MAC in the Netherlands?

Ladyhawke

Well-known member
Welke raad jij aan met hetzelfde effect?
Van The Body Shop de Vitamin E Face Mist. Die ruikt heel lekker en sprayt heel fijn. Wat ik niet fijn vind aan de FIX+ is dat hij niet fijn sprayt, soms komen er grote druppels op je gezicht wat er niet mooi uitziet natuurlijk, en ik vind dat je niet lekker 'snel' achter elkaar kan sprayen. Oke hele analyse haha maar goed dat is mijn mening erover.
 

Pinkdollface

Well-known member
Dankje! Ik heb inderdaad alleen maar MAC lipsticks, maar ik ben over het algemeen tevreden met mijn kwasten. :) Poeder gebruik ik eigenlijk niet, niet genoeg coverage en ik krijg er een snor van hahah. Zat misschien aan FIX+ te denken, maar volgens mij zijn er betere en goedkopere producten die hetzelfde doen. Heb niet echt wensen voor de rest! Het zal wel een perm lipstick + iets anders worden denk ik haha
Ik heb nog nooit Fix+ geprobeerd haha. Waar wil je het voor gebruiken? Als je het voor pigmenten of minerale oogschaduws wilt gebruiken, kun je beter Mixing Medium Water Based kopen.
 

Gatton

Well-known member
Mixing Medium heb ik al, van de KIKO. ^^ Ik wil het gebruiken om mijn foundation minder cakey te laten lijken, heb echt niet het gevoel dat ik te veel op doe, maar als ik in de spiegel kijk kan ik het toch wel duidelijk zien dat ik het op heb, vind ik niet mooi. Vooral tussen mijn wenkbrauwen is mijn huid droog en zie ik de schilfers. Gebruik al een primer...

Welke dames gaan overigens naar de MAC die dag als het online niet verkrijgbaar is? Is een meet-up gezellig? En elkaar adviezen geven over de kleuren? :p
 

Pinkdollface

Well-known member
Mixing Medium heb ik al, van de KIKO. ^^ Ik wil het gebruiken om mijn foundation minder cakey te laten lijken, heb echt niet het gevoel dat ik te veel op doe, maar als ik in de spiegel kijk kan ik het toch wel duidelijk zien dat ik het op heb, vind ik niet mooi. Vooral tussen mijn wenkbrauwen is mijn huid droog en zie ik de schilfers. Gebruik al een primer...
Misschien is het dan gewoon de verkeerde foundation voor je? Ik heb zelf een finishing spray van Skindinavia en die valt me eigenlijk tegen. Ik heb de formule voor een vette huid, maar ik heb het gevoel dat ik eerder ga glimmen wanneer ik hem gebruik, maar misschien dat zoiets wel werkt als je een droge huid hebt?
 

Gatton

Well-known member
Heb het bij al mijn foundations, jammer genoeg. :( Misschien moet ik ook wel ophouden met het afpoederen dat ik doe om het te setten...
 

Pinkdollface

Well-known member
Heb het bij al mijn foundations, jammer genoeg. :( Misschien moet ik ook wel ophouden met het afpoederen dat ik doe om het te setten...
Ook al andere poeders geprobeerd zeker? Ik gebruik MSFN of Pro Set Powder Invisible en heb nergens last van. Heb je ook geprobeerd minder poeder aan te brengen? Je kan ook je foundation en poeder etc. aanbrengen als normaal en vragen of ze in de store Fix+ willen aanbrengen, dan kan je het verschil meteen zien.
 

Ladyhawke

Well-known member
Welke dames gaan overigens naar de MAC die dag als het online niet verkrijgbaar is? Is een meet-up gezellig? En elkaar adviezen geven over de kleuren? :p
Dat tussen de wenkbrauwen heb ik ook dat droge, terwijl mijn neus snel gaat glimmen. Wat bij mij helpt tegen dat droge is mijn foundation mengen met een dagcerme, ik gebruik nu Dior Skin Perfect, dit is een soort gelachtige substantie dus niet echt creme. Dat werkt echt goed! Kan ook met een andere creme natuurlijk.

Als het niet online komt ga ik er wel heen! Tenzij ik moet werken, wat ik niet hoop... Blijven jullie dan langer in Amsterdam? Als ik niet hoef te werken lijkt me een meet-up wel leuk!
 

Pinkdollface

Well-known member
Hier staat dat het gewoon op de MAC website online komt... Maar eigenlijk wil ik Embrace Me en Ablaze swatchen, om te zien of ik het kan hebben. XD Maar alleen daarvoor €20 uitgeven aan de trein, mjeh... Meet-up dan maar? hahaha
Je bedoelt een meet-up wanneer Fashion Sets uitkomt? Is mij prima:) Ik weet niet zeker of ik met ED langer in Amsterdam kan blijven. In elk geval niet de hele dag, maar misschien een uurtje extra ofzo.
 

Ladyhawke

Well-known member
Hier staat dat het gewoon op de MAC website online komt... Maar eigenlijk wil ik Embrace Me en Ablaze swatchen, om te zien of ik het kan hebben. XD Maar alleen daarvoor €20 uitgeven aan de trein, mjeh... Meet-up dan maar? hahaha
Oke als het online komt vind ik dat wel fijn! We moeten maar even afwachten.
 

Ladyhawke

Well-known member
Hier staat dat het gewoon op de MAC website online komt... Maar eigenlijk wil ik Embrace Me en Ablaze swatchen, om te zien of ik het kan hebben. XD Maar alleen daarvoor €20 uitgeven aan de trein, mjeh... Meet-up dan maar? hahaha
Oke als het online komt vind ik dat wel fijn! We moeten maar even afwachten.
 

allthingsmakeup

Well-known member
Heb het bij al mijn foundations, jammer genoeg. :( Misschien moet ik ook wel ophouden met het afpoederen dat ik doe om het te setten...
Ik had dus hetzelfde probleem met schilfertjes tussen de wenkbrauwen. Ik heb zelf een wat drogere huid. En daarom poeder ik dus nooit! Ik gebruik Dior dagcreme en deze werkt echt goed! Volgens mij ligt het vooral aan je dagcreme. En nooit te vaak je gezicht scrubben! Dermatologen raden dit ook af. Max. 1 a 2 keer per week, anders beschadig je de huid te veel.
 

Gatton

Well-known member
Scrubben doe ik echt bijna nooit, ben veel te laks met dat soort dingen... dagcrème gebruik ik van de Kruidvat, moet ik toch iets duurder nemen denk je (al is Dior iets buiten mijn prijsklasse voor een dagcrème :p)?
 

Pinkdollface

Well-known member
Scrubben doe ik echt bijna nooit, ben veel te laks met dat soort dingen... dagcrème gebruik ik van de Kruidvat, moet ik toch iets duurder nemen denk je (al is Dior iets buiten mijn prijsklasse voor een dagcrème :p)?
Ik weet niet of duurder ook echt beter is. Misschien kun je naar ingrediënten zoeken die goed zijn voor een droge huid en vervolgens een crème zoeken die daar veel van bevat.
 

Gatton

Well-known member
Dit al heel trots op Instagram en Facebook geshowed, maar niet eens hier! Kijk eens wat voor geweldige spiegel mijn moeder voor mij heeft gebouwd. :D Hangt nu trots in Zwolle, heeft ze zaterdag gebracht. ^__^

 

Pinkdollface

Well-known member
Super! Ik hoop ook ooit nog zo'n mooie spiegel te krijgen en een mooi apart bureau voor mijn make up. Ik heb op dit moment maar een deel van mijn bureau in gebruik voor mijn make up, maar handig is anders. Helaas vanwege ruimtegebrek kan het niet anders nu.
 

Gatton

Well-known member
Het is hier ook niet optimaal. Zit op een kamertje van 10m2, moet zeggen dat alles ook echt is benut hahah!
 
Top