Mac Addicts in Norway,Sweden or Denmark?

Status
Not open for further replies.

NinaE

Well-known member
Det har for det meste fungert sånn før men hva skal man tro når man får annen info i butikken ?

Som sagt, jeg krysser fingrene :D
 

NinaE

Well-known member
Dagens gladnyhet - kolleksjonene kommer til Norge også :D

Gikk innom MAC i dag for å dobbeltsjekke og fikk kontrabeskjed; noen kommer i butikkene 10. april og noe kommer først mai - men det kommer :)
 

Marle

New member
Typisk at den eneste collection som jeg faktisk er interessert i, ikke kommer -.- De highlightene ser så utrolig fine ut!
 

Sexy Sadie

Well-known member
Jeg er ikke interessert i en skit som kommer ut før september, bare mineraliserte produkter eller ting er i frostet formula. Det ser ikke flott ut på noen som helst.
 

Sexy Sadie

Well-known member
Har noen informasjon om Artdeco slipper ut Dita Von Teese colleksjonen i norden/skandinavia? eller er det bare kontinentet (EU) som får gleden av den??

Mer info her: http://artdeco.dita.net/
 

NinaE

Well-known member
Quote: Typisk at den eneste collection som jeg faktisk er interessert i, ikke kommer -.- De highlightene ser så utrolig fine ut!



Har kjøpt de to lyseste av dem; de er fine men du kan så absolutt finne noe liknende her hjemme :)
 

ThePowderPuff

Well-known member
Tres Cheek er blevet aflyst i Danmark :-(

Til gengæld har jeg en noget større nyhed til jer: http://pudderdaaserne.dk/2012/05/16/sephora-i-hele-danmark-samt-norge-sverige-og-finland/
 

NinaE

Well-known member
Mtp Sephora; jeg så innlegget ditt og krysser fingrene :) Sånne ting tar gjerne "litt" tid - men der igjen; en tur til København blir aldri feil det heller ! ;)
 

ThePowderPuff

Well-known member
Mtp Sephora; jeg så innlegget ditt og krysser fingrene :) Sånne ting tar gjerne "litt" tid - men der igjen; en tur til København blir aldri feil det heller ! ;)
Nej altid godt med en undskyldning for at tage på udflugt :) Men det var Sephoras internationale manager, der sagde det foran den samlede danske skønhedspresse. Det ville han nok ikke gøre, hvis ikke det passede. Men ja, det tager nok lidt tid at få på plads :) Det gjorde det jo også i København
 

NinaE

Well-known member
MAC-kolleksjoner har fast dato 8. i hver måned. Jeg er ikke 110% sikker men regner med at mineralkolleksjonen kommer først.
 
Status
Not open for further replies.

Latest posts

Top