MAC in the Netherlands?

Corally

Well-known member
Heeft iemand een backup van Hoop die ze misschien aan mij zou willen verkopen? :3 En gaan jullie nog wat van de Osbourne of Malificent collections kopen?
Ik wil de sculpting powder van Maleficent en True Red van Pedro. Als het me lukt om ze te kopen in ieder geval aangezien het exclusives zijn. En van Moody Blooms staat nu nog Nightshade en Black Ivy fluidlines en de oogschaduw Green Room, maar misschien dat dat lijstje weer korter wordt. Ik ga trouwens nog wel nog BU Aphrodite's Shell bestellen want ik gebruik het bijna elke dag sinds ik 'm heb! En het is inderdaad heel rustig hier!
 

rooocelle

Well-known member
Yayy, ik heb net de Sculpt Powder gekoct en in een expulsieve bui nog de blush duo van Pedro afgerekend. Gewoon omdat ik 21 euro voor een compact best goedkoop vond haha.
 

Corally

Well-known member
Ah ik ben zo blij dat ik je berichtje lees! Ze staan er weer veel te vroeg op namelijk, vooral Pedro. Maar ik heb net dus Sculpt, True Red en BU Aphrodite's Shell gekocht. :D 21 euro is echt weinig idd voor zo'n grote compact, maar 50 cent duurder dan de lipstick. :shock:
 

rooocelle

Well-known member
Ja, ze zijn inderdaad weer veel te vroeg. Ik was de site al aan het stalken sinds deze zaterdag, aangezien je Mac niet meer kunt vertrouwen. True Red is echt super mooi! Ben benieuwd hoe hij je staat. En nog een AS, ik zei toch dat ie je zou bevallen haha!
 

Corally

Well-known member
Ja, ze zijn inderdaad weer veel te vroeg. Ik was de site al aan het stalken sinds deze zaterdag, aangezien je Mac niet meer kunt vertrouwen. True Red is echt super mooi! Ben benieuwd hoe hij je staat. En nog een AS, ik zei toch dat ie je zou bevallen haha!
Ja ik semi-stalk de site ook al sinds vorige week. Ik vertrouw MAC echt niet meer met de releasedates. Het valt me trouwens wel op dat het weer op een maandag is, Alluring Aquatic was ook op een maandag op de site. TR is echt mooi ja! :D En haha idd AS is echt geweldig, perfecte everyday blush! Ik BU dus echt NOOIT maar hier moet ik toch een uitzondering voor maken. :haha:
 

Corally

Well-known member
Hm vreemd genoeg is de sculpting powder het eerste dat uitverkocht is. Jammer! Wilde graag een BU als ik hem fijn vond. :lol:
 

Corally

Well-known member
Maar ik wil hem in pot vorm haha. :p Maar het is niet zo heeel erg, ik wil ook de Ben Nye contour poeder kopen over een tijdje, heb 'm nu als pan maar hij is echt super fijn (ik gebruik 'm elke dag) dus heb hem liever in pot vorm als die op begint te raken. Vind het teveel gedoe om constant m'n z palette te pakken voor 1 ding haha.
 

Gatton

Well-known member
Ik hoop dat ze donderdag een beetje vroeg met de Osbourne collectie komen, ik wil graag Dodgy Girl en Strip Poker van Kelly's gedeelte :)
 

Corally

Well-known member
Had ik van allemaal wel verwacht! Maar vooral de rode lippies. Morgen krijg ik m'n pakje trouwens! 1e bezorgpoging was vandaag maar ik was op school. Heb jij je pakje al? :D
 

rooocelle

Well-known member
Jaaa, heb hem net binnengekregen. Heb het nog niet uitgeprobeerd eerlijk gezegd, maar vind de verpakkingen echt super mooi. Ik vind de verpakking van Maleficent eigenlijk mooier dan die van Pedro. Zal wel wat swatches plaatsen als ik ze heb uitgeprobeerd!
 

Kimmac

Well-known member
Jaaa, heb hem net binnengekregen. Heb het nog niet uitgeprobeerd eerlijk gezegd, maar vind de verpakkingen echt super mooi. Ik vind de verpakking van Maleficent eigenlijk mooier dan die van Pedro. Zal wel wat swatches plaatsen als ik ze heb uitgeprobeerd!
Ja swatches aub!!!!!
 

esmeealeida

Member
Ik lees al heel lang mee op Specktra maar had dit topic nog nooit gezien! Ik ben heel groot MAC fan haha.

Gisteren naar de Pro Store geweest om een Zuca te kopen, en ging er vanuit dat daar geen Pro korting op zit. Kwam ik bij de kassa, ging er 30% van af
pompom.gif
. Dus zo blij dat ik toen meteen ook de PL blush en het quad meenam, en een wenkbrauw kwastje en een leeg lip palette.
 

Ladyhawke

Well-known member
Ja het is best stil! Moet zeggen dat ik de laatste tijd weinig tot geen MAC heb gekocht. Ik werk nu fulltime en moet dus elke dag vroeg opstaan. Ik merk dat ik dan minder tijd en zin heb om me helemaal op te maken en doe meestal mascara+eyeliner en wat blush en poeder en soms een lipstick. Heb nu ook aardig een collectie verzameld dus daar kan ik voorlopig meer vooruit. Ik vind de laatste collecties ook niet zo boeiend eerlijk gezegd.

Gaan jullie vanmiddag nog wat bestellen van de Osbourne collectie?
 

Kimmac

Well-known member
Heb jij enig idee hoelaat de Osbourne live gaat? Wil namelijk wel graag de Refresh en Cheeky Bugger kopen!
Haha heb het gemist. Weer uitverkocht. :lol: Heh? Osbournes komt pas
Ja het is best stil! Moet zeggen dat ik de laatste tijd weinig tot geen MAC heb gekocht. Ik werk nu fulltime en moet dus elke dag vroeg opstaan. Ik merk dat ik dan minder tijd en zin heb om me helemaal op te maken en doe meestal mascara+eyeliner en wat blush en poeder en soms een lipstick. Heb nu ook aardig een collectie verzameld dus daar kan ik voorlopig meer vooruit. Ik vind de laatste collecties ook niet zo boeiend eerlijk gezegd. Gaan jullie vanmiddag nog wat bestellen van de Osbourne collectie?
 
Top