Mac Addicts in Norway,Sweden or Denmark?

Status
Not open for further replies.

ThePowderPuff

Well-known member
Jeg gode nyheder for skandinaverne. MAC har besluttet at fremover tage de eksklusive kollektioner hjem i begrænset oplag til det nordiske marked. Det betyder, at Kgs. Nytorv i København, Oslo og Stockholm fremover får de dyre kollektioner som fx. Gareth Pugh hjem. Og ja, Gareth Pugh kommer til Norden. Jeg ved ikke præcis hvornår, og vi kender ikke priserne. Men de bliver høje...

Jeg har skrevet om det her, men jeg tænkte, at I gerne ville vide det. Så vidt jeg har forstået det er det Ahlens i Stockholm og MAC på Stortorvet i Oslo og så Kgs. Nytorv i København, der får kollektionerne.
 

Sexy Sadie

Well-known member
Men de overprisede kolleksjonene klarer jeg meg uansett foruten. Det er de regulære kolleksjonene som ikke må forsvinne fra oss.
 

NinaE

Well-known member
Jeg ved det desværre ikke. Jeg ved bare at det nok bliver de dyre eksklusive julekollektioner. Og I hvert fald Gareth Pugh

Jeg har allerede fått det jeg hadde lyst på fra GP-kolleksjonen via eBay - ingen vits i å vente til i mars i år når man får det meste via internett. Prisene blir stort sett "norske" tilslutt med prispåslag og frakt men da er man iallefall sikret å få det man ønsker ;)
 

NinaE

Well-known member
Jeg var innom Glassmagasinet (Oslo) i dag for å høre litt men der var det full rulle i butikken så det ble bare litt info mens jeg betalte i dag.
Chen Man kommer men ikke Tres Cheek eller In extra Dimension :(
 

NinaE

Well-known member
Så heldige dere er der borte, da ! :)

Krysser fingrene for at hun jeg snakket med på MAC ikke hadde fått all informasjonen - man vet aldri ;S
 
Status
Not open for further replies.

Latest posts

Top