MAC in the Netherlands?

Corally

Well-known member
Super! Dat costums clearance stond er bij mij ook en ik hoefde niets te betalen. Mijn pakje is helaas nog niet terecht. Mijn cp'er is naar het postkantoor geweest. Ze hebben haar verteld dat het vertraagt kan zijn door de kerstdrukte omdat ze het net na kerst verstuurde. Als het pakje zoek raakt kan het zijn dat hij naar haar terug komt. Ook hebben ze naar de tracking gekeken en ze zouden alleen kunnen zien dat hij de VS verlaten had. Ik heb nog hoop omdat ze het nu aan het uitzoeken zijn en ze mijn cp'er terug gingen bellen.
Ah shit. :( Hij is in ieder geval de VS uit! Ik hoop je dat 'm snel krijgt/ Bij mij staat nu ''Customs clearance processing complete'', ik hoop dat ik 'm dinsdag krijg. EDIT: M'n pakje is er al. :cheer: Alles is zo mooi. :drools:
 

Pinkdollface

Well-known member
EDIT: M'n pakje is er al.
cheerleader.gif
Alles is zo mooi.
drools.gif
Wat fijn dat hij er is! Ik laat het weten wanneer ik meer over mijn pakje hoor.
 

Pinkdollface

Well-known member
Wisten jullie trouwens dat KIKO nu ook naar Nederland verzendt? De verzendkosten zijn geloof ik 7,95. In de winkel kopen is natuurlijk veel leuker maar het is nu ieder geval mogelijk eraan te komen!
Fijn om te weten! Ik heb alleen een nagellak van Kiko en een lipbalm met SPF.
 

Corally

Well-known member
  Wisten jullie trouwens dat KIKO nu ook naar Nederland verzendt? De verzendkosten zijn geloof ik 7,95. In de winkel kopen is natuurlijk veel leuker maar het is nu ieder geval mogelijk eraan te komen!
Fijn om te weten! Ik heb alleen een nagellak van Kiko en een lipbalm met SPF.
Ik heb gekeken en het is idd €7.90, maar vanaf €49 euro is het €3 verzenden! Ik ga denk ik een bestelling plaatsen.. :D Edit: Oeps.. bestelling geplaatst. :blush: Ik hoop trouwens echt dat er een Kiko in NL komt!
 

Pinkdollface

Well-known member
Misschien kun je er zo wel op komen: http://forum.sweetmakeuptemptations.com/index.php ? Ben benieuwd wat Koyudo terug mailt. Heb je ook gevraagd of ze er een lagere waarde op willen zetten? Dat willen ze bij cdjapan niet. Fijn dat je pakketje is aangekomen :D
Ik heb een tijd terug al een reactie gekregen van Koyudo. Ik heb het bestelformulier maar ze kunnen/willen er geen lagere waarde op zetten. Ik zit erover te denken een forwarding company the gebruiken. Dan kan ik ook op sites bestellen die alleen binnen Japan versturen en pakjes samen vanuit Japan laten sturen en dus op de verzendkosten besparen. Als het goed is kan ik dan ook online invullen wat er op de formulieren moet komen.
 

MissHolland

Well-known member
Ik heb een tijd terug al een reactie gekregen van Koyudo. Ik heb het bestelformulier maar ze kunnen/willen er geen lagere waarde op zetten. Ik zit erover te denken een forwarding company the gebruiken. Dan kan ik ook op sites bestellen die alleen binnen Japan versturen en pakjes samen vanuit Japan laten sturen en dus op de verzendkosten besparen. Als het goed is kan ik dan ook online invullen wat er op de formulieren moet komen.
Jammer dat ze er geen lager bedrag op willen zetten, ik vind het zulke fijne kwasten! En zou er graag meer van willen. Als je via een forwarding company gaat doen mag je me wel op de hoogte houden. Ze hebben nu een paar Fu-Pa kwasten in de aanbieding bij cdjapan. Dit is tot 31 januari. De foundation kwast is echt een aanrader, ik gebruik die van Hakuhodo nu voor als ik voor grote stukken concealer nodig heb. Zit te denken om een BU te kopen.. kwast komt met verzendkosten erbij op 23,38 uit. Dat is niet zo duur voor een goeie kwast.

Leuke bestelling heb je geplaatst Corally! Ik heb nog niets van Kiko maar ben er wel benieuwd naar.
 

Pinkdollface

Well-known member
Jammer dat ze er geen lager bedrag op willen zetten, ik vind het zulke fijne kwasten! En zou er graag meer van willen. Als je via een forwarding company gaat doen mag je me wel op de hoogte houden. Ze hebben nu een paar Fu-Pa kwasten in de aanbieding bij cdjapan. Dit is tot 31 januari. De foundation kwast is echt een aanrader, ik gebruik die van Hakuhodo nu voor als ik voor grote stukken concealer nodig heb. Zit te denken om een BU te kopen.. kwast komt met verzendkosten erbij op 23,38 uit. Dat is niet zo duur voor een goeie kwast.

Leuke bestelling heb je geplaatst Corally! Ik heb nog niets van Kiko maar ben er wel benieuwd naar.
Ik zal je laten weten wat ik besluit. Bedankt voor de tip over de aanbieding bij cdjapan! Dat is inderdaad niet duur. Ik ben trouwens ook aan het onderzoeken waar de eekhoornharen precies vandaan komen. Hakuhodo heeft me laten weten dat hun haren van eekhoorns komen die gedood worden omdat ze tot last zijn voor de boeren en bijvoorbeeld de gewassen opeten. Jij had toch ook een eekhoornhaarkwast en voelde je daar niet meer zo goed bij? Ik kan je dus wel geruststellen dan ze echt niet gedood worden voor de haren. Het is dus niet zoals bij bontboerderijen en daar was ik even bang voor. Ik weet nog steeds niet of ik ze wil kopen. Ik heb net nog een mail gestuurd naar Koyudo met dezelfde vraag. Misschien kunnen zij me meer details geven.
 

MissHolland

Well-known member
Pinkdollface, ja ik vond het eerst heel naar om eekhoorn haar te gebruiken tot ik me in las op internet. Hier zijn het vooral schattige diertjes maar in andere landen zoals Amerika kunnen ze echt een plaag of zelfs gevaarlijk voor mensen zijn. Er zijn zelfs eekhoorns die mensen aan vallen. Als ze dan gedood worden vind ik het minder erg. Dus ik had me zelf al wat gerust gesteld haha. Eigenlijk is het net zo zielig om eekhoorn haar te gebruiken als geitenhaar. Maar wel fijn om te lezen dat het ook echt die eekhoorns zijn die ze gebruiken want ik had ze er nog niet over gemaild. Ik heb 3 kwasten met eekhoorn naar. Van Hakuhodo de G5521 kwast en van Koyudo Fu-Pa14 en BP032 en de BP035 is nog in de maak voor mij. Dus heb er zo meteen 4. En wil er eigenlijk ook nog heel graag een blush/poeder kwast bij met eekhoorn haar omdat mijn huid zo belachelijk gevoelig is de laatste tijd. Misschien kunnen we samen een bestelling plaatsten bij Koyudo. Weet niet wanneer je van plan bent om te bestellen. Ik zou volgende maand wel mee willen bestellen. Dan ga ik waarschijnlijk voor 2 of misschien 3 kwasten. Ik moet me een beetje inhouden haha.
 

Pinkdollface

Well-known member
Pinkdollface, ja ik vond het eerst heel naar om eekhoorn haar te gebruiken tot ik me in las op internet. Hier zijn het vooral schattige diertjes maar in andere landen zoals Amerika kunnen ze echt een plaag of zelfs gevaarlijk voor mensen zijn. Er zijn zelfs eekhoorns die mensen aan vallen. Als ze dan gedood worden vind ik het minder erg. Dus ik had me zelf al wat gerust gesteld haha. Eigenlijk is het net zo zielig om eekhoorn haar te gebruiken als geitenhaar. Maar wel fijn om te lezen dat het ook echt die eekhoorns zijn die ze gebruiken want ik had ze er nog niet over gemaild. Ik heb 3 kwasten met eekhoorn naar. Van Hakuhodo de G5521 kwast en van Koyudo Fu-Pa14 en BP032 en de BP035 is nog in de maak voor mij. Dus heb er zo meteen 4. En wil er eigenlijk ook nog heel graag een blush/poeder kwast bij met eekhoorn haar omdat mijn huid zo belachelijk gevoelig is de laatste tijd. Misschien kunnen we samen een bestelling plaatsten bij Koyudo. Weet niet wanneer je van plan bent om te bestellen. Ik zou volgende maand wel mee willen bestellen. Dan ga ik waarschijnlijk voor 2 of misschien 3 kwasten. Ik moet me een beetje inhouden haha.
Zo vind ik het ook minder erg maar ik weet nog niet zeker of ik nu wel eekhoornhaarkwasten ga bestellen. Hoe bevallen die van jou? Doordat ze heel zacht zijn pakken ze minder product op en ik ben bang dat ze misschien te weinig oppakken voor mij. Aan de andere kant hou ik de laatste tijd wel veel van neutrale oogschaduw. Ik denk dat ik het wel zieliger vind voor de eekhoorns. Geiten kunnen namelijk geschoren worden en hoeven niet dood. We zouden inderdaad samen kunnen bestellen maar dan moet het echt via een forwarding company. We komen zeer waarschijnlijk boven €150 en dan komen er naast inklaringskosten en btw nog een ander soort kosten bij. Ik zit erover te denken de koyudo kwasten samen met wat chikuhodo kwasten te laten komen.
 

MissHolland

Well-known member
Oeh ja Chikuhodo staat boven aan mijn wishlist! daar wil ik heeeeel graag een blush brush van. Alleen kon ik maar 1 site vinden en daar kon je alleen bestellen als je voor meer dan 200 dollar een bestelling zou doen. Ik zal volgende week er eens op los googlen en me wat verdiepen in alles. De eekhoorn haar kwasten bevallen erg goed. De Fu-Pa15 is een combi van geiten haar en eekhoorn haar en is super zacht. Ik gebruik hem zelf om bronzer/blush uit te blenden. Ook gebruik ik hem als ik al mijn makeup gedaan heb om nog even over mijn gezicht te gaan zodat het poederige eraf af. De highlighter kwast neemt genoeg producten op. Het hangt er ook wat vanaf hoe de vorm van de haren is hoe veel hij op neemt. De highlighter kwast neemt meer product op dan de Fu-Pa14. Die vind ik echt een blending kwast. De highlighter kwast gebruik ik ook wel eens voor blush (Nars Amour bijv.) en dan moet ik wel op passen dat hij niet te veel op neemt. De oogschaduw kwast heb ik nog niet kunnen gebruiken door de eczeem op mijn ogen. Maar vandaag is het echt zo goed als weg. Morgen ga ik naar Engeland en ik hoop dat ik dan de oogschaduw basis van Nars kan kopen. Volgens mij is die wel geschikt voor de gevoelige huid. Kan ik die ook eindelijk uit proberen. Wat de eekhoorns betreft, die zouden dan sowieso al dood gemaakt zijn omdat ze gevaarlijk naar de mensen toe zijn/plaag of de boeren lastig vallen. Dan kun je net zo goed het haar nuttig gaan gebruiken. Als ze de eekhoorns speciaal voor de kwasten dood zouden maken zou ik me er een beetje misselijk bij voelen. Maar begrijp wel dat je het nog steeds niet een fijn idee vind. Als ik kan kiezen tussen eekhoorn of geitenhaar kwasten dan zou ik voor geitenhaar kiezen.

Weten jullie nog aanraders kwa make-up in Engeland wat we hier niet hebben? We gaan maandag shoppen in NewCastle.
 

MissHolland

Well-known member
Kijk eens hoe handig:
1a1e8395_20140125_224515.jpeg
75778a7f_20140125_224505.jpeg
Gekocht bij de etos. Ik wist niet eens dat dat bestond, een toilettas met een vakje speciaal voor de kwasten.
 

Corally

Well-known member
Die is leuk hè.. Zoeva heeft er ook een maar die is ook veel duurder haha. Ik heb ze al meerdere keren op blogs voorbij heb zien komen. :p Veel plezier in Engeland trouwens. :D Ik vind het trouwens irritant dat ik geen track & trace code heb gekregen van Kiko terwijl ze een mail hadden gestuurd vóór verzenden waarin gezegd werd dat ik nog een mail zou krijgen als het verzonden is en dan zou ik de t&t code krijgen. In mijn account zie ik dat de bestelling op verzonden staat maar dus geen mail/t&t gekregen. :meh:
 

Pinkdollface

Well-known member
Oeh ja Chikuhodo staat boven aan mijn wishlist! daar wil ik heeeeel graag een blush brush van. Alleen kon ik maar 1 site vinden en daar kon je alleen bestellen als je voor meer dan 200 dollar een bestelling zou doen. Ik zal volgende week er eens op los googlen en me wat verdiepen in alles. De eekhoorn haar kwasten bevallen erg goed. De Fu-Pa15 is een combi van geiten haar en eekhoorn haar en is super zacht. Ik gebruik hem zelf om bronzer/blush uit te blenden. Ook gebruik ik hem als ik al mijn makeup gedaan heb om nog even over mijn gezicht te gaan zodat het poederige eraf af. De highlighter kwast neemt genoeg producten op. Het hangt er ook wat vanaf hoe de vorm van de haren is hoe veel hij op neemt. De highlighter kwast neemt meer product op dan de Fu-Pa14. Die vind ik echt een blending kwast. De highlighter kwast gebruik ik ook wel eens voor blush (Nars Amour bijv.) en dan moet ik wel op passen dat hij niet te veel op neemt. De oogschaduw kwast heb ik nog niet kunnen gebruiken door de eczeem op mijn ogen. Maar vandaag is het echt zo goed als weg. Morgen ga ik naar Engeland en ik hoop dat ik dan de oogschaduw basis van Nars kan kopen. Volgens mij is die wel geschikt voor de gevoelige huid. Kan ik die ook eindelijk uit proberen. Wat de eekhoorns betreft, die zouden dan sowieso al dood gemaakt zijn omdat ze gevaarlijk naar de mensen toe zijn/plaag of de boeren lastig vallen. Dan kun je net zo goed het haar nuttig gaan gebruiken. Als ze de eekhoorns speciaal voor de kwasten dood zouden maken zou ik me er een beetje misselijk bij voelen. Maar begrijp wel dat je het nog steeds niet een fijn idee vind. Als ik kan kiezen tussen eekhoorn of geitenhaar kwasten dan zou ik voor geitenhaar kiezen.

Weten jullie nog aanraders kwa make-up in Engeland wat we hier niet hebben? We gaan maandag shoppen in NewCastle.
Chikuhodo wordt ook verkocht door https://www.kohlindo.se/. Ik weet niet of je die site kende, maar als iets niet op voorraad is verdwijnt het product van de site en dus ontbreekt er een groot deel van het assortiment. Daarom wil ik liever via de japanse site bestellen. De kwasten klinken erg fijn. Een blush kwast van eekhoornhaar lijkt me heel handig voor zeer gepigmenteerde blushes. Ik ben niet zo'n fan van het jagen op dieren, dus vandaar dat ik nog steeds niet wist wat ik moest doen. Ik ben ook vegetariër, maar vooral omdat ik niet van de bio-industrie hou. In dit geval hebben de dieren een vrij leven gehad en ik denk dat ik me er dan toch overheen kan zetten. Ik denk dat ik eruit ben en toch een paar eekhoornhaar kwasten ga proberen.
Ik weet niet of ze in NewCastle grote warenhuizen hebben, maar dan zou je op de sites kunnen kijken welke merken ze hebben. Als je bij Liberty of London of Space.NK komt, dan kan je ook de Hourglass producten zien. Ik baal er nog steeds van dat ik niet wist dat ze in Engeland Hourglass verkochten toen ik in London was. Heel veel plezier!

Quote: Originally Posted by MissHolland

Kijk eens hoe handig:


Gekocht bij de etos. Ik wist niet eens dat dat bestond, een toilettas met een vakje speciaal voor de kwasten.
Dat is inderdaad een handig tasje!
 

MissHolland

Well-known member
Corally, ik heb even gekeken op de Zoeva site, die ziet er idd ook erg mooi uit! Ik volg de beautyblogs de laatste tijd niet meer zo. Vind er niets meer aan, er zijn de laatste tijd vooral ook veel persoonlijke updates op de blogs waar ik niet zo veel aan vind om te lezen.

Pinkdollface, ik begrijp dat het dan voor jou een grote stap is om kwasten met eekhoorn haar te kopen. Kohlindo kende ik idd al maar ik dacht dat je daar pas kon bestellen vanaf 200 dollar. Of ik ben in de war met een andere site.. Ik wil heel graag de Z8 of 16-1 kwast hebben (of beide) En een platte poeder kwast van Koyudo maar die kan ik eventueel ook via Koyudo kopen gezien de roze onder de 25 euro is. Ik denk dat ik daarna even stop met kwasten kopen haha. Ik heb vandaag ook een BU van de foundation kwast gekocht van Koyudo. Had er nog even goed over na gedacht maar toch maar erbij gekocht haha.

Heb geen Hourglass gevonden in NewCastle, ook geen Nars (boehh!!!) En heb eigenlijk maar weinig geshopt.. De mode viel toch wat tegen wat er in de winkels hing. De Engelse meiden lopen nu nog op balarina's of met blote voeten in gympen en leggings. Voor mij veel te koud! Er liepen zelfs mensen zonder jas rond te bibberen. We begrepen er niet zoveel van haha. Ik heb kwa kleding alleen een trui van superdry gekocht: http://www.superdry.com/womens/tops/details/43056/applique-boatneck-crew vind hem er in het echt mooier uit zien. Hij is lekker warm. Maar we hadden ook niet zoveel zin en energie om kleding te passen. De bootreis was best heftig want het waaide erg hard op zee. Iedereen liep dronken op de boot. Je moest soms echt je best doen niet om te vallen. De gordijnen in ons hut gingen ook tekens van de muur. Het was soms net een kermis attractie. Daardoor waren we al moe voor we de stad in gingen. Verder heb ik de parfum van Therry Mugler gekocht, Alien (gele) essence absolute, droog shampoo, self tan van St.Tropez in een grote fles. Kan hem online alleen in een klein flesje kopen. En healthy balance foundation en poeder van Bourjois. De foundation heb ik in 51, weet niet of die hier ook te koop is maar die kan ik mooi gebruiken als ik een beetje kleur heb in mijn gezicht. Ook nog bij de MAC counter langs geweest. Helaas geen Pro Store dus geen witte face en body foundation kunnen halen die ook op mijn wishlist stond.. wel een sample van Studio Fix Fluid mee gekregen in NW13 en NW10 om uit te proberen wanneer mijn huid weer lichter is (geven ze hier ook sampels mee? ik was verbaast dat ze dat vroeg. wel handig dat ze die mee gaf zodat je die rustig thuis kunt uit proberen) Ik had nog een lipstick geprobeerd in Media met vino lipliner. Ik vond het wat te donker en heftig omdat ik nooit lipstick draag dus niet gedaan maar toen ik uiteindelijk weer op de boot kwam en me zelf iedere keer in de ramen en spiegels had zien lopen vond ik hem eigenlijk best mooi haha. Dus ik ga die kleur onthouden. Ik vond Rebel ook wel erg mooi lijken.
 

Corally

Well-known member
Er zijn idd veel persoonlijke updates, teveel! Ik kijk af en toe op m'n blogroll en dan sla ik die updates gewoon over. Zit nu ook meer op youtube eigenlijk. Jammer dat je niet zo heel geslaagd ben qua make-up. Maar je hebt toch nog wat leuke dingen gescoord. :D M'n Kiko bestelling is eergisteren binnen gekomen. :D Ik heb nog steeds geen antwoord gehad van customer service over mijn track & trace.. wacht er al dágen op. Slecht! Ze mogen trouwens ook beter inpakken, alleen 1 laagje bubbelplastic om alle producten heen (ipv indvidueel verpakt) en de oogschaduwpalettes lagen helemaal onderop. Was zo bang dat ze kapot waren, durfde ze bijna niet open te maken. :lol: Alles is zo mooi. :bigheart: Alleen de lipstick ga ik denk ik weg doen, ik kon geen foto's/swatches vinden van de lipstick en ik hoopte op een creamy paarse lipstick maar er zitten heel veel shimmers in. Ik ga 'm wel eerst uitproberen want wie weet valt het wel mee. En hier ook nog mijn MAC CP zonder studio fix powder want die was ik even vergeten. :lol:
1000
1000
1000
 

Corally

Well-known member
AAAH ik heb net weer een Inglot 10-palette gekocht op eBay. Ik ben zo slecht bezig. :blush: Maar ik verdien dit palette want afgelopen week was het zo zwaar met tentamens en het onderzoeksrapport van het project. En dan heb ik nog een week te gaan bah. Als het goed is is mijn Inglot oogschaduw verzameling nu wel compleet haha. Morgenmiddag ga ik na een tentamen ook naar de Primark, even lekker winkelen met een vriendin.
 

MissHolland

Well-known member
Ben dus niet de enige die dat vind.. echt jammer van die blogs.. Ja heb wel een paar leuke dingen gekocht, en vandaag een nieuwe mascara van Chanel. Le Volume, ben benieuwd of hij ook idd zo goed is. Ik wou eigenlijk Sublime maar die was er niet meer..

Leuk die spulletjes van Kiko, ziet er goed uit! Heb je ze al uit geprobeerd? Die lipsticks van MAC zijn ook wel heel tof! Voor mij nog een beetje te donker maar vind het wel heel gaaf staan bij anderen. En ook nog een Inglot palette erbij gekocht hihi. Ach soms mag je je zelf lekker verwennen toch :)
 

Latest posts

Top