MAC in the Netherlands?

Ladyhawke

Well-known member
Wat jammer! Krijg je je geld wel terug?
Mijn lipstick wordt trouwens pas morgen bezorgd. Bij track&trace staat dat de verzender de verzending aan het voorbereiden is, dus volgens mij ligt hij nog bij Mac zelf en hebben ze alleen nog maar doorgegeven aan postnl dat er een pakje bezorgd moet worden. De vorige keer werd het ook al een dag later, maar 2 dagen na bestelling is nog steeds super. Ik heb vanochtend ook nog Genuine Orange Chromagraphic Pencil besteld. Ik hoop dat dit een goede lipliner is voor Sounds Like Noise. Echt handig dat we nu ook pro producten online kunnen bestellen! Wel stom dat ik dat niet zag voor ik mijn bestelling met SLN plaatste, want nu krijg ik dus twee pakjes met maar een klein product erin:p
Ja ik kan het gewoon terug sturen als ik wil en dan krijg ik mijn geld terug. In Amsterdam hebben ze Def Def nog wel dus misschien ga ik daar vanmiddag heen. Mijn pakketje wordt morgenavond geleverd, dus binnen 2 dagen echt snel!
 

Pinkdollface

Well-known member
Ja ik kan het gewoon terug sturen als ik wil en dan krijg ik mijn geld terug. In Amsterdam hebben ze Def Def nog wel dus misschien ga ik daar vanmiddag heen. Mijn pakketje wordt morgenavond geleverd, dus binnen 2 dagen echt snel!
Ik hoop dat je Def Def nog kan krijgen, wat die is echt heel mooi! Wel fijn dat je pakje er in elk geval snel is en dat je gewoon je geld terug kan krijgen. Ik zou hem wel nog swatchen als je naar de pro store gaat, want misschien vind je hem toch mooi genoeg om te houden.
 

Eleentje

Well-known member
Wat leuk dat deze forum eindelijk wat levendiger is geworden :)

Ik heb de release of In Extra Dimension in NL helemaal gemist! Heb alles via Nordstrom besteld en bij mijn vrienden in de VS laten bezorgen. Over een paar weken haal ik alles dan op (er ligt nu volgens mij echt een berg spullen op me te wachten daar, hehe).

Ik ga volgende keer wat beter op deze forum letten, want een meet up een keertje zou echt leuk zijn!
Het lijkt alsof deze release niet heel erg populair was hier, dan. Op de website is alles behalve de skinfinishes nog gewoon verkrijgbaar.

Een beetje flauw dat ze de Fashion Sets op woensdagavond al gaan verkopen. Dat is toch helemaal niet handig als je van ver af moet komen, zoals de meesten van jullie!
 

Pinkdollface

Well-known member
Wat leuk dat deze forum eindelijk wat levendiger is geworden :)

Ik heb de release of In Extra Dimension in NL helemaal gemist! Heb alles via Nordstrom besteld en bij mijn vrienden in de VS laten bezorgen. Over een paar weken haal ik alles dan op (er ligt nu volgens mij echt een berg spullen op me te wachten daar, hehe).

Ik ga volgende keer wat beter op deze forum letten, want een meet up een keertje zou echt leuk zijn!
Het lijkt alsof deze release niet heel erg populair was hier, dan. Op de website is alles behalve de skinfinishes nog gewoon verkrijgbaar.

Een beetje flauw dat ze de Fashion Sets op woensdagavond al gaan verkopen. Dat is toch helemaal niet handig als je van ver af moet komen, zoals de meesten van jullie!
Ja het is hier inderdaad een stuk gezelliger:) Misschien ook omdat we op nederlands zijn overgestapt:p
Wat ligt er nog meer op jou te wachten? Het moet echt een fantastische haul zijn!
Het lijkt inderdaad niet zo heel erg populair, maar misschien ook omdat iedereen dacht dat het pas in Mei uit zou komen.
Inderdaad een beetje flauw, maar ik ben bang dat het nog steeds druk kan worden met zo'n preview...
 

Ladyhawke

Well-known member
Ik hoop dat je Def Def nog kan krijgen, wat die is echt heel mooi! Wel fijn dat je pakje er in elk geval snel is en dat je gewoon je geld terug kan krijgen. Ik zou hem wel nog swatchen als je naar de pro store gaat, want misschien vind je hem toch mooi genoeg om te houden.
Ze hadden nog 1 Def Def en die heb ik uiteraard gekocht! Wat een beauty
eyelove.gif
. Ik vind ook de oogschaduws erg mooi maar wel duur, misschien dat ik er daar nog 1 of 2 van aanschaf. STF vond ik ook mooi maar misschien wat meer als ik bruiner ben van de zon. Moet er nog even over nadenken of ik hem houd haha. Trouwens ik vroeg naar de Fashion Sets en ze wist niks zeker daarover alleen dat het in mei uitkomt. Volgens mij zegt iedereen bij MAC wat anders :p
 

Pinkdollface

Well-known member
Ze hadden nog 1 Def Def en die heb ik uiteraard gekocht! Wat een beauty
eyelove.gif
. Ik vind ook de oogschaduws erg mooi maar wel duur, misschien dat ik er daar nog 1 of 2 van aanschaf. STF vond ik ook mooi maar misschien wat meer als ik bruiner ben van de zon. Moet er nog even over nadenken of ik hem houd haha. Trouwens ik vroeg naar de Fashion Sets en ze wist niks zeker daarover alleen dat het in mei uitkomt. Volgens mij zegt iedereen bij MAC wat anders :p
Wat een mazzel! Ik vind Opalesse de mooiste en dan Zestful. Opalesse lijkt volgens mij veel op Pink Opal pigment, dus als je daar een oogschaduwversie van wil moet je die kopen! Zestful is heel uniek en ik heb niets in mijn collectie wat erop lijkt. Ik heb een hele lichte huid en bij mij kan STF prima al zeg ik het zelf. Ik heb alleen nooit moeite met gepigmenteerde blushes. Misschien dat je de manager niet hebt gesproken (dat is Ed Pieters) en misschien dat hij mij zoveel wilde vertellen, omdat ik zoveel kocht en dus een goede klant was haha.
 

Eleentje

Well-known member
Van wat ik momenteel kan herinneren: mijn Sephora haul (MUFE kwast, Nars Rajasthan, Laura Mercier oogschaduw, Hourglass oogschaduw duos en opzethoofd voor mijn Clarisonic) een aantal bestellingen van Mac (On Request, Glamour Daze, Marilyn, Extra Dimension, waarschijnlijk ook Baking Beauties), theBalm (2 paletjes), Sugarpill, Le Metier de Beaute.. Dus genoeg om mee te spelen tijdens mijn vakantie :)
 

Pinkdollface

Well-known member
Van wat ik momenteel kan herinneren: mijn Sephora haul (MUFE kwast, Nars Rajasthan, Laura Mercier oogschaduw, Hourglass oogschaduw duos en opzethoofd voor mijn Clarisonic) een aantal bestellingen van Mac (On Request, Glamour Daze, Marilyn, Extra Dimension, waarschijnlijk ook Baking Beauties), theBalm (2 paletjes), Sugarpill, Le Metier de Beaute.. Dus genoeg om mee te spelen tijdens mijn vakantie :)
Wow super! Ik ben benieuwd wat je van dat Hourglass oogschaduw duo gaat vinden, misschien dat ik voor dat merk (als ik ooit nog geld over heb) een keer een cp ga vragen.
 

Pinkdollface

Well-known member
Fijne haul, Eleentje! :D Sugarpill wil ook nog zo graag, maar ik vind het zo duur... en kan echt niet kiezen tussen al die mooie kleurtjes. :'(
Leuk artikel om te lezen! Ik heb er zelf gelukkig nog nooit last van gehad dat iemand dacht dat is me verschool achter mijn make up. Ik heb het alleen gehoord als ze iets niet mooi vonden, maar ook als ze het wel mooi vinden.
Ik vind Sugarpill juist meevallen, maar als je veel wilt kopen, dan wordt het uiteraard ook duur:p Het Heart Breaker palette is mijn favoriet.
 

Ladyhawke

Well-known member
Hoe gaat het met jullie ladies? Lekker aan het genieten van het mooie weertje? MAC heeft me tóch de goede kleur opgestuurd dus nu heb ik Def Def dubbel! En terugsturen naar MAC kost geld... Dus ga m maar proberen te verkopen op marktplaats. Tenzij een van jullie hem wilt hebben? Ik verkoop m gewoon voor de normale prijs. Ik weet trouwens niet of ik dit mag in dit topic maar ik kan nog niet in dat 'verkooptopic'.
 

Ladyhawke

Well-known member
En ben ik van de week helemaal voor niks naar de pro store geweest in Amsterdam haha! Maarja ik ben er wel heel blij mee
th_worship.gif
 

Pinkdollface

Well-known member
Hoe gaat het met jullie ladies? Lekker aan het genieten van het mooie weertje? MAC heeft me tóch de goede kleur opgestuurd dus nu heb ik Def Def dubbel! En terugsturen naar MAC kost geld... Dus ga m maar proberen te verkopen op marktplaats. Tenzij een van jullie hem wilt hebben? Ik verkoop m gewoon voor de normale prijs. Ik weet trouwens niet of ik dit mag in dit topic maar ik kan nog niet in dat 'verkooptopic'.
Ik heb een BU besteld van def def. Ik krijg hem hopelijk morgen. Als blijkt dat ze me de verkeerde hebben gestuurd neem ik hem graag van je over.
 

Gatton

Well-known member
Ahhh bijna de cursus! Zaterdag! Ben superzenuwachtig eigenlijk, allemaal mensen die ik niet ken en straks ben ik eigenlijk heel slecht in make-up ofzo haha... mweup.

Ga denk ik alle lipsticks van de Fashion Sets halen, behalve Ablaze. Heb bij de H&M lipsticks gehaald, een lichtroze (fan! <3) en een roze met peachy tonen, maar gatver. Peach staat me ècht niet. Ablaze gaat hem dus ook niet worden.
 

Ladyhawke

Well-known member
Ga denk ik alle lipsticks van de Fashion Sets halen, behalve Ablaze. Heb bij de H&M lipsticks gehaald, een lichtroze (fan! <3) en een roze met peachy tonen, maar gatver. Peach staat me ècht niet. Ablaze gaat hem dus ook niet worden.
Veel plezier bij de cursus! Wat houdt die cursus precies in?

Ik ga denk ik de lipstick Ablaze en Embrace me halen, paarse lipstick zal ik eigenlijk nooit dragen dus dat vind ik zonde en koele tinten zoals Silly vind ik mij niet goed staan. Ik houd meer van warmere kleuren. Ik denk dat ik ook de lipliners erbij ga halen :) Het liefst koop ik ze op de webshop dus beter komt deze collectie online!!

Hebben jullie nog meer lijstjes van de dingen die jullie gaan halen voor de komende collecties? En weten jullie wanneer deze naar NL komen (óf ze uberhaupt wel naar NL komen
icon_eek.gif
)
 

Pinkdollface

Well-known member
Hebben jullie nog meer lijstjes van de dingen die jullie gaan halen voor de komende collecties? En weten jullie wanneer deze naar NL komen (óf ze uberhaupt wel naar NL komen
icon_eek.gif
)
Het kan zijn dat Temperature Rising de eerste of tweede week van mei al komt, maar de update voor de MUA's bij mijn counter is deze week, dus daarna weten ze het pas zeker. All About Orange zal denk ik begin juni komen, maar alleen online of alleen in de pro store. Tropical Taboo zal begin juli komen en ik kan me niet voorstellen dat die niet overal uitkomt.
 

Gatton

Well-known member
Ze zitten vaak heel dicht bij mijn eigen lipkleur, maar iets oranje-achtiger, en het staat niet mooi bij mijn huidskleur ofzo... echt nasty, haha
 

Eleentje

Well-known member
Ik zag dat ze op de IMATS alle 3 de palettes in één verkochten... kwijl............
wtff.gif
drools.gif
Ik wacht nog steeds op de release van Sparkle Baby palette *zucht*

Weten we of Nudes & Metallics naar NL komen? In de VS is het echt een gekkenhuis met deze pro-only release.
Ik heb eigenlijk alleen in Bare Minimum en Crimson Tryst interesse, maar laat het gewoon zitten, als het voor ons nog moeilijker gemaakt zal worden...
 
Top