MAC in the Netherlands?

Kleinee

Well-known member
Ik ga trouwens misschien solliciteren bij Skins voor mijn stage. Marketing & PR stage die me erg leuk lijkt. Maar eerst heb ik volgende week een sollicitatiegesprek bij Coty, dat is toch wel mijn #1 keuze dus hopen dat het goed gaat... Ik heb al járen niet meer gesolliciteerd, ik heb maar een keer écht gesolliciteerd op mijn 16e en toen suckte ik echt, dus als iemand (stage)sollicitatietips heeft... ik zou ze graag willen want ik heb een best wel sterk cv maar ik kan dus echt niet solliciteren en ik schijt nu al zeven kleuren van de zenuwen.
noworry.gif
best ben je gewoon echt jezelf en hou je je best rustig (ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan :) ) en een vraag die ze mij telkens stelde was noem 3 positieve eigenschappen van jezelf op en 3 negatieve.. kan je altijd makkelijk voorbereiden. Best neem je hiervoor eigenschappen die je zowel negatief als positief kan ombuigen.
 

Kleinee

Well-known member
Wat vinden jullie van de MAC Proenza Schouler collectie? De verpakking vind ik heel erg mooi maar qua producten ben ik er niet zo weg van..
 

MissHolland

Well-known member
Hallo allemaal,

Long time no "speak". Ben al een tijdje MIA. Heftige tijd achter de rug (en voor de boeg). Een paar weken geleden is mijn vader (59) overleden. Mijn interesse in make up is eventjes helemaal weggeweest. Ook al heb ik niet alle posts gelezen zag ik wel iets over mijn long lost twin PDF. Ik heb zelf 4 parfums gekocht, niet in de 2 voor -20% actie, wel een andere kortingsactie. Voelde als een soort troost, zo'n heerlijk geurtje..

Ik heb Dioressence gekocht, de dag erna Diorissimo, vervolgens Joop Femme (eerder uit nostalgische redenen) en Als voorlopige hekkensluiter Chanel No 5. Chanel Coco
heart.gif
en Chanel Coco Mademoiselle had ik al.

Van Fantasy of Flowers heb ik Dreaming Dahlia en Phlox Garden en Sassy Moss, beide f/l dus. Perfect Topping heb ik niet meer gevangen. Op zich geen ramp, highlighters genoeg, maar toch. Eigenlijk probeer ik zoveel mogelijk weg te blijven van de nieuwe threads en me vast te houden aan de LOW buy thread.

Maar ja, zoals jullie zien shift mijn interesse dan weer naar parfum...
ohboy.gif
Wat vreselijk om te lezen.. gecondoleerd en heel veel sterkte!

Ik ben de laatste tijd ook even niet zoveel met collecties bezig. Ben eigenlijk even bezig met nieuwe paarden spullen kopen wat ook niet zo goedkoop is.. en nieuwe kleding. Ik heb kwa make-up ook niet zoveel nodig omdat ik nog steeds met eczeem op mijn oogleden rond loop. Heb al veel blushes en gebruik toch wel vaak de zelfde hihi. De Hourglass blush staat nog wel hoog op mijn wishlist. En de ambient powder.. en de witte face & body foundation van MAC. Maar Hourglass kun je volgens mij nergens online kopen tenzij je een cc hebt.
 

rooocelle

Well-known member
Wat vinden jullie van de MAC Proenza Schouler collectie? De verpakking vind ik heel erg mooi maar qua producten ben ik er niet zo weg van..
Ik heb het juist andersom! Ik vind vooral de ombre blushes geweldig, wil heel graag Ocean City. Vind alleen de verpakking niet super denderend. Denk dat ik misschien ook Dynamo lipliner koop voor mijn pas gekochte Vivi Glam Nicki.
 

Kleinee

Well-known member
Ik heb het juist andersom! Ik vind vooral de ombre blushes geweldig, wil heel graag Ocean City. Vind alleen de verpakking niet super denderend. Denk dat ik misschien ook Dynamo lipliner koop voor mijn pas gekochte Vivi Glam Nicki.
Ocean City is idd wel een mooi blush. Maar wil toch eerst liefst swatches zien vooraleer ik hem ga bestellen :)
 

rooocelle

Well-known member
Nu ik Alluring Aqua lippies heb gezien en wetende dat the Osbournes ook nog komen, ga ik Proenza denk ik toch maar helemaal skippen. Ben bang dat Ocean City me toch iets te oranje is.
 

Gatton

Well-known member
Hoi MACerette... inderdaad dezelfde wensen van mijn kant. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, nu zou een knuffel heel handig zijn ;)
 

Dragonetta

Well-known member
Ik vind die Proenza collectie zelf wel mooi, maar de verpakkingen echt vreselijk. Jammer!

Weet iemand of je ook via iets anders dan de Nars site pompjes voor Nars foundations kan kopen? Ik vind die €10 verzendkosten nl een beetje veel voor een zo'n pompje van €4.

MACerette: Ik zit nog maar net in het topic, dus ik ben je verder ook nog nooit tegengekomen maar wou je toch even sterkte wensen.
bouquet.gif
 

Beautyglitter

Well-known member
Ik had geen idee dat Specktra ook een Nederlands MAC topic had! Zelf skip ik Proenza ook en ga ik liever voor de Alluring Aquatic collectie. Volgens
mij wordt dat mijn grootste MAC haul ooit!
 

rooocelle

Well-known member
Ik wilde Proenza dus ook skippen, maar aangezien ik nu in een nude fase ben en echt letterlijk maar 1 nude lipstick heb, moest ik Woodrose hebben. Hoop dat ik sterk genoeg ben om Ocean City te laten liggen. Ik ben niet echt een ED fan, dus Alluring Aquatic wordt een kleine haul voor mij. Zelf ben ik enthousiaster over The Osbournes collectie, dat zijn meer mijn kleuren.
 

Beautyglitter

Well-known member
Heeft iemand ervaring met de twee bronzers; bronzer, refined golden ( permanent ) die in de Alluring Aquatic collectie komen?
Ik ben zelf NC25 dus ik twijfel nog een beetje..
 

Corally

Well-known member
Geen ervaring mee! Maar ik hoor wel vaak dat ze erg oranje en glitterig zijn. Ik vind de compact zo mooi maar de inhoud niet haha. :haha:
 

rooocelle

Well-known member
Heeft iemand ervaring met de twee bronzers; bronzer, refined golden ( permanent ) die in de Alluring Aquatic collectie komen?
Ik ben zelf NC25 dus ik twijfel nog een beetje..
Ben zelf NC30 en ik vind hem zelf bij mij echt heel mooi maar toch wel tegen de donkere kant. Misschien is ie voor NC25 iets te donker..
 

Dragonetta

Well-known member
Hebben jullie wel eens besteld bij NARS? Hoe lang duurde het ongeveer voor je het had/verzonden was? Ik heb vrijdag een bestelling geplaatst en er staat nog steeds Shipping Soon. Ik wil het NU hebben.
clapping.gif


Beautyglitter: Mooie blog heb jij! Ik volg je op bloglovin nu.
 

Beautyglitter

Well-known member
Ben zelf NC30 en ik vind hem zelf bij mij echt heel mooi maar toch wel tegen de donkere kant. Misschien is ie voor NC25 iets te donker..
Daar was ik al bang voor! Anders ga ik voor de Golden variant, die is toch een stuk lichter. Binnenkort beiden maar even testen bij de MAC counter!
 
Top