MAC in the Netherlands?

Pinkdollface

Well-known member
Ja daarom. :D Twijfelde nog wel over MA edsf maar ik wilde hem als highlighter gebruiken en daar is 'ie toch echt net even te donker voor. Ik zag net de foto van je waar je hem als bronzer gebruikt heb, hij staat je mooi!
MA is inderdaad te donker als highlighter bij ons. Dankje :D
 

Gatton

Well-known member
Er komt een collectie van Kelly en Sharon Osbourne! Ben sinds mijn 13e ofwat Kelly idolaat, dus ja, ik wil!
 

Corally

Well-known member
Mij maakt het niet zoveel uit dat het een collab met de Osbournes is (vind het iig niet erg), maar het kan wel een hele leuke collectie zijn door de twee verschillende leeftijden enzo. Ben wel benieuwd naar de producten. :D Ik keek vroeger trouwens wel vaak The Osbournes maar dat is echt 10 jaar geleden ofzo haha.
 

rooocelle

Well-known member
Ikzelf heb helemaal niks met de Osbournes, maar ik ben echt een sucker voor special packaging dus ik vind het sowieso geweldig! Wat vinden jullie trouwens van Viva Glam Riri? Ik weet nou niet wat ik er van moet vinden..
 

Ladyhawke

Well-known member
Ik ben zeker wel benieuwd naar de Viva Glam Rihanna! De lipstick ziet er echt heel mooi uit, en het is ook nog eens voor een goed doel. Is de datum al bekend wanneer die uitkomt? Ik ben totaal niet bekend met de Osbournes maar ik wacht wel af hoe de lipsticks eruit zien.
 

MissHolland

Well-known member
Wij keken ook een aantal jaar geleden regelmatig naar de Osbournes op tv. Ze zijn een beetje aso, maar was altijd heel vermakelijk om naar te kijken. Ik ben ook benieuwd naar hun collectie. Ze hebben altijd mooie make-up op.

Viva Glam Rihanna komt de 21ste uit volgens mij?
 

Pinkdollface

Well-known member
Bweh, m'n pakje is nog steeds niet binnen.
cry.gif
Mijn cp pakje ook niet:( Ik snap het niet want de overige 4 pakjes die rond dezelfde tijd zijn verzonden heb ik allemaal al binnen.
 

Corally

Well-known member
Die van mij 28 of 29 December al, maar misschien is hij tussen de late kerstpost beland ofzo en ernstig vertraagd?
Oei das nog wel wat langer idd. Ik word altijd zo nerveus als het langer duurt dan 8 dagen. :lol: Edit: Heb net even gekeken naar de tracking van m'n pakje en hij is nog steeds in Amerika! Dacht dat 'ie de 10e het land al uit was.. January 5, 2014: Electronic Shipping Info Received January 9, 2014 , 7:14 pm: Arrived at Sort Facility January 9, 2014 , 7:14 pm: Processed at USPS Origin Sort Facility January 10, 2014: Depart USPS Sort Facility January 15, 2014, 7:46 am: Processed Through Sort Facility
 

Pinkdollface

Well-known member
Oei das nog wel wat langer idd. Ik word altijd zo nerveus als het langer duurt dan 8 dagen.
lol.gif
Haha na 8 dagen al?
tong.gif
Mijn cp'er gaat het tracking nummer voor me opzoeken als ze thuis is van haar werk. Hopelijk kan dat het probleem oplossen. De laatste tijd kan ik namelijk al mijn pakjes vanuit de VS tot aan mijn huis tracken.
 

Corally

Well-known member
Haha na 8 dagen al?:p  Mijn cp'er gaat het tracking nummer voor me opzoeken als ze thuis is van haar werk. Hopelijk kan dat het probleem oplossen. De laatste tijd kan ik namelijk al mijn pakjes vanuit de VS tot aan mijn huis tracken.
Serieus? Dacht dat het tracken ophield zodra het de uit de VS was.. ik ga het nu ook in de gaten houden hehe. Normaal krijg ik m'n pakjes altijd binnen 7/8 dagen binnen vanuit de VS dus als het langer duurt maak ik me zorgen hahaha.
 

Pinkdollface

Well-known member
Serieus? Dacht dat het tracken ophield zodra het de uit de VS was.. ik ga het nu ook in de gaten houden hehe. Normaal krijg ik m'n pakjes altijd binnen 7/8 dagen binnen vanuit de VS dus als het langer duurt maak ik me zorgen hahaha.
Ja vroeger kon ik ze ook niet tracken wanneer het de VS verlaten had, maar sinds kort ineens wel. Misschien dat dat samenging met de verhoging van de verzendkosten? Ik krijg ze vaak ook binnen die tijd, maar in het verleden duurde het langer en daardoor maak ik me nog niet zo snel zorgen:p
 

Corally

Well-known member
Ja vroeger kon ik ze ook niet tracken wanneer het de VS verlaten had, maar sinds kort ineens wel. Misschien dat dat samenging met de verhoging van de verzendkosten? Ik krijg ze vaak ook binnen die tijd, maar in het verleden duurde het langer en daardoor maak ik me nog niet zo snel zorgen:p
Handig! Ik zal het in de gaten houden. :D Het gaat ook vast samen met mijn ongeduldigheid hoor hihi. :lol: Volgens mij heb ik nog nooit een pakketje vanuit de VS niet ontvangen. Niet dat ik me kan herinneren in ieder geval!
 

Corally

Well-known member
Yes hij is in Nederland! Wat leuk dat je het helemaal kan tracken. :D De status is nu 'Customs Clearance' maar dat moet wel goed komen aangezien mijn cp'er altijd een heel laag bedrag erop zet. Bijna. :cheer:
 

Pinkdollface

Well-known member
Yes hij is in Nederland! Wat leuk dat je het helemaal kan tracken. :D De status is nu 'Customs Clearance' maar dat moet wel goed komen aangezien mijn cp'er altijd een heel laag bedrag erop zet. Bijna. :cheer:
Super! Dat costums clearance stond er bij mij ook en ik hoefde niets te betalen. Mijn pakje is helaas nog niet terecht. Mijn cp'er is naar het postkantoor geweest. Ze hebben haar verteld dat het vertraagt kan zijn door de kerstdrukte omdat ze het net na kerst verstuurde. Als het pakje zoek raakt kan het zijn dat hij naar haar terug komt. Ook hebben ze naar de tracking gekeken en ze zouden alleen kunnen zien dat hij de VS verlaten had. Ik heb nog hoop omdat ze het nu aan het uitzoeken zijn en ze mijn cp'er terug gingen bellen.
 

Ladyhawke

Well-known member
Wisten jullie trouwens dat KIKO nu ook naar Nederland verzendt? De verzendkosten zijn geloof ik 7,95. In de winkel kopen is natuurlijk veel leuker maar het is nu ieder geval mogelijk eraan te komen!
 
Top