MAC in the Netherlands?

Corally

Well-known member
Uhh ik heb er 7 gekocht in de afgelopen paar weken:blush:  (tja net als met make-up hou ik van afwisseling dus ik kon niet met één geur beginnen natuurlijk:haha: ) - Guerlain Shalimar - YSL Opium - YSL Belle d'Opium - Dior Miss Dior le parfum - Chanel Coco Mademoiselle - Juicy Couture Viva la Juicy - Lolita Lempicka L de Lolita Lempicka Ik heb me ook maar aangemeld op een parfumforum, want ik heb zo'n vermoeden dat dit een nieuwe verslaving gaat worden. De behoefte om make-up te kopen neemt best wel af bij mij en de FoF collectie deed me niet veel toen ik hem gisteren bekeek. In tegenstelling tot de parfums die ik geroken heb het afgelopen weekend en gisteren. Ik ben namelijk voor het eerst bij een Skins winkel geweest en een winkeltje in Eindhoven met niche parfummerken! Ik ben helemaal verliefd op al die geuren. Ik heb ook samples besteld via de Skins webshop en die zijn gisteren bezorgd. Vandaag draag ik Dries van Noten van Frederic Malle en dat was één van de samples. Frederic Malle heeft ook een geur Portrait of a Lady die ik bij Skins geroken heb en waar ik daarna een sample van bestelde en die geur is helemaal geweldig! Het is niet zo dat ik make-up niet meer leuk vind, want ik ben heel blij met de collectie die ik heb, maar ik heb gewoon zoveel en nieuwe spullen voegen niet meer zoveel toe tenzij het iets heel speciaals is. Ik heb nooit het geld overgehad voor parfum, omdat het aan make-up opging en nu dat minder wordt kan ik me in de parfumwereld gaan verdiepen. Ik wil ook nog graag naar de douglas in Den Haag, want daar schijnen ze hele exclusieve geuren van Guerlain te hebben en dat is toch één van mijn favoriete merken. En natuurlijk wil ik een aantal van die niche parfums die ik heb kunnen ruiken bij Skins en dat winkeltje in Eindhoven.
Wow haha. Ik snap je wel! Van de aankomende collecties hoef ik ook (haast) niks volgens mij. Ik heb trouwens ook L de Lolita Lempicka en ik wil Coco Mademoiselle en Viva La Juicy (en nog veel meer parfum :p). Ik heb ook een tijdje een parfum kopen-verslaving gehad. Maar ik heb nu zoveel parfum dat ik eigenlijk alleen maar parfum vraag met kerst of voor m'n verjaardag. Ik ben nog nooit bij Skins geweest, lijkt me wel heel leuk. Ik heb dit jaar geen parfum gevraagd voor m'n verjaardag... morgen ben ik jarig en ik denk dat we morgen gaan kijken voor een nieuwe laptop (YAAAY). :D Ik hoop dat ze die ene ik wil nog steeds hebben, op de webshop is 'ie nu al een tijdje tijdelijk uitverkocht. Geen idee welke ik anders moet nemen als die er niet is.. :lol:
 

Pinkdollface

Well-known member
Wow haha. Ik snap je wel! Van de aankomende collecties hoef ik ook (haast) niks volgens mij. Ik heb trouwens ook L de Lolita Lempicka en ik wil Coco Mademoiselle en Viva La Juicy (en nog veel meer parfum :p). Ik heb ook een tijdje een parfum kopen-verslaving gehad. Maar ik heb nu zoveel parfum dat ik eigenlijk alleen maar parfum vraag met kerst of voor m'n verjaardag. Ik ben nog nooit bij Skins geweest, lijkt me wel heel leuk. Ik heb dit jaar geen parfum gevraagd voor m'n verjaardag... morgen ben ik jarig en ik denk dat we morgen gaan kijken voor een nieuwe laptop (YAAAY).
greengrin.gif
Ik hoop dat ze die ene ik wil nog steeds hebben, op de webshop is 'ie nu al een tijdje tijdelijk uitverkocht. Geen idee welke ik anders moet nemen als die er niet is..
lol.gif
Grappig dat jij dat ook zo hebt gehad met parfums! Coco Mademoiselle is echt heel erg lekker en die zou ik eerder aanraden dan Viva La Juicy. Bij de Ici Paris hebben ze 20% korting bij aankoop van 2 geuren en daar heb ik de afgelopen weken goed gebruik van gemaakt en tja dan moet ik er natuurlijk ook telkens 2 kopen lol. Ik wil nu vooral nog zeer dure parfums, dus zal het wat rustiger aan gaan. Als je een keer bij Skins bent moet je niet schrikken van de prijzen trouwens. Het is wel heel leuk om er te gaan kijken. Ik was in Oosterbeek en het was een erg mooie winkel, heel erg luxe. Heb jij toevallig ook een aantal moeilijk te krijgen parfums van bijvoorbeeld niche merken?
Alvast gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke dag hebt morgen! Welke laptop wilde je? Ik heb eind van de zomer vorig jaar mijn nieuwe laptop gekregen en ben er nog steeds superblij mee. Ik hoop dat jij er ook een vindt die je bevalt.
 

Dragonetta

Well-known member
Haha wow dat zijn wel veel geuren de laatste tijd Pinkdollface! :p Wel een leuke vervanging voor je makeupkoopverslaving. :)
Hebben jullie hier trouwens ook echt een signature geurtje of wisselen jullie meer af? Ik heb namelijk altijd dat als ik een nieuwe koop, ik mijn ouden nooit meer gebruik omdat ik dan zat ben van die geuren (alleen Pure Poison van Dior blijf ik lekker vinden).

Vandaag heb ik trouwens toch maar Heavenly Hybrid van de FF collectie besteld en nog een oogschaduwpan (Mylar). Ben bang dat ik anders spijt heb dat ik hem niet gekocht heb als ie er niet meer is. :p Hoop dat ie zaterdag nog aankomt!
 

Pinkdollface

Well-known member
Haha wow dat zijn wel veel geuren de laatste tijd Pinkdollface! :p Wel een leuke vervanging voor je makeupkoopverslaving. :)
Hebben jullie hier trouwens ook echt een signature geurtje of wisselen jullie meer af? Ik heb namelijk altijd dat als ik een nieuwe koop, ik mijn ouden nooit meer gebruik omdat ik dan zat ben van die geuren (alleen Pure Poison van Dior blijf ik lekker vinden).

Vandaag heb ik trouwens toch maar Heavenly Hybrid van de FF collectie besteld en nog een oogschaduwpan (Mylar). Ben bang dat ik anders spijt heb dat ik hem niet gekocht heb als ie er niet meer is. :p Hoop dat ie zaterdag nog aankomt!
Haha ja klopt:p Ik sla nogal door soms als ik iets nieuws ontdek waar ik gek op ben. Ik heb nog geen signature, maar zodra ik het geld heb voor de Frederic Malle Portrait of a Lady dan zou dat hem wel eens kunnen worden. Mijn vriend vond die ook heel lekker ruiken en ik denk dat ik hem ook best zou kunnen dragen als ik ga trouwen. Maar ik heb natuurlijk nog meer te ontdekken, dus wie weet kom ik nog iets anders tegen.
 

Kleinee

Well-known member
Haha wow dat zijn wel veel geuren de laatste tijd Pinkdollface! :p Wel een leuke vervanging voor je makeupkoopverslaving. :)
Hebben jullie hier trouwens ook echt een signature geurtje of wisselen jullie meer af? Ik heb namelijk altijd dat als ik een nieuwe koop, ik mijn ouden nooit meer gebruik omdat ik dan zat ben van die geuren (alleen Pure Poison van Dior blijf ik lekker vinden).

Vandaag heb ik trouwens toch maar Heavenly Hybrid van de FF collectie besteld en nog een oogschaduwpan (Mylar). Ben bang dat ik anders spijt heb dat ik hem niet gekocht heb als ie er niet meer is. :p Hoop dat ie zaterdag nog aankomt!
Mylar is een toffe kleur die je met veel kan combineren wel!
 

Corally

Well-known member
Grappig dat jij dat ook zo hebt gehad met parfums! Coco Mademoiselle is echt heel erg lekker en die zou ik eerder aanraden dan Viva La Juicy. Bij de Ici Paris hebben ze 20% korting bij aankoop van 2 geuren en daar heb ik de afgelopen weken goed gebruik van gemaakt en tja dan moet ik er natuurlijk ook telkens 2 kopen lol. Ik wil nu vooral nog zeer dure parfums, dus zal het wat rustiger aan gaan. Als je een keer bij Skins bent moet je niet schrikken van de prijzen trouwens. Het is wel heel leuk om er te gaan kijken. Ik was in Oosterbeek en het was een erg mooie winkel, heel erg luxe. Heb jij toevallig ook een aantal moeilijk te krijgen parfums van bijvoorbeeld niche merken? Alvast gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke dag hebt morgen! Welke laptop wilde je? Ik heb eind van de zomer vorig jaar mijn nieuwe laptop gekregen en ben er nog steeds superblij mee. Ik hoop dat jij er ook een vindt die je bevalt.
Coco Mademoiselle staat ook helemaal bovenaan mijn lijst, samen met een stel andere. :lol: Maar die staat al een aantal jaar op mijn verjaardags/kerstlijstje en ik heb hem nog steeds niet hahaha. Haha ik weet dat de prijzen hoog zijn bij Skins.. misschien dat ik er daarom nog nooit ben geweest. xD Ik heb geen parfum van niche merken overigens. En dankjewel!! :) Ik vier mijn verjaardag zondag dus vandaag is eigenlijk alleen laptop uitzoeken haha. Als mijn vader tenminste op tijd thuis komt van werk want het is al half 2.. Misschien dat we vandaag ook nog uiteten gaan maar dat weet ik niet zeker haha. Ik wil deze: http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/SONY-Vaio-Fit-14E-SVF1421G4EW-Wit,10259,482723,1043325.html?langId=-11 Maar ze hebben ook andere Vaios dus misschien dat het toch een andere (krachtigere) wordt. :p Mooi dat 'ie nog steeds bevalt! Ik zie er zo tegenop om windows 8 te gebruiken hè. Helemaal omdat ik waarschijnlijk een laptop zonder touchscreen neem (ik kan niet tegen al die vegen enzo xD). Heb jij trouwens geüpdatet naar windows 8.1? Ik hoor allemaal verhalen dat laptops zo ontzettend sloom zijn na die update. Wilde eigenlijk wachten met een nieuwe laptop tot windows 9 is uitgekomen maar dat duurt nog wel even..
 

Pinkdollface

Well-known member
Maar ze hebben ook andere Vaios dus misschien dat het toch een andere (krachtigere) wordt. :p Mooi dat 'ie nog steeds bevalt! Ik zie er zo tegenop om windows 8 te gebruiken hè. Helemaal omdat ik waarschijnlijk een laptop zonder touchscreen neem (ik kan niet tegen al die vegen enzo xD). Heb jij trouwens geüpdatet naar windows 8.1? Ik hoor allemaal verhalen dat laptops zo ontzettend sloom zijn na die update. Wilde eigenlijk wachten met een nieuwe laptop tot windows 9 is uitgekomen maar dat duurt nog wel even..
Als je al verschillende parfums hebt die je goed bevallen kan ik me wel voorstellen dat degene die je nog wilt al een tijd op je lijstje staan. Geen reden om ze te gaan kopen als je al parfums hebt waar je van houdt, maar als verjaardagscadeau zijn ze zeker leuk. Je kan trouwens ook bij de Ici Paris een travallo tasverstuiver kopen voor een tientje en die vullen ze dan eenmalig gratis met een parfum naar keuze. Is ook een leuk verjaardagscadeau voor mensen die op zoek zijn naar een klein cadeau. Ook ideaal als je de geur graag wilt, maar hem niet heel veel zal kunnen gebruiken (doordat je bijvoorbeeld al een flink aantal parfums hebt).
Het kan ook leuk zijn om Skins te bezoeken als je niet van plan bent iets te kopen, maar dan zal je er natuurlijk niet zo snel een dagje voor inplannen.

Lijkt me een prima laptop. Het is in het begin wennen met Windows 8, maar je krijgt bij de eerste keer opstarten wel een korte uitleg over de basis. Ik gebruik het touchscreen van mijn laptop niet heel veel. Het lijkt onhandig Windows 8 te gebruiken zonder touchscreen, maar als je vrijwel altijd het gewone bureaublad gebruikt maakt het echt niet uit. Ik heb niet echt een verschil gemerkt tussen Windows 8 en 8.1, maar ik heb er ook niet echt opgelet. Het zou wel mooi zijn als we de windows 9 update gratis zouden krijgen wanneer die er is net als met windows 8.1.
 

Kleinee

Well-known member
Haha jammer hè. :p
ja toch wel :D wil graag als freelance visagiste starten dus zo iets zou wel makkelijk zijn.. en vermits ik beetje mac addicted ben had ik deze graag van mac gehad uiteraard :) weet niet of er suggesties zijn voor nog leuke brush belts?
 

Jishin

Well-known member
Weet een van jullie toevallig of je de MAC Zuca bag bij MAC Nederland/België kunt kopen? Ik ben al langer op zoek naar een Zuca en ik heb vernomen dat MAC er ook verkoopt, alleen weet ik niet of dit ook in Nederland/België geldt.
 

Kleinee

Well-known member
Weet een van jullie toevallig of je de MAC Zuca bag bij MAC Nederland/België kunt kopen? Ik ben al langer op zoek naar een Zuca en ik heb vernomen dat MAC er ook verkoopt, alleen weet ik niet of dit ook in Nederland/België geldt.
bij de MAC store in Antwerpen kan je die kopen.. Daar stond hij een tijdje geleden in de etalage. Van de prijs heb ik wel geen gedacht.
 

Dragonetta

Well-known member
Maar ze hebben ook andere Vaios dus misschien dat het toch een andere (krachtigere) wordt. :p Mooi dat 'ie nog steeds bevalt! Ik zie er zo tegenop om windows 8 te gebruiken hè. Helemaal omdat ik waarschijnlijk een laptop zonder touchscreen neem (ik kan niet tegen al die vegen enzo xD). Heb jij trouwens geüpdatet naar windows 8.1? Ik hoor allemaal verhalen dat laptops zo ontzettend sloom zijn na die update. Wilde eigenlijk wachten met een nieuwe laptop tot windows 9 is uitgekomen maar dat duurt nog wel even..
Volgensmij heb ik die laptop ook, alleen dan een slagje kleiner (11"). Vind hem eigenlijk niet zo heel snel, mijn vriend zijn Vaio is veel sneller. Niet dat die van mij echt sloom is, alleen als ik films oid kijk dan stoort ie wel eens (ligt niet aan internet want op andere computers stoort ie niet). Maar verder werkt ie prima, ik internet er eigenlijk ook vooral mee. Hij heeft trouwens wel een ander type. Dat Windows 8 went opzich wel, ik ga altijd meteen naar het bureaublad en dan werkt ie weer zoals Windows eerst was. :) Ik heb ook naar Windows 8.1 geupdate, maar hij is er niet slomer op geworden ofzo.
editje: Het is volgensmij toch niet helemaal dezelfde, die van mij is iig geen Fit. Maar hij ziet er wel precies hetzelfde uit.
 

Corally

Well-known member
Als je al verschillende parfums hebt die je goed bevallen kan ik me wel voorstellen dat degene die je nog wilt al een tijd op je lijstje staan. Geen reden om ze te gaan kopen als je al parfums hebt waar je van houdt, maar als verjaardagscadeau zijn ze zeker leuk. Je kan trouwens ook bij de Ici Paris een travallo tasverstuiver kopen voor een tientje en die vullen ze dan eenmalig gratis met een parfum naar keuze. Is ook een leuk verjaardagscadeau voor mensen die op zoek zijn naar een klein cadeau. Ook ideaal als je de geur graag wilt, maar hem niet heel veel zal kunnen gebruiken (doordat je bijvoorbeeld al een flink aantal parfums hebt). Het kan ook leuk zijn om Skins te bezoeken als je niet van plan bent iets te kopen, maar dan zal je er natuurlijk niet zo snel een dagje voor inplannen. Lijkt me een prima laptop. Het is in het begin wennen met Windows 8, maar je krijgt bij de eerste keer opstarten wel een korte uitleg over de basis. Ik gebruik het touchscreen van mijn laptop niet heel veel. Het lijkt onhandig Windows 8 te gebruiken zonder touchscreen, maar als je vrijwel altijd het gewone bureaublad gebruikt maakt het echt niet uit. Ik heb niet echt een verschil gemerkt tussen Windows 8 en 8.1, maar ik heb er ook niet echt opgelet. Het zou wel mooi zijn als we de windows 9 update gratis zouden krijgen wanneer die er is net als met windows 8.1.
Precies, ik ga ze niet kopen want ik heb voorlopig genoeg parfums die ik lekker vind.. maar wel leuk als ik het zou krijgen voor kerst ofzo idd. Wil idd al een tijdje een travallo kopen maar het komt er maar niet van haha. Oke thanks! Ik heb er toch eentje met een touchscreen want ze hebben bijna allemaal een touchscreen tegenwoordig maar ik ben niet van plan om het touchscreen/metro mode echt te gebruiken. Ik wil het ook zo instellen dat mijn bureaublad het 1e scherm wordt bij opstarten.. Er staat trouwens wel al 8.1 op dus dat is relaxed.
Volgensmij heb ik die laptop ook, alleen dan een slagje kleiner (11"). Vind hem eigenlijk niet zo heel snel, mijn vriend zijn Vaio is veel sneller. Niet dat die van mij echt sloom is, alleen als ik films oid kijk dan stoort ie wel eens (ligt niet aan internet want op andere computers stoort ie niet). Maar verder werkt ie prima, ik internet er eigenlijk ook vooral mee. Hij heeft trouwens wel een ander type. Dat Windows 8 went opzich wel, ik ga altijd meteen naar het bureaublad en dan werkt ie weer zoals Windows eerst was. :) Ik heb ook naar Windows 8.1 geupdate, maar hij is er niet slomer op geworden ofzo. editje: Het is volgensmij toch niet helemaal dezelfde, die van mij is iig geen Fit. Maar hij ziet er wel precies hetzelfde uit.
Ik heb van de verkoper bij de Mediamarkt ook gehoord dat hij niet krachtig is (en ze hadden hem ook niet) dus ben gelijk verder gaan zoeken. Ik kan al jaren niet meer photoshoppen enzo omdat mijn laptop zo sloom is en hij kon adobe programma's vanaf het begin al amper aan, en ik wilde niet weer hetzelfde gezeik krijgen. Het is dus toch niet die Vaio geworden. We waren eerst naar Mediamarkt Alkmaar gegaan maar omdat ze verhuizen was er een uitverkoop en was er haast niks, toen gingen we naar Saturn Zaandam en daar hadden ze ook bijna geen 13.3/14 inch krachtige laptops dus toen gingen we maar naar Beverwijk (waar ik dus woon.. hele dag voor niks gereisd :') dacht dat ze daar niks zouden hebben haha) en daar vond ik een geweldige ultrabook. Het is deze geworden: http://www.bcc.nl/lenovo-u330touch-1.html Iets duurder dan m'n vader in gedachte had dus ik heb ook nog een deel bijbetaald. Ik ben net thuis dus ik ga er morgen mee spelen.:D
 

Dragonetta

Well-known member
Mijn pakketje is vandaag aangekomen!
Ben echt blij dat ik toch nog Heavenly Hybrid van FoF heb besteld, echt een mooie kleur lipstick! :)
Ik had eerst al mijn oogschaduws in 1 propalette maar heb nu net 1 oogschaduw teveel met Mylar erbij dus ik kan nu eindelijk mijn tweede gebruiken. :p Heb er nu 1 neutraal en 1 gekleurd palette van gemaakt.

Ziet er mooi uit je nieuwe laptop Corally!
 

Kleinee

Well-known member
Mijn pakketje is vandaag aangekomen! Ben echt blij dat ik toch nog Heavenly Hybrid van FoF heb besteld, echt een mooie kleur lipstick! :) Ik had eerst al mijn oogschaduws in 1 propalette maar heb nu net 1 oogschaduw teveel met Mylar erbij dus ik kan nu eindelijk mijn tweede gebruiken. :p Heb er nu 1 neutraal en 1 gekleurd palette van gemaakt. Ziet er mooi uit je nieuwe laptop Corally!
Ooh fijn! Wou dat mijn palletje ook al vol was. Alleen is het wel kostelijk :(
 

Dragonetta

Well-known member
Haha ja uiteindelijk wel! Want af en toe €13 lijkt niet zoveel maar als je uiteindelijk je palette vol heb ben je toch €195 lichter.. (slik, in 1.5 maand tijd :p)
 

Pinkdollface

Well-known member
Precies, ik ga ze niet kopen want ik heb voorlopig genoeg parfums die ik lekker vind.. maar wel leuk als ik het zou krijgen voor kerst ofzo idd. Wil idd al een tijdje een travallo kopen maar het komt er maar niet van haha. Oke thanks! Ik heb er toch eentje met een touchscreen want ze hebben bijna allemaal een touchscreen tegenwoordig maar ik ben niet van plan om het touchscreen/metro mode echt te gebruiken. Ik wil het ook zo instellen dat mijn bureaublad het 1e scherm wordt bij opstarten.. Er staat trouwens wel al 8.1 op dus dat is relaxed. Ik heb van de verkoper bij de Mediamarkt ook gehoord dat hij niet krachtig is (en ze hadden hem ook niet) dus ben gelijk verder gaan zoeken. Ik kan al jaren niet meer photoshoppen enzo omdat mijn laptop zo sloom is en hij kon adobe programma's vanaf het begin al amper aan, en ik wilde niet weer hetzelfde gezeik krijgen. Het is dus toch niet die Vaio geworden. We waren eerst naar Mediamarkt Alkmaar gegaan maar omdat ze verhuizen was er een uitverkoop en was er haast niks, toen gingen we naar Saturn Zaandam en daar hadden ze ook bijna geen 13.3/14 inch krachtige laptops dus toen gingen we maar naar Beverwijk (waar ik dus woon.. hele dag voor niks gereisd :') dacht dat ze daar niks zouden hebben haha) en daar vond ik een geweldige ultrabook. Het is deze geworden: http://www.bcc.nl/lenovo-u330touch-1.html Iets duurder dan m'n vader in gedachte had dus ik heb ook nog een deel bijbetaald. Ik ben net thuis dus ik ga er morgen mee spelen.:D
Als je photoshop wil gebruiken heb je idd wel een snellere nodig. Fijn dat je er een hebt gevonden!
 

Latest posts

Top