdagen! Ik weet nog niet zo goed wat ik van Magnetic Nudes wil, maar Fairly Precious gaat het denk ik wel worden. Misschien wordt dat zelfs het enige product. Ik had inderdaad al door dat je weinig had gekocht de afgelopen maanden. Echt goed van je! Het leuke is dat de dingen die je dan koopt ook echt speciaal zijn. Ik hoop dat Punk Couture nog komt, want ik moet anders misschien mijn cp vragen of ze ook mijn BU's kan regelen. Beautyscene heeft de Magnetic Nudes en Huggables info deze week pas gepost, dus misschien komt de Punk Couture post ergens in de komende dagen. Ik verwacht wel dat de collectie naar nederland komt, maar alleen online ofzo.
De Inglot winkel in Amersfoort is pas weer open dus ik hoop dat Amsterdam ook snel aan de beurt is. Aah ik ben jaloers! Het ambient light palette is zo mooi. :drool: FP is ook zo mooi. :bigheart: Ik heb dit jaar al veel minder dingen gekocht dan voorheen maar de laatste maanden is heb ik echt bijna niks gekocht inderdaad. Probeer mijn stash echt te gebruiken ipv iets kopen, paar keer gebruiken en dan weer vergeten omdat ik weer iets nieuws heb gekocht. En ik heb minder miskopen! Ik hoop dat het volgend jaar net zo gaat. :p Lijkt alsof bijna iedereen op Specktra opeens minder wilt kopen in 2014 met max. 3 dingen per collectie (wat ik alsnog redelijk veel vind eigenlijk haha). Wil je alle lippies van PC of niet? Ik ga geen BU's kopen, hoe mooi en uniek ze ook zijn.. Alleen online zoals Strength zou wel logisch zijn idd!
 

MissHolland

Well-known member
Getver Pinkdollface wat een gedoe zeg! Ook oneerlijk hoe het allemaal verliep! Volgens de MUA´s van de workshop komt dat alleen doordat het een collectie met Rihanna is maar volgens mij is het met alle collecties tegenwoordig zo. Wel lief dat je de de BGRR naar mij toe stuurt, heel erg bedank!! Vind het alleen zo lullig dat je nu zelf niet een hebt en dat een extra PB niet gelukt is.

Vanmiddag is het eindelijk gelukt met een foto. Was eigenlijk alweer wat te donker haha. Maar hier is hij:
 

Pinkdollface

Well-known member
Getver Pinkdollface wat een gedoe zeg! Ook oneerlijk hoe het allemaal verliep! Volgens de MUA´s van de workshop komt dat alleen doordat het een collectie met Rihanna is maar volgens mij is het met alle collecties tegenwoordig zo. Wel lief dat je de de BGRR naar mij toe stuurt, heel erg bedank!! Vind het alleen zo lullig dat je nu zelf niet een hebt en dat een extra PB niet gelukt is.

Vanmiddag is het eindelijk gelukt met een foto. Was eigenlijk alweer wat te donker haha. Maar hier is hij:
Ik denk inderdaad ook dat het komt doordat het een collectie met Rihanna is. De Disney collectie was ook zo drukbezocht, maar verder viel het altijd wel mee. Zelfs bij de Marilyn collectie was het rustig toen ik er met de opening was. Als je voor Magnetic Nudes naar de counter zou gaan, kan je denk ik op je gemak alles bekijken zolang je er maar bij de opening bent. Dat heeft voor mij altijd gewerkt. Je hoeft je niet schuldig te voelen dat ik geen BGRR BU heb, want ik heb daar zelf voor gekozen. Hij was er nog, maar doordat ik geen tweede Pleasure Bomb kon krijgen hoefde die BU voor BGRR ook niet meer. Ik denk eigenlijk ook dat ik hem niet genoeg ga gebruiken, omdat ik bijna altijd voor een felle lip kies. Hij staat jou echt super! Hij past heel mooi bij je kleur haren vind ik, beter dan bij mijn blonde haren. Hij komt ook heel warm en winters over.
 

MissHolland

Well-known member
Gelukkig heb je iig 1 BU. Ik hoop dat ze de boel nog gaan aanvullen en je de 3e PB ook kunt kopen die je zo graag wilt. BGRR is idd een hele mooie herfst/winter kleur. Heb nog nooit gehad dat ik een lipstick kocht eb meteen dacht ja dit is het! Maar met deze wel. Wil stiekum ook een 3e haha. Ga af en toe online kijken. Las dat prince noir misschien weer uit komt. Wel een gedurft kleurtje maar vind hem heel mooi. Als hij uit komt koop ik hem :p
 

Pinkdollface

Well-known member
Gelukkig heb je iig 1 BU. Ik hoop dat ze de boel nog gaan aanvullen en je de 3e PB ook kunt kopen die je zo graag wilt. BGRR is idd een hele mooie herfst/winter kleur. Heb nog nooit gehad dat ik een lipstick kocht eb meteen dacht ja dit is het! Maar met deze wel. Wil stiekum ook een 3e haha. Ga af en toe online kijken. Las dat prince noir misschien weer uit komt. Wel een gedurft kleurtje maar vind hem heel mooi. Als hij uit komt koop ik hem :p
Ja klopt. Ik ben ook blij met die BU! Ik hou de sites ook in de gaten. Prince Noir heb ik ook. Toen ik hem kocht, voelde ik me nog niet zo comfortabel bij donkere lippen dus helaas heb ik geen BU. Ik hoop ook heel erg dat hij terug komt, want het is de mooiste vampy lip en ik draag hem nu niet zoveel omdat ik bang ben dat hij opgaat.
 

MissHolland

Well-known member
Haha ja dat heb ik ook met LE's dat ik ze niet zo vaak durf te dragen omdat ik bang ben dat ze op gaan. Heb ik met parfum ook altijd. Het laatste beetje blijft altijd staan.
 

MissHolland

Well-known member
Voel me een klein beetje schuldig nu.. heb een bestelling bij Hakuhodo geplaatst. Niets bijzonders verder.. Heb de brush pouch in metal khaki en een platte oogschaduw kwast gekocht. Voor mijn moeder de zelfde kwast. En ze koopt mijn 217 kwast over omdat ik zo meteen zo'n kwast van Koyudo heb met de zelfde vorm. En heb ook nog een blending brush van Hakuhodo. Daar heb ik wel genoeg aan gezien ik niet iedere dag oogschaduw gebruik. Zal foto's plaatsen als ik alles binnen heb.
 

Gatton

Well-known member
De lipsticks staan jullie prachtig, dames, vooral die nude achtige! En wat een jammer van de drama in Eindhoven... Ik heb sinds... pff... die ene collectie met die mooie MSF's en blushes ook niks meer LE van MAC gekocht geloof ik! Ook niet echt het geld voor nu, baan kwijt en investeer natuurlijk al veel in make-up voor mijn grimeursopleiding. :)
 

Pinkdollface

Well-known member
Ik heb vrees ik slecht nieuws voor de mensen die net als mij naar Punk Couture uitkeken. Ik heb net gebeld met de pro store en hij komt helemaal niet naar nederland voor zover zij weten:( Ik ga maar snel mijn cp mailen of ze toevallig nog BU's voor me kan vinden.
 

MissHolland

Well-known member
Ik heb vrees ik slecht nieuws voor de mensen die net als mij naar Punk Couture uitkeken. Ik heb net gebeld met de pro store en hij komt helemaal niet naar nederland voor zover zij weten:( Ik ga maar snel mijn cp mailen of ze toevallig nog BU's voor me kan vinden.
Dat was toch al heel lang bekend? Dacht dat je het een tijdje terug al in dit topic had geschreven of was iemand anders dat? Wel jammer dat het niet hier naar toe komt (wel beter voor mij haha) Fijn dat het gelukt is op ebay!!

Gatton, bevalt je opleiding??
 

MissHolland

Well-known member
Ooh en mijn Hakuhodo spul is vandaag ook aan gekomen! Ze zijn weer lekker snel! Kwasten etui is wat minder omdat ik aan de buitenkant geen kwasten kan doen omdat ze dan beschadigen. Zal er nog foto's van proberen te maken morgen.
 

rooocelle

Well-known member
Ik heb vrees ik slecht nieuws voor de mensen die net als mij naar Punk Couture uitkeken. Ik heb net gebeld met de pro store en hij komt helemaal niet naar nederland voor zover zij weten:( Ik ga maar snel mijn cp mailen of ze toevallig nog BU's voor me kan vinden.
Nee!?!?!? Had al m'n zinnen gezet op deze collectie..
 

Pinkdollface

Well-known member
Dat was toch al heel lang bekend? Dacht dat je het een tijdje terug al in dit topic had geschreven of was iemand anders dat? Wel jammer dat het niet hier naar toe komt (wel beter voor mij haha) Fijn dat het gelukt is op ebay!!  Gatton, bevalt je opleiding??
We hadden geloof ik alleen vermoedens. Fijn dat je Hakuhodo kwasten er zijn!
Nee!?!?!? Had al m'n zinnen gezet op deze collectie..
Echt balen:( Als je wilt kan ik de clearance bin in de gaten houden en iets proberen te regelen als ik de lipsticks daar zie. Welke wilde je graag?
 

rooocelle

Well-known member
Echt balen:( Als je wilt kan ik de clearance bin in de gaten houden en iets proberen te regelen als ik de lipsticks daar zie. Welke wilde je graag?
Ah super lief van je! Ik kan helaas daar nog niet kijken, omdat ik nieuw ben. Zat ook al te kijken op ebay maar vertrouw het toch niet helemaal. Wilde het allerliefst Punk Couture en daarna Studded Kiss.
 

Corally

Well-known member
Ik heb vrees ik slecht nieuws voor de mensen die net als mij naar Punk Couture uitkeken. Ik heb net gebeld met de pro store en hij komt helemaal niet naar nederland voor zover zij weten:( Ik ga maar snel mijn cp mailen of ze toevallig nog BU's voor me kan vinden.
Zoals ik al dacht! :( Gelukkig heeft mijn cp'er alles van mijn lijstje kunnen kopen. Duurt wel een tijdje voordat ik m'n pakje krijg want de bestelling komt pas donderdag bij haar aan. Ik hoop dat jullie een leuke kerst hebben gehad! De mijne was echt waardeloos.. lig al de hele week doodziek op bed. Heb ook eigenlijk niks van al het lekkere kersteten kunnen eten en de beetjes die ik binnen kreeg zijn er ook allemaal weer uitgegaan. Begin nu eindelijk een beetje beter te worden maar het duurt nog wel een paar dagen! Dus ook niet lekkere oliebollen en appelflappen eten. Dat was dan m'n kerstvakantie. >.> Baal er zo van.
 

Pinkdollface

Well-known member
Ah super lief van je! Ik kan helaas daar nog niet kijken, omdat ik nieuw ben. Zat ook al te kijken op ebay maar vertrouw het toch niet helemaal. Wilde het allerliefst Punk Couture en daarna Studded Kiss. 
Als ik iets interessants zie laat ik het weten. Edit: Ik heb iets gevonden en stuur je nu een PM!
Zoals ik al dacht! :( Gelukkig heeft mijn cp'er alles van mijn lijstje kunnen kopen. Duurt wel een tijdje voordat ik m'n pakje krijg want de bestelling komt pas donderdag bij haar aan. Ik hoop dat jullie een leuke kerst hebben gehad! De mijne was echt waardeloos.. lig al de hele week doodziek op bed. Heb ook eigenlijk niks van al het lekkere kersteten kunnen eten en de beetjes die ik binnen kreeg zijn er ook allemaal weer uitgegaan. Begin nu eindelijk een beetje beter te worden maar het duurt nog wel een paar dagen! Dus ook niet lekkere oliebollen en appelflappen eten. Dat was dan m'n kerstvakantie. >.> Baal er zo van.
Mijn cp pakje is al op weg! Balen dat je zo'n rotvakantie hebt. Ik hoop dat je snel beter bent en dan gewoon lekker naar de bakker kan om alsnog appelflappen te halen en eten. Ik heb een hele fijne kerst gehad met mijn familie en schoonfamilie. Met mijn ouders, zusje, opa, oma en vriend ben ik uit eten geweest op eerste kerstdag. Op tweede kerstdag ben ik de hele dag bij mijn vriend thuis geweest. Zijn petekind kreeg 's middags al zijn cadeau's en 's avonds hadden we suprize. Ik had mijn vriend met de suprize en hij was gelukkig heel erg blij met zijn cadeau. Ik had namelijk kaartjes gegeven voor Marco Borsato! Jammer dat het nog zolang wachten is, want ik heb er heel veel zin in haha.
 

Corally

Well-known member
Mijn cp pakje is al op weg! Balen dat je zo'n rotvakantie hebt. Ik hoop dat je snel beter bent en dan gewoon lekker naar de bakker kan om alsnog appelflappen te halen en eten. Ik heb een hele fijne kerst gehad met mijn familie en schoonfamilie. Met mijn ouders, zusje, opa, oma en vriend ben ik uit eten geweest op eerste kerstdag. Op tweede kerstdag ben ik de hele dag bij mijn vriend thuis geweest. Zijn petekind kreeg 's middags al zijn cadeau's en 's avonds hadden we suprize. Ik had mijn vriend met de suprize en hij was gelukkig heel erg blij met zijn cadeau. Ik had namelijk kaartjes gegeven voor Marco Borsato! Jammer dat het nog zolang wachten is, want ik heb er heel veel zin in haha.
Ah klinkt erg leuk! :D Ik ben wel weer iets beter gelukkig dus ik kan in ieder geval 1 oliebol eten ofzo haha. Leuk dat je pakje al onderweg is! En fijn dat je je BU's ook geregeld heb. Ik kan echt niet wachten op mijn pakje. :flower:
 
Top