MAC in the Netherlands?

allthingsmakeup

Well-known member
Als hij zo is staan op het moment Heroine en Silly op mijn lijstje. :) Denk de Heroine lip liner ook, maar dat zien we nog wel.
Inderdaad heel mooi en Barbie-achtig (daar houd ik van) ! Ik hoor ook iedereen over Heroine maar is die niet ongelooflijk paars? Ik vind het niet erg als het roze met een beetje paars is, maar echt paars vind ik eng. En wat fijn dat je de lipsticks nog hebt weten te krijgen!
 

Gatton

Well-known member
Haha, ik ben niet vies van een beetje paars! Ben juist bij MAC gekomen omdat ik met alle macht een paarse lippenstift zocht...




Strong Woman van de Strength collectie, is alleen roder/warmer van ondertoon dan Heroine die een koelere paars is, al kan dat natuurlijk ook veranderen met de basis (eigen lipkleur of lipliner)...

Ja, ben ook superblij dat ik ze heb kunnen vinden voor een normale prijs! :D Ze waren zo snel uitverkocht op de MAC website... Beetje jammer dat het toen exclusief voor de website was.

EDIT: Oeh, een cursus over highlighten en contouren in Rotterdam volgende maand! Ja, ik wil! :D
 

allthingsmakeup

Well-known member
EDIT: Oeh, een cursus over highlighten en contouren in Rotterdam volgende maand! Ja, ik wil! :D
Ja ik kan zien dat paars je inderdaad goed staat !
pretty.gif
Ik heb zelf nog nooit echt paars geprobeerd misschien toch maar eens doen! En die cursus zou ik gewoon doen! Ikzelf vind dat doodeng zo'n cursus volgen met allemaal mensen die je aankijken en daarna beoordelen. Laat mij maar lekker thuis experimenteren!
 

Gatton

Well-known member
Zelf ben ik ook super onzeker, maar ik moet gewoon leren schijt te hebben aan andere mensen, haha! En las net op Beautyscene dat de Fashion Sets op 11 mei alleen in de PRO stores uitkomen... ggggh... hoop wel online, anders ben ik ook weer minstens 20 euro kwijt aan heen en weer reizen
 

allthingsmakeup

Well-known member
Zelf ben ik ook super onzeker, maar ik moet gewoon leren schijt te hebben aan andere mensen, haha! En las net op Beautyscene dat de Fashion Sets op 11 mei alleen in de PRO stores uitkomen... ggggh... hoop wel online, anders ben ik ook weer minstens 20 euro kwijt aan heen en weer reizen
Heel knap als je dat kunt! Ook in extra dimension is naast fashion sets alleen bij de pro store te verkrijgen. En voor mij kost reizen naar Amsterdam ook meer dan 20 euro. Vraag me bijna af of bestellen via engeland dan niet goedkoper is daar betaal je 18 pond voor het bestellen dat is minder dan mijn treinreis naar Amsterdam en waarschijnlijk is dan in ieder geval wel alles verkrijgbaar! Ben nog even aan het nadenken, heb ook een oproep voor een CP geplaatst ben alleen bang dat ik daar niet echt reactie op krijg.
 

Gatton

Well-known member
Wanneer kom alles uit in Engeland?

Weet jij al wat je wilt halen? ^^ Wil nog meer swatches zien van Ablaze op een NC15 huid, als het een koraalachtig iets is staat het me totaal niet... En weet niet zo goed wat ik met potloden aanmoet. Heroine potlood wil ik wel, maar zou ik ook die van Silly moeten en misschien die van Embrace Me, aangezien ik vrij veel felle roze lipsticks heb?

En me zojuist opgegeven voor de cursus in Rotterdam! Eigenlijk moet je je bij de counter direct opgeven, maar aangezien Rotterdam niet naast me ligt (ik woon in Zwolle) moet ik het even regelen met de Douglas in Zwolle. :)
 

Pinkdollface

Well-known member
Als iemand toevallig vanuit eindhoven (of ergens later in dat traject) reist, kan je met korting met mij mee aangezien ik een studenten-ov heb. Ik kan maximaal 3 mensen met korting mee later reizen.
 

allthingsmakeup

Well-known member
En me zojuist opgegeven voor de cursus in Rotterdam! Eigenlijk moet je je bij de counter direct opgeven, maar aangezien Rotterdam niet naast me ligt (ik woon in Zwolle) moet ik het even regelen met de Douglas in Zwolle. :)
Ook ergens in mei net zoals bij ons (lekker vaag dus) Ja ik wil denk ik zoals iedereen de blushes en een aantal MSF's. Ablaze is vrij oranje, je hebt wel een NC- gele ondertoon (die komen vaak goed met oranje weg)! Ik met een NW huidje dus echt niet. Ik ben vooral blij met kleuren waar veel blauw in zit. Als je niet de lipsticks uit de Fashion Sets collectie koopt om die te matchen, dan zou je ook kunnen kijken naar een goedkoper alternatief (Barry M of Sleek voor de overige kleuren naast Ablaze) zodat je wat in de kosten bespaart. Zelf ben ik geen lip pencil type, dus ik houd het bij de lipsticks.
En wat goed dat je je opgegeven hebt, that's the way to go! Laat je even terzijnertijd weten hoe het was?
 

allthingsmakeup

Well-known member
Als iemand toevallig vanuit eindhoven (of ergens later in dat traject) reist, kan je met korting met mij mee aangezien ik een studenten-ov heb. Ik kan maximaal 3 mensen met korting mee later reizen.
Lief dat je dat aanbiedt! Ik stap in op Ede-Wageningen, dus weet niet of je daar langs komt. Maar jij hebt volgens mij ervaring met dat soort dingen. Hoe vroeg moet je er nou precies zijn om nog een beetje kans te maken op de collectie? Ik ben namelijk bang dat als er bijv. 10 mensen voor me staan die allemaal 5 BU's extra kopen (of meteen voor vriendinnen die niet mee konden komen inslaan) dat ze dan al door de voorraad heen zullen zijn (mijn ervaring is namelijk dat ze soms de meest geliefde producten niet eens binnen krijgen of maar een zeer sumiere voorraad hebben). Want reserveren deden/doen ze niet aan in Amsterdam. En dan sta je daar toch een beetje voor niets!
 

Gatton

Well-known member
Dankje, Pinkdollface! Heb zelf ook een kortingskaart, maar ik moet wel na 9 uur reizen, dus ik hoop niet dat alles al foetsie is om 11 uur 's morgens... brrr... Ga wel speciaal vrij vragen voor het geval dat het niet online komt. :)

Weet nog echt niet welke producten ik wil, behalve Heroine lipstick. Heel erg ver ben ik nog niet, maar gelukkig komt het in mei pas uit! Jullie?
 

MACerette

Well-known member
Lief dat je dat aanbiedt! Ik stap in op Ede-Wageningen, dus weet niet of je daar langs komt. Maar jij hebt volgens mij ervaring met dat soort dingen. Hoe vroeg moet je er nou precies zijn om nog een beetje kans te maken op de collectie? Ik ben namelijk bang dat als er bijv. 10 mensen voor me staan die allemaal 5 BU's extra kopen (of meteen voor vriendinnen die niet mee konden komen inslaan) dat ze dan al door de voorraad heen zullen zijn (mijn ervaring is namelijk dat ze soms de meest geliefde producten niet eens binnen krijgen of maar een zeer sumiere voorraad hebben). Want reserveren deden/doen ze niet aan in Amsterdam. En dan sta je daar toch een beetje voor niets!
Meteen denk ik terug aan Iris Apfel. Dat was ook allen in de pro store. Ik heb toen net op het nippertje de lipsticks kunnen scoren. Minuten na mij was zo goed als alles weg. Jij ook een flashback Pinkdollface?
 

Pinkdollface

Well-known member
Lief dat je dat aanbiedt! Ik stap in op Ede-Wageningen, dus weet niet of je daar langs komt. Maar jij hebt volgens mij ervaring met dat soort dingen. Hoe vroeg moet je er nou precies zijn om nog een beetje kans te maken op de collectie? Ik ben namelijk bang dat als er bijv. 10 mensen voor me staan die allemaal 5 BU's extra kopen (of meteen voor vriendinnen die niet mee konden komen inslaan) dat ze dan al door de voorraad heen zullen zijn (mijn ervaring is namelijk dat ze soms de meest geliefde producten niet eens binnen krijgen of maar een zeer sumiere voorraad hebben). Want reserveren deden/doen ze niet aan in Amsterdam. En dan sta je daar toch een beetje voor niets!
Je zou vanaf utrecht mee kunnen reizen, maar ik heb gekeken wat dat scheelt in de kosten en dat is niet veel. Normaal €26,20 en nu zou het dan €22,80 zijn. Ik ben nog aan het twijfelen hoe laat ik precies ga, maar ik wil zeker 5-10 minuten van tevoren er zijn als het meer is ook goed maar niet later. Dat heeft tot nu toe altijd gewerkt. Ik spreek als ik binnen ben meteen iemand aan en dan laat ik alvast de belangrijkste dingen wegleggen en in de tussentijd swatch ik de rest en als de MUA klaar is met alles pakken kan ik meteen voor de rest doorgeven wat ik wil. Ik zorg er altijd voor dat ze met mij bezig blijven zodat iemand anders ze niet kan vragen iets voor hun te pakken haha. Ik hoef voor mezelf niet meer zoveel BU's want ik heb ook een cp geregeld, maar misschien dat ik nog wat voor een vriendin meeneem.
 

Pinkdollface

Well-known member
Weet nog echt niet welke producten ik wil, behalve Heroine lipstick. Heel erg ver ben ik nog niet, maar gelukkig komt het in mei pas uit! Jullie?
Is dat niet alleen een voorwaarde voor doordeweeks? Ik kan in het weekend de hele dag (dus ook voor 9 uur) iemand met korting laten meereizen.
 

Pinkdollface

Well-known member
Meteen denk ik terug aan Iris Apfel. Dat was ook allen in de pro store. Ik heb toen net op het nippertje de lipsticks kunnen scoren. Minuten na mij was zo goed als alles weg. Jij ook een flashback Pinkdollface?
Haha ja je had echt mazzel toen. Ik stond toen al 5 minuten van tevoren klaar. Ik had alleen wel heel snel gelopen vanaf het station om op tijd te zijn (dat heeft er vast idioot uitgezien:p). De volgende keer toch nog maar iets eerder gaan denk ik. Ik had toen volgens mij ook vertraging met de trein en was daarom laat, dus ik was toen erg blij dat ik zo vroeg was gegaan.
 

MACerette

Well-known member
Haha ja je had echt mazzel toen. Ik stond toen al 5 minuten van tevoren klaar. Ik had alleen wel heel snel gelopen vanaf het station om op tijd te zijn (dat heeft er vast idioot uitgezien:p). De volgende keer toch nog maar iets eerder gaan denk ik. Ik had toen volgens mij ook vertraging met de trein en was daarom laat, dus ik was toen erg blij dat ik zo vroeg was gegaan.
Lol, ik was toen ook aan het hardlopen inderdaad. Ik, a-sportief, deed even een mega workout. Ik wist gewoon dat alles in no time weg zou zijn. Maar: what a rush... Het blijven ook mooie lipsticks. Alleen Morange heb ik toen geskipt omdat ik neon orange al had en m perm is. Flamingo draag ik alleen sporadisch, SI, PiPi en PaPa krijgen de liefde die ze verdienen.

ik denk dat ik wel ga inzetten op de UK want ik ben bang dat ik anders vanalles misloop. Nu maar hopen dat ik op tijd in de gaten heb als het online is en hopelijk ook BB, Fashion Sets en ED tegelijk.
 

Gatton

Well-known member
Brrr ik moet echt een no buy instellen! Enige dat ik nog mag aanschaffen tm mid mei is 2 jurken, een pyjama, PiPi en PaPa en dan nog even kijken wat van deze collectie. En natuurlijk ook boodschappen, we moeten ook nog kunnen leven!

Verdorie, ik moet echt kappen met geld uitgeven, haha. Zeker met al die rekeningen en de belastingdienst die ook opeens geld terug wil. :')
 

Pinkdollface

Well-known member
Ik ben vandaag bij de Mac counter in Eindhoven geweest en slecht nieuws. Baking Beauties zal alleen verkocht worden in de Bijenkorf in Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. Ze wisten niet zeker of de datum was veranderd dus dat ga ik nog navragen. Morgen bel ik ook op om te vragen naar de datum voor Extra Dimension, want in Eindhoven dachten ze dat het nog gewoon 13 april was.
 

Kleinee

Well-known member
Bestellen jullie dan gewoon op de officiële MAC site van de UK? Want ik zou heeeel graag Ablaze bij in mijn collectie willen maar jammer genoeg moet ik op 11 mei werken :(
 

Pinkdollface

Well-known member
Bestellen jullie dan gewoon op de officiële MAC site van de UK? Want ik zou heeeel graag Ablaze bij in mijn collectie willen maar jammer genoeg moet ik op 11 mei werken :(
Volgens mij moet je bellen. Het kost ook 18 pond aan verzendkosten. Misschien kan iemand voor jou meebestellen en dan deel je de verzendkosten?
 

Kleinee

Well-known member
is nog niet zo'n slecht idee! :) als er mensen zijn die zich geroepen voelen? Ik heb immers geen goede ervaring met online te bestellen op de mac site hier in België :( van de 2x dat ik al iets besteld heb online is er telkens iets misgelopen bij mijn bestelling.. Wel jammer als je dan uit kijkt naar je pakje dat toekomt en dan merkt dat de lipstick je super graag wou er niet bij zit..
 

Latest posts

Top