MAC in the Netherlands?

Beautyglitter

Well-known member
Hebben jullie wel eens besteld bij NARS? Hoe lang duurde het ongeveer voor je het had/verzonden was? Ik heb vrijdag een bestelling geplaatst en er staat nog steeds Shipping Soon. Ik wil het NU hebben.
clapping.gif


Beautyglitter: Mooie blog heb jij! Ik volg je op bloglovin nu.
Lief, heel erg bedankt! :D Heb zelf ook nog nooit eerder bij NARS besteld, maar wil het binnenkort wel een keer doen!
 

Gatton

Well-known member
Als iemand weer een keer bij Sephora bestelt, wil je voor mij ook OCC's John Doe bestellen? Ik vind het zonde om zoveel verzendkosten voor 1 item te betalen helaasch...
 

Beautyglitter

Well-known member
Hebben jullie gelezen dat de Alluring Aquatic al vandaag is uitgekomen in de Bijenkorf in Amsterdam?! Ik ga straks even langs de counter in de Bijenkorf in Rdam!
Waarschijnlijk wordt het alleen de enchanted one lipstick en een van de bronzers ( golden of aphrodite's shell )
 

Corally

Well-known member
Hebben jullie gelezen dat de Alluring Aquatic al vandaag is uitgekomen in de Bijenkorf in Amsterdam?! Ik ga straks even langs de counter in de Bijenkorf in Rdam! Waarschijnlijk wordt het alleen de enchanted one lipstick en een van de bronzers ( golden of aphrodite's shell )
Ja ik zag het! Vind het echt irritant dat de Bijenkorf zich niet aan de release date houdt. Maar goed, zal toch online moeten bestellen. Weet sowieso niet zo goed wat ik wil hebben... Goddess of the Sea wil ik, Mystical l/s en de blushes misschien. Aphrodite's Shell alleen als het als highlighter te gebruiken is want tot nu toe ziet hij er wel licht uit voor een bronzer. Heb gewoon meer reviews/swatches nodig *hint hint :p*. Vind het ook heel irritant dat de zomercollectie hier eerder uitkomt dan in Amerika.
 

rooocelle

Well-known member
Hahaha Beautyglitter, ik ben net ook naar de Bijenkorf in Rotterdam geweest en heb dus precies hetzelfde als jij gekocht. I feel like a copycat.
 

Beautyglitter

Well-known member
Hahaha Beautyglitter, ik ben net ook naar de Bijenkorf in Rotterdam geweest en heb dus precies hetzelfde als jij gekocht. I feel like a copycat.
OMG hahaha! Dat meen je niet zelfde locatie en zelfde producten, super toevallig! Mac Twins! De bronzer is prachtig he?!
 

Corally

Well-known member
Ja ik zag het! Vind het echt irritant dat de Bijenkorf zich niet aan de release date houdt. Maar goed, zal toch online moeten bestellen. Weet sowieso niet zo goed wat ik wil hebben... Goddess of the Sea wil ik, Mystical l/s en de blushes misschien. Aphrodite's Shell alleen als het als highlighter te gebruiken is want tot nu toe ziet hij er wel licht uit voor een bronzer. Heb gewoon meer reviews/swatches nodig *hint hint :p *. Vind het ook heel irritant dat de zomercollectie hier eerder uitkomt dan in Amerika.
Jaa ik vond het ook echt vervelend dat de Bijenkorf zich niet aan de datum hield! Uiteindelijk toch Enchanted One en Aphrodite's Shell gekocht! Die is trouwens echt een aanrader :)
Staat je goed! :D
 

rooocelle

Well-known member
Quote: Originally Posted by Beautyglitter

OMG hahaha! Dat meen je niet zelfde locatie en zelfde producten, super toevallig! Mac Twins! De bronzer is prachtig he?!


Jaa hij is echt super mooi! Ik heb alleen heel erg moeite om hem echt duidelijk op m'n gezicht te krijgen. Ik moet echt een paar keer er over heen gaan met mn kwast. Heb je dat ook?
 

Corally

Well-known member
Alluring Aquatic staat nu op de Mac site!
Fuck ik weet nog steeds niet wat ik wil hebben :| Een van de blushes is ook al uitverkocht, die wilde ik ook misschien. Wat vind jij trouwens van Aphrodite's Shell? Is het meer een blush of toch wel een lichte bronzer?
 

Corally

Well-known member
Playland staat ook online maar is op de Belgische site al zo goed als volledig uitverkocht :(
Ik denk dat ze een boel niet hebben ontvangen want op de nederlandse site staat niet de hele collectie online en wat online staat is 'uitverkocht'. Denk eigenlijk dat ze van Alluring Aquatic ook niet alles hebben ontvangen want een van de oogschaduws staat ook als uitverkocht en die lopen normaal voor geen meter omdat ze (denk ik) zo prijzig zijn.
 

Kleinee

Well-known member
Ja, nu je het zegt.. Ik had er niet zo op gelet eigenlijk maar idd niet heel de collectie staat online. er is nog hoop! :D
 

rooocelle

Well-known member
Fuck ik weet nog steeds niet wat ik wil hebben :| Een van de blushes is ook al uitverkocht, die wilde ik ook misschien. Wat vind jij trouwens van Aphrodite's Shell? Is het meer een blush of toch wel een lichte bronzer?
Het is denk ik echt eerder een lichte bronzer. Wel een hele mooie lichte bronzer haha.
 

Gatton

Well-known member
Dames, waar hebben jullie je NARS foundation in Siberia gekocht? Vriendin van mij gaat naar Parijs en wil wel dingen voor mee meenemen, maar ze hebben Siberia niet eens tussen de kleuren staan op de Franse Sephora website. :s
 

Kimmac

Well-known member
Hallo allemaal, na lang rondkijken nu toch maar een account aangemaakt! Ik wilde hier graag even melden dat een deel van de Playland collectie nu verkrijgbaar is via de mac website (NL). Er staat bijgeschreven dat het pas vanaf 3 mei beschikbaar is, maar ik heb wel al dingen kunnen bestellen. Jammergenoeg nog niet de hele collectie!
 
Top