MAC in the Netherlands?

LaBelleBlaas

New member
Hallo allemaal, na lang rondkijken nu toch maar een account aangemaakt! Ik wilde hier graag even melden dat een deel van de Playland collectie nu verkrijgbaar is via de mac website (NL). Er staat bijgeschreven dat het pas vanaf 3 mei beschikbaar is, maar ik heb wel al dingen kunnen bestellen. Jammergenoeg nog niet de hele collectie!
Wat heb jij besteld van Playland? Ik vind persoonlijk de dingen die er nu op staan niet zo interessant :( NEED ZE REST! ;P
 

Kimmac

Well-known member
Wat heb jij besteld van Playland? Ik vind persoonlijk de dingen die er nu op staan niet zo interessant :( NEED ZE REST! ;P
Ik heb nu alleen het ' ever so yellow' pigment bestelt. Wil daarnaast echt graag de Toying around lipstick en de Hi Jinks CC bestellen.. ik hoop dat ze snel te bestellen zijn! Wat had jij in gedachte?
 

LaBelleBlaas

New member
Ik heb nu alleen het ' ever so yellow' pigment bestelt. Wil daarnaast echt graag de Toying around lipstick en de Hi Jinks CC bestellen.. ik hoop dat ze snel te bestellen zijn! Wat had jij in gedachte?
Oe picture als je 'm binnen hebt? Lijkt me wel een mooie kleur voor de zomer als hij goed gepigmenteerd is! Ik wil graag Toying Around, Sweet Experience en eigenlijk ook Lots of Laughs. CC's weet ik nog niet zeker... Ik vind het echt iets wat ik dan koop maar uiteindelijk niet op doe..
 

Kimmac

Well-known member
Oe picture als je 'm binnen hebt? Lijkt me wel een mooie kleur voor de zomer als hij goed gepigmenteerd is! Ik wil graag Toying Around, Sweet Experience en eigenlijk ook Lots of Laughs. CC's weet ik nog niet zeker... Ik vind het echt iets wat ik dan koop maar uiteindelijk niet op doe..
Haha ik ken het gevoel! Ik twijfel of ik het ga gebruiken maar wil het toch hebben omdat het limited edition is! Ik heb besloten om het pigment te kopen na het zien van deze review, mogelijk helpt dit filmpje!

http://youtu.be/3AXIVAtdsz4
 

LaBelleBlaas

New member
Haha ik ken het gevoel! Ik twijfel of ik het ga gebruiken maar wil het toch hebben omdat het limited edition is! Ik heb besloten om het pigment te kopen na het zien van deze review, mogelijk helpt dit filmpje!

http://youtu.be/3AXIVAtdsz4
Oee thanks! Ik zie dat hij shimmery is :( dan laat ik hem aan me voorbij gaan helaas! Had gehoopt op een felgele matte.. maar dan bestel ik wel gewoon een keer een gele van de pro.
 

Corally

Well-known member
Fuck ik weet nog steeds niet wat ik wil hebben :| Een van de blushes is ook al uitverkocht, die wilde ik ook misschien. Wat vind jij trouwens van Aphrodite's Shell? Is het meer een blush of toch wel een lichte bronzer?
Het is denk ik echt eerder een lichte bronzer. Wel een hele mooie lichte bronzer haha.
Ik heb hem toch maar besteld. Moet van de week een paar dagen meelopen op mijn toekomstige stageplek dus ik kan niet wachten op andere swatches/Douglas gaan stalken. Ik hoop maar dat het op mijn huidskleur toch wat meer rozigbruin wordt (beetje als TPC/Blushbaby) aangezien veel dingen wat rozer worden door mijn gele ondertoon haha. Dus ik heb alleen Aphrodite's Shell en Goddess of the Sea besteld! En ik denk/hoop dat dit mijn hele AA haul wordt. :p
 

Kimmac

Well-known member
Ik heb hem toch maar besteld. Moet van de week een paar dagen meelopen op mijn toekomstige stageplek dus ik kan niet wachten op andere swatches/Douglas gaan stalken. Ik hoop maar dat het op mijn huidskleur toch wat meer rozigbruin wordt (beetje als TPC/Blushbaby) aangezien veel dingen wat rozer worden door mijn gele ondertoon haha. Dus ik heb alleen Aphrodite's Shell en Goddess of the Sea besteld! En ik denk/hoop dat dit mijn hele AA haul wordt. :p
Ik twijfel tussen de twee extra dimension bronzers. Wat is de reden dat jullie Aphrodite's Shell hebben bestelt en niet delphic?
 

Corally

Well-known member
Ik twijfel tussen de twee extra dimension bronzers. Wat is de reden dat jullie Aphrodite's Shell hebben bestelt en niet delphic?
Yay nog een Dutchie! :specktrawelcome: Ik hoop stiekem dat ik Aphrodite's Shell als blush kan gebruiken omdat die als het goed is een beetje roze-bruin is op mijn huid haha. Ik hoop dus eigenlijk dat het niet een bronzer is. :p
 

Kimmac

Well-known member
Yay nog een Dutchie! :specktrawelcome: Ik hoop stiekem dat ik Aphrodite's Shell als blush kan gebruiken omdat die als het goed is een beetje roze-bruin is op mijn huid haha. Ik hoop dus eigenlijk dat het niet een bronzer is. :p
Dank je! Ik ben erg benieuwd! Ik heb hem toch maar bestelt. (Vind de verpakking ook veel te mooi :shock: ) ik ga morgen ook even langs de bijenkorf in Den Haag, ik ben benieuwd wat ze van de nieuwe collecties hebben.
 

Kimmac

Well-known member
Nou vandaag in de Bijenkorf den haag toch maar even naast de ED bronzer AS ook de ED blush Seduced at sea gekocht. Ze hadden gewoon alles op voorraad! Heeft iemand enig idee wanneer playland en de patent lip polishes in de winkel komen? De Mac MUA gaf aan dat het mogelijk is dat sommige producten niet op de Mac site zouden komen van playland omdat het een bijenkorf only collectie is?
 

Corally

Well-known member
Nou vandaag in de Bijenkorf den haag toch maar even naast de ED bronzer AS ook de ED blush Seduced at sea gekocht. Ze hadden gewoon alles op voorraad! Heeft iemand enig idee wanneer playland en de patent lip polishes in de winkel komen? De Mac MUA gaf aan dat het mogelijk is dat sommige producten niet op de Mac site zouden komen van playland omdat het een bijenkorf only collectie is?
Waarschijnlijk is alles nog op voorraad omdat niemand weet dat de collectie al uit is bij Bijenkorf :haha:, hoort natuurlijk pas aankomende zaterdag te zijn. En je hebt helemaal gelijk! Heb er helemaal niet over nagedacht maar Playland hoort helemaal niet op de MAC site te staan. Het is inderdaad een Bijenkorf-only collectie. Die lip pencils moeten op 10 mei uitkomen volgens Beautyscene.
 

Kimmac

Well-known member
Waarschijnlijk is alles nog op voorraad omdat niemand weet dat de collectie al uit is bij Bijenkorf :haha:, hoort natuurlijk pas aankomende zaterdag te zijn. En je hebt helemaal gelijk! Heb er helemaal niet over nagedacht maar Playland hoort helemaal niet op de MAC site te staan. Het is inderdaad een Bijenkorf-only collectie. Die lip pencils moeten op 10 mei uitkomen volgens Beautyscene.
Is het echt zo dat omdat het een bijenkorf only collectie is er geen producten op de Mac site zou komen? Ik dacht dat ze dan niet via douglas verkocht zouden worden ofzo. Wel vreemd dat er dan een deel wel online is via de mac site. Enig idee wanneer playland officieel bij de bijenkorf uit zou moeten komen? Ik wil toying around!!
 

Corally

Well-known member
Is het echt zo dat omdat het een bijenkorf only collectie is er geen producten op de Mac site zou komen? Ik dacht dat ze dan niet via douglas verkocht zouden worden ofzo. Wel vreemd dat er dan een deel wel online is via de mac site. Enig idee wanneer playland officieel bij de bijenkorf uit zou moeten komen? Ik wil toying around!!
Als het een Bijenkorf-only is hoort het alleen bij de Bijenkorf verkocht te worden. Dus idd raar dat een deel wel online staat op de MAC site. Playland is ook 10 mei!
 

Kimmac

Well-known member
Als het een Bijenkorf-only is hoort het alleen bij de Bijenkorf verkocht te worden. Dus idd raar dat een deel wel online staat op de MAC site. Playland is ook 10 mei!
Ow oke! dan hou ik de bijenkorf in de gaten. Bizar dat er dan wel een deel op de MAC website staat. Heeft een van jullie al een patentpolish lippencil bestelt?
 

Kimmac

Well-known member
Mijn ouders zijn net terug uit NY en namen als verrassing head in the clouds van de playland collectie mee! Super blij!
 

Ladyhawke

Well-known member
Zo ik heb lang niks gepost hier haha. Komt doordat ik aan het sparen ben voor een autootje en ik geen nieuwe make-up mocht kopen van mezelf. Hoewel..daar heb ik me niet echt aan gehouden toen ik vanmiddag in de Bijenkorf kwam en zag dat de Playland collectie net uit was! Ik kon Toying Around echt niet laten liggen, een perfecte koraalkleur voor de zomer met mijn favo amplified finish. Van de Aquatic collectie heb ik niks gekocht. Vond de verpakking wel heel gaaf maar de kleurtjes spraken me niet zo aan.
 

rooocelle

Well-known member
Ik heb ook Toying Around gekocht. Wilde hem eerst uitproberen voordat ik hem kocht, maar moest werken. Hoop dat ie echt zo mooi is als iedereen zegt!
 

Gatton

Well-known member
Heeft iemand een backup van Hoop die ze misschien aan mij zou willen verkopen? :3

En gaan jullie nog wat van de Osbourne of Malificent collections kopen?
 

Ladyhawke

Well-known member
Heeft iemand een backup van Hoop die ze misschien aan mij zou willen verkopen? :3 En gaan jullie nog wat van de Osbourne of Malificent collections kopen?
Ik denk van allebei de collecties niks maar van de pedro lourenco collectie wil ik de quad en de lipstick Roxo. En jij? Wat is het hier rustig trouwens!
 
Top